abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 juni 2017 @ 22:32:33 #51
163650 Greys
pi_171899705
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als ik naar de ingrediëntenlijst kijk, herken ik niet zoveel (wel veel oliën die me op zich ook niks zeggen (behalve dat het blijkbaar oliën zijn)). Hoezo is 't superlogisch? En hoezo is 't sterk anti-bacterieel?

Ja, ik heb hier niet veel verstand van :P
Heb het even uit dat andere topic gekopieerd, scheelt weer mobiel typen. :+ En nee ik heb geen aandelen en heb er verder ook de ballen verstand van maar nav de tip die ik zelf kreeg over Vicks ging ik er naar Googlen, anders had ik het ook niet geweten. Maar dit hieronder dus :P

quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:56 schreef Greys het volgende:
Er zit kamfer, eucalyptus en menthol in, verpakt in terpentijn-olie. Schimmels kunnen er niet tegen en worden erdoor uitgeroeid, je voeten worden poezelig zacht. Was 's avonds je voeten voor het naar bed gaan, smeer je hele voeten ermee in (dus ook OP je nagels, vooral als je een kalknagel hebt) en trek sokken aan, anders zit je bed vol Vicks. Doe dat een tijdje een paar keer per week, liefst dagelijks.

En wie me niet gelooft moet maar even Googlen op 'vicks schimmel' of kalknagel. ^O^

Ergens is het ook best logisch als je naar de ingrediënten van Vicks kijkt:

Kamfer: desinfecterend
Terpentijnolie: doodt bacteriën en schimmels en is dus antiseptisch
Menthol: desinfecterend
Eucalyptusolie: sterk antiseptisch
Thymol: sterk antiseptische werking, het doodt schimmels, virussen en bacteriën
Cederhoutolie: bacterie- en schimmeldodend

Dus ook al hebben de makers van Vicks het goedje met een heel ander doeleinde gefabriceerd, ze hebben het beste voetenspul ter wereld gemaakt zonder dat ze het wisten :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171900075
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb het even uit dat andere topic gekopieerd, scheelt weer mobiel typen. :+ En nee ik heb geen aandelen en heb er verder ook de ballen verstand van maar nav de tip die ik zelf kreeg over Vicks ging ik er naar Googlen, anders had ik het ook niet geweten. Maar dit hieronder dus :P

[..]

Nice! ^O^

Even apart, want vind de inhoud super!
quote:
Er zit kamfer, eucalyptus en menthol in, verpakt in terpentijn-olie. Schimmels kunnen er niet tegen en worden erdoor uitgeroeid, je voeten worden poezelig zacht. Was 's avonds je voeten voor het naar bed gaan, smeer je hele voeten ermee in (dus ook OP je nagels, vooral als je een kalknagel hebt) en trek sokken aan, anders zit je bed vol Vicks. Doe dat een tijdje een paar keer per week, liefst dagelijks.

En wie me niet gelooft moet maar even Googlen op 'vicks schimmel' of kalknagel. ^O^

Ergens is het ook best logisch als je naar de ingrediënten van Vicks kijkt:

Kamfer: desinfecterend
Terpentijnolie: doodt bacteriën en schimmels en is dus antiseptisch
Menthol: desinfecterend
Eucalyptusolie: sterk antiseptisch
Thymol: sterk antiseptische werking, het doodt schimmels, virussen en bacteriën
Cederhoutolie: bacterie- en schimmeldodend

Dus ook al hebben de makers van Vicks het goedje met een heel ander doeleinde gefabriceerd, ze hebben het beste voetenspul ter wereld gemaakt zonder dat ze het wisten :D
:P

Nja, dat was bij meerdere middelen zo, zoals het bloedverdunningsmiddel "aspirine" dat als bijwerking ook pijnstillend bleek te zijn...wisten ze toen denk ik ook niet :P
  zondag 23 juli 2017 @ 10:55:51 #53
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_172615667
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
Vandaag Vicks Vaporub gekocht. Ik ga het eens proberen.
We zijn een maand verder en ik zie een verbetering.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_172615867
Dus je bent al jaren aan het klooien en nu blijkt vicks vavo rub het werk te doen *O* ^O^ :D
Ik hoop dat het echt blijft werken tot de nieuwe nagel er helemaal is.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 juli 2017 @ 11:18:54 #55
163650 Greys
pi_172616235
quote:
14s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:55 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

We zijn een maand verder en ik zie een verbetering.
TOLD YOU SO TOLD YOU SO *O*

Het is idioot maar het werkt echt veel beter dan al die dure speciale troep en medicijnen. Het is een vrij lang(zaam) proces omdat een teennagel nou eenmaal superlangzaam uitgroeit maar heel goed van je dat je het volhoudt. Doorzetten! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172794888
Smeer de nagel eerst in met appelazijn (met een wattenschijfje) Laat dit even drogen en smeer de nagel daarna in met Vicks Vaporup (doe ik met een wattenstaafje) pleister er overheen en de hele dag lagen zitten. In het begin deed ik dit twee keer per dag opnieuw, toen het minder werd een keer per dag. Je hebt een lang adem nodig maar na een aantal maanden is mijn schimmelnagel bij een teen verdwenen en bij de andere al voor meer dan de helft uitgegroeid.

Goedkoper dan alle daarvoor bestemde middeltjes en zo klaar!
  zondag 30 juli 2017 @ 22:10:15 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_172795362
Ik denk dat het geen schimmelnagels is omdat de lamisil niet hielp. Waarom denk je dat je dit hebt opgelopen in Thailand? Gebeurde er iets specifieks?
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:50:13 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_172984181
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:18 schreef Greys het volgende:

[..]

TOLD YOU SO TOLD YOU SO *O*

Het is idioot maar het werkt echt veel beter dan al die dure speciale troep en medicijnen. Het is een vrij lang(zaam) proces omdat een teennagel nou eenmaal superlangzaam uitgroeit maar heel goed van je dat je het volhoudt. Doorzetten! ^O^
bedankt 👍🏻
Drie maanden verder nu en ik zie een horizontale scheidslijn over de nagel met een voor en na de dagelijkse vicks.
Neh geen foto's maar wel een absolute aanrader. Ook dat je zei neem gerust het kleine potje, grote echt niet nodig. In de winkel twijfelde ik nog even maar nam jouw advies ter harte. En ondanks dat ik dagelijks 2 nagels smeer, ruim ook, ben ik nog niet eens op de helft. Lang niet zelfs.
Wat ik hier niet las maar zelf wel ervaren heb... Was de nagel al wat geel / oranje achtig en dus lelijk, meteen na de eerste vicks werd dat bruin. Nog lelijker, maar blijkbaar pakt het dan wel.
Oh ja en vijlen doe ik niet eens.
pi_173005611
ik weet niet of het op zon dikke vervormde kalknagel werkt, maar ik had ook een kalknagel en dagelijks een druppel tree tea oil erop en het gaat echt weg , flesje kost zon 6 euro, bij het kruidvat op het flesje staat dat het tegen bacteriën
Schimmels
Virussen
Insecten werkt

[ Bericht 24% gewijzigd door ikmoetdrieten op 08-08-2017 21:53:46 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:43:32 #60
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_173005742
Dr zijn ergere dingen die je kunt oplopen in Thailand. Die kalknagel stelt helemaal neits voor.
pi_173006100
azijn schijnt te helpen.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_181546802
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Doen alsof het jou niet boeit. Je hebt een kalknagel, nou en?
Dit ja. Hoort bij jou.
Somebody that I used to know
pi_181559150
Mijn broer en ik hebben er ook last van gehad. Mijn broer kreeg een kuur en is er volledig van af. Ik wilde de kuur ook, maar kreeg het niet van de dokter (andere huisarts), omdat het blijkbaar echt schadelijk voor je is.

Heb zelf van alles geprobeerd, maar had geen uithoudingsvermogen om maandenlang bezig te zijn. Ik doe nu dus vijlen en lakken en dan ziet het er redelijk normaal uit. Heb er in ieder geval nooit opmerkingen over gehad.

Misschien binnenkort maar weer eens beginnen met vicks en azijn en nu echt volhouden.
pi_193881836
Ik heb ook last gehad van mn nagels. Echt superlelijk waren ze. Veel dingen geprobeerd, Vicks smeren, vijlen, bedekken met nagellak. Ging echt niet weg. Bij de drogist, zoals Etos, verkopen ze ook kalknagel behandelingen die wel goed werken. Ga daar eens om advies vragen, het heeft mij geholpen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Nizno op 02-07-2020 11:23:52 (niet spammen) ]
pi_193941882
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 21:56 schreef CaVaBien het volgende:
Mijn broer en ik hebben er ook last van gehad. Mijn broer kreeg een kuur en is er volledig van af. Ik wilde de kuur ook, maar kreeg het niet van de dokter (andere huisarts), omdat het blijkbaar echt schadelijk voor je is.

Heb zelf van alles geprobeerd, maar had geen uithoudingsvermogen om maandenlang bezig te zijn. Ik doe nu dus vijlen en lakken en dan ziet het er redelijk normaal uit. Heb er in ieder geval nooit opmerkingen over gehad.

Misschien binnenkort maar weer eens beginnen met vicks en azijn en nu echt volhouden.
Zo'n kuur is echt heel slecht voor je lever en nieren. beter naar de pedicure of een middel bij de drogist kopen.
pi_193944503
Weg laten laseren helpt alleen.
Heeft mijn oom ook laten doen en dat was het enige wat hielp.
En er voor zorgen dat alles schimmelvrij blijft dus.
Oude schoenen weggooien en nieuwe kopen. Thuis op slippers lopen die je schoon kan wassen. Nooit op blote voeten lopen. Met slippers aan douchen ( je loopt vaak schimmel op in douches die gemeenschappelijk gebruikt worden)
Sokken in de kookwas en dan in de droger zodat alle schimmelsporen doodgaan.
Wat ook erg goed helpt volgens mijn oom om alles wat suiker bevat te laten staan.
Toen hij bezig was met lasertherapie is hij volledig suikervrij gaan eten want schimmels zijn gek op suiker. En opletten met koolhydraten want dat is ook suiker.
Een beetje mag wel, maar niet teveel anders triggert het weer schimmel.
Hij heeft geen schimmelnagels meer. En hij is lekker afgevallen ook. Je kan het dieet trouwens op internet vinden. Anti candida heet het geloof ik.
pi_193949130
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:01 schreef possetje het volgende:

ik zeg altijd maar : stel je kan britney spears daten, maar je komt er achter dat ze een kleine ziekte heeft? zou je dan haar dumpen en nee zeggen?
Britney Spears heeft een dikke bipolaire stoornis en een kut karakter. Ik zou zeer zeker tegen haar nee zeggen en dumpen.
pi_194159069
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 21:35 schreef zoz het volgende:

[..]

Britney Spears heeft een dikke bipolaire stoornis en een kut karakter. Ik zou zeer zeker tegen haar nee zeggen en dumpen.
Whahahaha

[ Bericht 0% gewijzigd door ShannahPanna op 19-07-2020 13:55:53 (mn emojis werden niet weergegeven xxx) ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')