Magnum zeker...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Magnum zeker...Nah die lag wel als keuze, maar ik koos voor een cornetto, niet een hele groteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croquettenquote:
Gewoon elke dag op de fiets naar de winkel en heb geen vriezer nodig zo.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:56 schreef chufi het volgende:
Ik heb een zelfregulerende vries/koel combi.. Nooit meer ontdooien
Dat kan ook inderdaad... Elke dag versquote:Op woensdag 31 mei 2017 23:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Gewoon elke dag op de fiets naar de winkel en heb geen vriezer nodig zo.
meestal neem ik waar "30% korting" op staatquote:
Hahaha ja dan moet je het gelijk opetenquote:Op woensdag 31 mei 2017 23:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
meestal neem ik waar "30% korting" op staat
Ik doe altijd een rondje aanbiedingenquote:Op woensdag 31 mei 2017 23:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Gewoon elke dag op de fiets naar de winkel en heb geen vriezer nodig zo.
Lees je dan eerst alle folders door?quote:Op woensdag 31 mei 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Maak er altijd een studio van wat waar te halen.
Bij mij zit er een toko op de hoek op nog geen 50 meterquote:Op woensdag 31 mei 2017 23:56 schreef Stien_Struis het volgende:
Daarnaast ligt de Surinaamse afhaaltoko ook nog op de route. Voor 6 Euro Nasi met hete kip op woensdag.
Is die ook goed is de vraag daar.quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij zit er een toko op de hoek op nog geen 50 meter
En met de extra kilometers die je moet rijden ben je het voordeel alweer kwijt..quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op internet, dan heb ik boodschappenlijst in mijn hoofd.
Vast wel, maar ik kom er nooit.. Maar hij heeft wel een goeie naamquote:Op donderdag 1 juni 2017 00:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Is die ook goed is de vraag daar.
Nee hoor, heb Emte, Lidl, Aldi, AH XL en 2 Turkse supermarkten in 1 rondje van 2 Km, Auto gebruikt voor 14 km 1 liter van 1,60 Euro zoiets.quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En met de extra kilometers die je moet rijden ben je het voordeel alweer kwijt..
OKquote:Op donderdag 1 juni 2017 00:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee hoor, heb Emte, Lidl, Aldi, AH XL en 2 Turkse supermarkten in 1 rondje van 2 Km, Auto gebruikt voor 14 km 1 liter van 1,60 Euro zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |