Ik vond Ludo vs Dian/Bowien en daarna de schilderijenroof en Martine veel interessanter. Marcus, Roxy en Apollo vond ik echt niet zo boeiend. De nasleep van die erfenis met Sophia was wel leuk. In die periode vond ik de familie Alberts/Fischer leuker.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Beelden staan op de DVD box. Heb er wel nog ergens een audiofragment van.
Maar hoezo een van Ludo's mindere periodes? De familie Sanders viel in seizoen 12 werkelijk van de ene in de andere boeiende verhaallijn, terwijl die opdracht van Maximiliaan er doorheen liep als een rode draad.
Ik heb dat dus met de ontknoping, waarop Ludo doorkrijgt dat ze live naar Maximiliaan aan het kijken zijn. Plus de scène waarin Ludo hem aanvliegt in bed.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad
Dat hele laatste stukje kende ik na al die jaren gewoon nog precies uit mijn hoofd, zoveel indruk maakte die scène toen. Zonde dat hij een half jaar later niet terugkeerde in die rol...
Bedankt voor uw bericht. De studio had het al aangepast maar wacht nog op goedkeuring.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Oké... Wie mailt Just dat ze het verkeerde logo op de cover hebben gezet?
Dus ze verstrekken onjuiste artwork om de webshops al iets te kunnen laten zien? Pfff, wat een armoede.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:34 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Bedankt voor uw bericht. De studio had het al aangepast maar wacht nog op goedkeuring.
De nu vermelde afbeeldingen zijn allemaal nog niet definitief.
Met vriendelijke groet,
Just Entertainment
quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:56 schreef Frey het volgende:
Uiteindelijk hebben ze toch het juiste logo weten te vinden.
[ afbeelding ]
Had het wel leuk gevonden als Ludo een tijdje een normale baan zou hebben gehad, en een leven zoals de gemiddelde burger. Maar denk dat dat snel weer over is.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:24 schreef James1988 het volgende:
Ik vind Ludo zoals hij nu is best leuk. Vol energie en hij heeft er weer zin in.
Wat is Erik de Vogel een goede acteur.
Ludo Sanders is een ondernemer, en een controlefreak, iemand die de route uitstippelt in plaats van hem te volgen. In loondienst zijn is niks voor dat personage.quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Had het wel leuk gevonden als Ludo een tijdje een normale baan zou hebben gehad, en een leven zoals de gemiddelde burger. Maar denk dat dat snel weer over is.
Laten ze nu wel mooi zien.quote:Op woensdag 14 juni 2017 17:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ludo Sanders is een ondernemer, en een controlefreak, iemand die de route uitstippelt in plaats van hem te volgen. In loondienst zijn is niks voor dat personage.
Hij kwam ooit de serie in als controleur van de bank, al zijn ze daar snel van afgestapt toen Ludo een vaste rol kreeg. Maar in principe kan hij dus prima in loondienst werken en zou hij moeten weten hoe dat is.quote:Op woensdag 14 juni 2017 17:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ludo Sanders is een ondernemer, en een controlefreak, iemand die de route uitstippelt in plaats van hem te volgen. In loondienst zijn is niks voor dat personage.
Dat is juist zo leuk, omdat het niks is voor zijn personage. Kunnen ze leuke dingen mee doen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 17:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Of een aflevering waarin ludo op z'n groundhogs day elke dag wakker wordt, koffie zet, in de file staat, in een stoffig kantoortje werkt... Rinse and repeat. En aan het einde van de aflevering zie je Dat hij er genoeg van heeft.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk, omdat het niks is voor zijn personage. Kunnen ze leuke dingen mee doen.
Of hij gaat achter de bar werken ergens, of als ober. Toch leukquote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Of een aflevering waarin ludo op z'n groundhogs day elke dag wakker wordt, koffie zet, in de file staat, in een stoffig kantoortje werkt... Rinse and repeat. En aan het einde van de aflevering zie je Dat hij er genoeg van heeft.
SPOILER: Aflevering Vrijdag 23 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 12:05 schreef Nathvi het volgende:
Top verhaallijn...SPOILER: Aflevering Vrijdag 23 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante van Linda of zus van Bill?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:12 schreef MrsDuck het volgende:
Toch jammer dat tante Wilma belde en niet tante Helen vanuit Canada...
Mads bedoel je?quote:Op zondag 18 juni 2017 10:51 schreef Nathvi het volgende:
Die persoon die nu die Marco speelt in GTST, is in het echt de zoon van Joop Wittermans, die Jan-Henk Gerritse [De oom van Jack] speelde in de beginjaren :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |