quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:10 schreef maffehenkie het volgende:
Corehype topic, lege oogkassen uitgestoken
quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:42 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Om maar eens een 4channer te parafraseren: als je 's morgens poep in de wc vindt is dat niet zo raar. Maar als je ineens poep op je keukentafel vindt is het wel een reden voor enige ongerustheid.
Daar melden ze een aanslag wel altijd als voorpagina nieuws. Dus dat is een slecht argument..quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:10 schreef WodanIsGroot het volgende:
Heb je de kranten in Kabul ook gezien?
nicequote:Op woensdag 31 mei 2017 14:10 schreef WodanIsGroot het volgende:
Heb je de kranten in Kabul ook gezien?
Niks is zo helder waar dan die zin.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:17 schreef Mark031 het volgende:
Ja hoor. Want het is de schuld van Westerse landen dat het daar een puinhoop is?![]()
Wat dacht je van de Islam? Inteelt? Achterlijke cultuur (Lees: kleine jongetjes voor je laten dansen en dan neuken).
Waarom komen al die Moslims naar ons toe als wij het kwaad zijn?Oke, ik weet dat ze achterlijk zijn, maar zo achterlijk?
quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:17 schreef Mark031 het volgende:
Ja hoor. Want het is de schuld van Westerse landen dat het daar een puinhoop is?![]()
Wat dacht je van de Islam? Inteelt? Achterlijke cultuur (Lees: kleine jongetjes voor je laten dansen en dan neuken).
Waarom komen al die Moslims naar ons toe als wij het kwaad zijn?Oke, ik weet dat ze achterlijk zijn, maar zo achterlijk?
Fixedquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:29 schreef SecretPret het volgende:
Niks is zo helder waar dan die zinnen.
Toen het nog India was, dus toen er nog geen islam was, toen was het er pas echt tof.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:29 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Niks is zo helder waar dan die zin.
Ooh, je bedoelt toen de britten er waren en er miljoenen doden daarna vielen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:32 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Toen het nog India was, dus toen er nog geen islam was, toen was het er pas echt tof.
Nee daarvoor. Toen er geen islam was, toen er vooruitgang plaats vond.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:36 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ooh, je bedoelt toen de britten er waren en er miljoenen doden vielen.
tof man
In de prehistorie?quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:39 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Nee daarvoor. Toen er geen islam was, toen er vooruitgang plaats vond.
Dit maakt je betrokkenheid bij de problemen van de Afghanen er niet geloofwaardiger op.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:09 schreef corehype het volgende:
Uruzgan maar dat zal ook wel in de buurt liggen)
Dit verklaart het wel weer. Wat een respectloze uithaal naar de recente aanslagen in deze landen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:09 schreef corehype het volgende:
Want het zijn geen blanken natuurlijk
Zeg, wij hebben met ONZE belastinggeld voor de walhalla daar gezorgd (oke NL-ers misschien meer in Uruzgan maar dat zal ook wel in de buurt liggen)
Maar als een kut-Franse of nog erger een Brit () een teentje breekt dan is het voorpagina nieuws
klacht: white privilege
antiklacht: eerlijk gezegd boeit het mij ook niet want verweggistan, maar dat is best erg! Want als het in de VS gebeurt dan boeit het wel
Dat is tenminste nieuws.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:31 schreef electronique het volgende:
De panda's stonden op de voorpagina vanochtend
Lijkt me moeilijk te ontkennen dat 'het westen' daar zeker een deel aan die puinhoop heeft bijgedragen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:17 schreef Mark031 het volgende:
Doneer je hersens voor Kabul.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:09 schreef corehype het volgende:
Want het zijn geen blanken natuurlijk
Zeg, wij hebben met ONZE belastinggeld voor de walhalla daar gezorgd (oke NL-ers misschien meer in Uruzgan maar dat zal ook wel in de buurt liggen)
Maar als een kut-Franse of nog erger een Brit () een teentje breekt dan is het voorpagina nieuws
klacht: white privilege
antiklacht: eerlijk gezegd boeit het mij ook niet want verweggistan, maar dat is best erg! Want als het in de VS gebeurt dan boeit het wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |