Nouja ze zijn druk bezig met ontwikkeling ervan, dus was wel te verwachten toch.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:12 schreef 2dope het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:HIDEO_KOJIMA_EN twitterde op woensdag 07-06-2017 om 16:30:41Apologies to our fans, Death Stranding will not be @ E3 as we are fully focused on development. Pls see me with… https://t.co/vd81OnoC4E reageer retweet
Dat is balen, zeg!quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:12 schreef 2dope het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:HIDEO_KOJIMA_EN twitterde op woensdag 07-06-2017 om 16:30:41Apologies to our fans, Death Stranding will not be @ E3 as we are fully focused on development. Pls see me with… https://t.co/vd81OnoC4E reageer retweet
Ik had graag een paar tellen gameplay gezien. Gewoon een fractie, om iets beter te weten waar ik nu eigenlijk hyped voor ben. Wishful thinking etcquote:Op woensdag 7 juni 2017 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja ze zijn druk bezig met ontwikkeling ervan, dus was wel te verwachten toch.
Omg!quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:44 schreef maxmit het volgende:
Outcast
Hier word ik dan weer enthousiast van.
Woah! Weet nog dat ik watertandend naar mijn tv zat te kijken als dit spel voorbij kwam bij een of ander gameprogramma van Yorin/Veronica. Zlef nooit gespeeld want mijn pc kon het spel niet draaien.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:44 schreef maxmit het volgende:
Outcast
Dat heeft wel wat inderdaad. Lijkt alsof ze het originele sfeertje aardig hebben weten te behouden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:44 schreef maxmit het volgende:
Outcast
Ik wel, als je connectie goed is kunnen we shareplay vs zonder die irritante online disconnections.quote:
Klopt ja. Volledig zonder gpu rekenkracht. Op mijn overgeclockte celeron draaide hij als een zonnetje, zo herinner ik het me tenminstequote:Op woensdag 7 juni 2017 19:16 schreef HansvanOchten het volgende:
Was dat niet met een Voxel engine destijds?
Dat was Delta Force ook. Wat een geniale game was dat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:16 schreef HansvanOchten het volgende:
niet geheel. Het landschap was met voxeltechnologie gedaan. Die Videla konden niet hardwarematige versneld worden, dus je had een aardige machine nodigquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:16 schreef HansvanOchten het volgende:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:12 schreef 2dope het volgende:
Die game was echt supernice.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:44 schreef maxmit het volgende:
Outcast
Is Sony actie, dus volgens mij overal voor die prijs.quote:Op donderdag 8 juni 2017 07:18 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Mochten er nog mensen in geïnteresseerd zijn, volgens mij is Plus 365 dagen vanaf vandaag voor maar 35 euro te verkrijgen bij Nedgame en Intertoys.
Dat was echt een toffe game inderdaad. Samen met een vriend via de lankabel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was Delta Force ook. Wat een geniale game was dat.
Wat kost dat normaal eigenlijk? 40¤?quote:Op donderdag 8 juni 2017 07:18 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Mochten er nog mensen in geïnteresseerd zijn, volgens mij is Plus 365 dagen vanaf vandaag voor maar 35 euro te verkrijgen bij Nedgame en Intertoys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |