quote:Op zondag 11 juni 2017 15:20 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rohan Gottschalk probeerde het nog met een extra lange neus, maar ook hij zag het niet.
Mja, maar de hele continuïteit qua cover-art klopt toch al niet meer dus het had niks uitgemaakt als ze op deze box het 2005-2010 logo hadden gezet.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zoals ik ook op allesoverfilm (voorheen dvd.nl) tegen je zei; ik denk serieus dat ze dat deden omdat ze bij seizoen 20 gefaald hebben.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef Zith het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
Serieus....?!?quote:Op zondag 11 juni 2017 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Oké... Wie mailt Just dat ze het verkeerde logo op de cover hebben gezet?
In de video van de opdracht.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:44 schreef Japepk het volgende:
Wanneer hebben we hem als Maximiliaan gezien? Ik herinner me alleen Maximiliaan op zijn sterfbed, met die strijd om de erfenis.
Klopt, dat vond ik toen echt heel erg bizar.quote:
Beelden staan op de DVD box. Heb er wel nog ergens een audiofragment van.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:28 schreef Japepk het volgende:
Apart. Is daar bewegend beeld van? Ik weet nog dat ik dat toen een hele leuke/interessante lijn vond, maar achteraf is het een van Ludo's mindere verhalen/periodes. Kan ook komen doordat het tussen twee sterke periodes in zat.
Maximiliaanquote:Op maandag 12 juni 2017 14:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Beelden staan op de DVD box. Heb er wel nog ergens een audiofragment van.
Inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2017 14:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maximiliaan
Dit audiofragment toch? Onmiskenbaar de stem van Rein Edzard
Ik vond Ludo vs Dian/Bowien en daarna de schilderijenroof en Martine veel interessanter. Marcus, Roxy en Apollo vond ik echt niet zo boeiend. De nasleep van die erfenis met Sophia was wel leuk. In die periode vond ik de familie Alberts/Fischer leuker.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Beelden staan op de DVD box. Heb er wel nog ergens een audiofragment van.
Maar hoezo een van Ludo's mindere periodes? De familie Sanders viel in seizoen 12 werkelijk van de ene in de andere boeiende verhaallijn, terwijl die opdracht van Maximiliaan er doorheen liep als een rode draad.
Ik heb dat dus met de ontknoping, waarop Ludo doorkrijgt dat ze live naar Maximiliaan aan het kijken zijn. Plus de scène waarin Ludo hem aanvliegt in bed.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad
Dat hele laatste stukje kende ik na al die jaren gewoon nog precies uit mijn hoofd, zoveel indruk maakte die scène toen. Zonde dat hij een half jaar later niet terugkeerde in die rol...
Bedankt voor uw bericht. De studio had het al aangepast maar wacht nog op goedkeuring.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Oké... Wie mailt Just dat ze het verkeerde logo op de cover hebben gezet?
Dus ze verstrekken onjuiste artwork om de webshops al iets te kunnen laten zien? Pfff, wat een armoede.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:34 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Bedankt voor uw bericht. De studio had het al aangepast maar wacht nog op goedkeuring.
De nu vermelde afbeeldingen zijn allemaal nog niet definitief.
Met vriendelijke groet,
Just Entertainment
quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:56 schreef Frey het volgende:
Uiteindelijk hebben ze toch het juiste logo weten te vinden.
[ afbeelding ]
Had het wel leuk gevonden als Ludo een tijdje een normale baan zou hebben gehad, en een leven zoals de gemiddelde burger. Maar denk dat dat snel weer over is.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:24 schreef James1988 het volgende:
Ik vind Ludo zoals hij nu is best leuk. Vol energie en hij heeft er weer zin in.
Wat is Erik de Vogel een goede acteur.
Ludo Sanders is een ondernemer, en een controlefreak, iemand die de route uitstippelt in plaats van hem te volgen. In loondienst zijn is niks voor dat personage.quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Had het wel leuk gevonden als Ludo een tijdje een normale baan zou hebben gehad, en een leven zoals de gemiddelde burger. Maar denk dat dat snel weer over is.
Laten ze nu wel mooi zien.quote:Op woensdag 14 juni 2017 17:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ludo Sanders is een ondernemer, en een controlefreak, iemand die de route uitstippelt in plaats van hem te volgen. In loondienst zijn is niks voor dat personage.
Hij kwam ooit de serie in als controleur van de bank, al zijn ze daar snel van afgestapt toen Ludo een vaste rol kreeg. Maar in principe kan hij dus prima in loondienst werken en zou hij moeten weten hoe dat is.quote:Op woensdag 14 juni 2017 17:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ludo Sanders is een ondernemer, en een controlefreak, iemand die de route uitstippelt in plaats van hem te volgen. In loondienst zijn is niks voor dat personage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |