abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171384612
quote:
oh was antwoord op wanneer bitcoin zo naar beneden ging :P BIT stamt inderdaad uit 2013
pi_171385020
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat kan die coin wat andere niet kunnen?
Maakt me niks uit, ik hoop dat hij naar de euro gaat. 0,50 cent mag trouwens ook wel, dan heb ik ook al een miljoen :)
  Eindredactie Games donderdag 1 juni 2017 @ 22:32:08 #253
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171385550
XRP _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  † In Memoriam † donderdag 1 juni 2017 @ 22:34:16 #254
230491 Zith
pls tip
pi_171385613
quote:
4s.gif Op donderdag 1 juni 2017 22:32 schreef Oscar. het volgende:
XRP _O_
[ afbeelding ]
STR ook, " " " toevallig " " "
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Eindredactie Games donderdag 1 juni 2017 @ 22:35:09 #255
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171385633
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 22:34 schreef Zith het volgende:

[..]

STR ook, " " " toevallig " " "
  Eindredactie Games donderdag 1 juni 2017 @ 22:37:12 #256
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171385694
pi_171385741
quote:
Ja die is mooi :D
  Eindredactie Games donderdag 1 juni 2017 @ 22:40:11 #258
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171385787
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 22:38 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ja die is mooi :D
hij is inderdaad goed te doen op repeat
pi_171386336
Heeft iemand een linkje naar dat oude BIT forum? Lijkt me wel leuk om te lezen. Vind het sowieso raar dat FOK! dat niet meer heeft.
pi_171386346
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:42 schreef vigen98 het volgende:

[..]

ty

En ik vrees dat ik het weer omhoog moet bijstellen :')
pi_171386435
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 22:58 schreef BlockchainStories het volgende:
Heeft iemand een linkje naar dat oude BIT forum? Lijkt me wel leuk om te lezen. Vind het sowieso raar dat FOK! dat niet meer heeft.

Je had de topics in 2014 eens moeten zien. Toen deden we er weken over om een topic vol te krijgen. Tegenwoordig kan je iedere dag zowat een nieuwe openen. Dus ja snap wel dat BIT op een gegeven moment dicht ging.
pi_171386566
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:02 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Je had de topics in 2014 eens moeten zien. Toen deden we er weken over om een topic vol te krijgen. Tegenwoordig kan je iedere dag zowat een nieuwe openen. Dus ja snap wel dat BIT op een gegeven moment dicht ging.
Misschien leuk om eens opnieuw te overwegen?
pi_171386573
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 22:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Doe maar hoor ;-) ben wel benieuwd!
pi_171386586
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Denk je echt dat deze lijn in dit tempo wordt doorgezet? Geen zomermaanden waar het stabiel in is of iets gaat dalen? Weet zo ook even niet wat er precies de komende maanden gaat gebeuren wat waves betreft (naast de wallet) wat de koers positief gaat beinvloeden. Ik hoop uiteraard dat we op dit tempo omhoog gaan, elke week 30% omhoog, weer iets zakken om een nieuwe bodem te vormen en weer 30% omhoog. We gaan het zien, ik had in iedergeval het plan om het een jaar in mijn wallet te houden.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_171386614
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je op Steemit mee mag posten? :+
quote:
Thanks for confirming your email!
After validating your sign up request with us we'll look it over for approval. As soon as your turn is up and you're approved, you'll be sent a link to finalize your account!

You'll be among the earliest members of the Steemit community!
pi_171386667
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:08 schreef smiths het volgende:

[..]

Denk je echt dat deze lijn in dit tempo wordt doorgezet? Geen zomermaanden waar het stabiel in is of iets gaat dalen? Weet zo ook even niet wat er precies de komende maanden gaat gebeuren wat waves betreft (naast de wallet) wat de koers positief gaat beinvloeden. Ik hoop uiteraard dat we op dit tempo omhoog gaan, elke week 30% omhoog, weer iets zakken om een nieuwe bodem te vormen en weer 30% omhoog. We gaan het zien, ik had in iedergeval het plan om het een jaar in mijn wallet te houden.
Als dat zo is dan zou je rond december rond de $13 zitten
pi_171386691
quote:

[..]

Ik heb toevallig net de beheerder van de grooste Nederlandse Waves node gesproken en die had nog wel een paar leuke dingetjes te melden. Is ook gewoon op ander plekken op het internet te vinden, maar:

Aan het eind van het jaar: moet er onder andere een nieuwe GUI zijn voor de DEX en er zijn plannen voor smart contracts.
pi_171386713
quote:

[..]

Waves is vandaag begonnen met een nieuwe signature campagne.
Tenzij je iets hebt om te promoten, ga je niet nu al geld pompen in zo'n campagne.

Het is er blijkbaar tijd voor, vindt Sasha van Waves dus ik vermoed dat er dan ook nog wel wat nieuws en flinke updates aankomen op korte termijn. Latere updates, zoals de "non-turing complete script language" zit voor Q4 2017 of Q1 2018 in de pijplijn, waarbij we nog een flinke stap dichterbij ETH komen kwa ontwikkelingen.

Garanties heb ik natuurlijk niet maar ik weet wel dat een coder van Waves al eens zei dat ze Waves niet eerder wilde gaan promoten dan dat er iets te promoten viel omdat het anders zonde van kostbare resources zou zijn.
pi_171386756
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:11 schreef BlockchainStories het volgende:

[..]

Ik heb toevallig net de beheerder van de grooste Nederlandse Waves node gesproken en die had nog wel een paar leuke dingetjes te melden. Is ook gewoon op ander plekken op het internet te vinden, maar:

Aan het eind van het jaar: moet er onder andere een nieuwe GUI zijn voor de DEX en er zijn plannen voor smart contracts.
Een nieuwe GUI zou mijn inziens geen invloed moeten hebben op de waarde.
pi_171386806
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:14 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Een nieuwe GUI zou mijn inziens geen invloed moeten hebben op de waarde.
Naja, een nieuwe GUI voor DEX zal wel helpen om meer gebruikers van andere exchanges over te krijgen. Een trollbox lijkt me ook een must ;)

En juist de UI / UX heeft krijgt bij Waves meer aandacht dan ik bij veel andere projecten zie.
Etherdesign inhuren doen ze niet zomaar, die is echt goed bezig.

http://etherdesign.io/showcase
pi_171386960
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, een nieuwe GUI voor DEX zal wel helpen om meer gebruikers van andere exchanges over te krijgen. Een trollbox lijkt me ook een must ;)

En juist de UI / UX heeft krijgt bij Waves meer aandacht dan ik bij veel andere projecten zie.
Etherdesign inhuren doen ze niet zomaar, die is echt goed bezig.

http://etherdesign.io/showcase
Mwa een trollbox zie ik als een nieuw feature en niet als een nieuwe GUI :)

Nieuwe features zal vast wel een positief effect hebben, dat geloof ik wel.

Wat zal de waarde in 2019 Q1 zijn, had je daar een voorspelling van?
pi_171386988
quote:

[..]

[ afbeelding ]

4,75$ hmm
pi_171387000
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:21 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ergens tussen de $20 en $400 :P

Geen idee :P
Maakt me ook niet uit, in beide gevallen kan ik met pensioen.
pi_171387019
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:21 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Het is niet te voorspellen. De markten, en zeker die van crypto, is een hele boel emotie.
pi_171387022
Ergens eind juni / begin juli komen er 2 frettenpups bij me wonen dus met wat geluk ben ik wat minder vaak op het forum :P

Foto's van de pups post ik hier dan ook wel ff :P

Spike, de fret in m'n avater, is inmiddels 7 en bejaard. Die gaat dan in een bejaardenkooi wonen met minder klimwerk :P (of een traplift)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')