Klopt! Zelf omschrijven ze het als een 'realistische, documentaire-achtige look'. Ze gebruiken er bepaalde camera's en een bepaalde techniek voor en dat zie je terug.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:19 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Wow, dit is veel filmischer (is dat een woord? :p) gefilmt. Het komt veel 'duurder' over. Beter gaan ze dat ook bij GTST doen binnenkort.
Ja. En daardoor vind ik zelf dat je er voor je gevoel veel meer wordt ingezogenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Klopt! Zelf omschrijven ze het als een 'realistische, documentaire-achtige look'. Ze gebruiken er bepaalde camera's en een bepaalde techniek voor en dat zie je terug.
Valt mij ook op bij die Duitse serie die mijn moeder kijkt Rode Rozen en of storm der liebe.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:19 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Wow, dit is veel filmischer (is dat een woord? :p) gefilmt. Het komt veel 'duurder' over. Beter gaan ze dat ook bij GTST doen binnenkort.
Ach ja, het klopt voor vier afleveringen.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Oké... Wie mailt Just dat ze het verkeerde logo op de cover hebben gezet?
Bwhahaha, het zou mij niets verbazen als ze daarom dat logo hebben gebruikt omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang isquote:Op zondag 11 juni 2017 14:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Ach ja, het klopt voor vier afleveringen.
quote:Op zondag 11 juni 2017 14:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bwhahaha, het zou mij niets verbazen als ze daarom dat logo hebben gebruikt omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is
Zoals ik ook op allesoverfilm (voorheen dvd.nl) tegen je zei; ik denk serieus dat ze dat deden omdat ze bij seizoen 20 gefaald hebben.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bwhahaha, het zou mij niets verbazen als ze daarom dat logo hebben gebruikt omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is
quote:Op zondag 11 juni 2017 15:20 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rohan Gottschalk probeerde het nog met een extra lange neus, maar ook hij zag het niet.
Mja, maar de hele continuïteit qua cover-art klopt toch al niet meer dus het had niks uitgemaakt als ze op deze box het 2005-2010 logo hadden gezet.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zoals ik ook op allesoverfilm (voorheen dvd.nl) tegen je zei; ik denk serieus dat ze dat deden omdat ze bij seizoen 20 gefaald hebben.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef Zith het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
Serieus....?!?quote:Op zondag 11 juni 2017 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Oké... Wie mailt Just dat ze het verkeerde logo op de cover hebben gezet?
In de video van de opdracht.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:44 schreef Japepk het volgende:
Wanneer hebben we hem als Maximiliaan gezien? Ik herinner me alleen Maximiliaan op zijn sterfbed, met die strijd om de erfenis.
Klopt, dat vond ik toen echt heel erg bizar.quote:
Beelden staan op de DVD box. Heb er wel nog ergens een audiofragment van.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:28 schreef Japepk het volgende:
Apart. Is daar bewegend beeld van? Ik weet nog dat ik dat toen een hele leuke/interessante lijn vond, maar achteraf is het een van Ludo's mindere verhalen/periodes. Kan ook komen doordat het tussen twee sterke periodes in zat.
Maximiliaanquote:Op maandag 12 juni 2017 14:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Beelden staan op de DVD box. Heb er wel nog ergens een audiofragment van.
Inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2017 14:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maximiliaan
Dit audiofragment toch? Onmiskenbaar de stem van Rein Edzard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |