Hou er wel rekening mee dat onderdeel van de DRM een apparaten limiet is. Dus je kunt het gekochte boek niet op e-readers van 20 van je vrienden zetten. Het is volgens mij 1 device only.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:59 schreef Ynske het volgende:
Ik had sinds december een kobo forma l, zitten er nu ineens een rij dode pixels in.
Ik balen..
Terug naar winkel gegaan, verwachtte dat ik nu wel weken zonder zou zitten. Maar nee, meteen omgeruild voor een nieuwe
De mijne is ook al zeker zeven jaar en het zou me niet verbazen als hij de tien al aantikt.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Sowieso Amazon in de gaten houden danen de mediamarkt, coolblue en Bol voor de kobo.
Hoe oud is je kindle? Ik wil stiekem de paperwhite maar m'n touch doet het na zeven jaar nog prima en ik kan er geen afstand van doen
Heb je die ene met die twintig knoppen? Die vond ik zo maf. Ik wilde er eentje met zo min mogelijk toeters en bellen.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De mijne is ook al zeker zeven jaar en het zou me niet verbazen als hij de tien al aantikt.
Accu loopt steeds sneller leeg en als ik een pagina terug wil geeft hij de halve tijd een foutcode.
Verder doet hij het ook nog goed, alleen een beetje traag. Al tijden geen nieuwe boeken opgezet en mijn ‘gekochte’ collectie heb ik na al die jaren uitgelezen. Daarom hoef ik ook niet per se in de Kindle kerk te blijven.![]()
Kan nu een nieuwe collectie... kopen en dan kan die beter op een hagelnieuwe hippe reader komen te staan.
Ik had pas een kobo vast van iemand, mijn Kindle leek opeens een baksteen, zo dik en zo zwaar
Ja, compleet alfabet staat erop!quote:Op woensdag 27 november 2019 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je die ene met die twintig knoppen? Die vond ik zo maf. Ik wilde er eentje met zo min mogelijk toeters en bellen.
Dan snap ik dat die nieuwe versies aantrekkelijk zijnquote:Op woensdag 27 november 2019 22:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, compleet alfabet staat erop!
Ik heb daar eigenlijk nooit last van gehadquote:Op woensdag 27 november 2019 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan snap ik dat die nieuwe versies aantrekkelijk zijn
Waarom niet hier?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Voor mensen die wel eens e-books lezen en voor nop de wat minder recente titels willen downloaden heb ik een tip. Link via DM
Waarom wel? Weet niet helemaal zeker of het legaal is wat die site aanbiedt en ik wil liever niet dat hij offline gaat.quote:
Ik denk dat de meeste wel wetenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom wel? Weet niet helemaal zeker of het legaal is wat die site aanbiedt en ik wil liever niet dat hij offline gaat.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb nu ruim een jaar een abonnement, aangezien ik het ebook aanbod van de bibliotheek te weinig vond. Ik ben er wel blij mee. Heb nu rond de 150 gedownload/gelezen.
Maar ik lees van allerlei genres. Ik vind het soms wat lastig zoeken, maar als je een bepaald genre veel leest, dan duikt hij ook wel weer op in de suggesties.
Is het mogelijk om je abonnement te delen met anderen? Zoals je een Netflix abonnement kan delen zeg maar.quote:Op maandag 8 oktober 2018 18:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het ook en vind het wel fijn. Behalve als ik echt een hele serie wil lezen, dan staat er soms niet alles op.
Dat van het zoeken herken ik wel. Ik zoek vaak op de website van Bol zelf en voeg ze dan toe. Dat werkt iets fijner dan via de app.
Kan, dan moet je je Kobo inlog op een andere Ereader inloggen. Echter ziet de meer jouw boeken en voortgang ookquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:25 schreef Heph844 het volgende:
[..]
[..]
Is het mogelijk om je abonnement te delen met anderen? Zoals je een Netflix abonnement kan delen zeg maar.
Klopt!quote:Op zondag 17 mei 2020 09:45 schreef roos94 het volgende:
Ik had even een leesdipje maar ben weer helemaal terug. Had voor de lol mijn ereader gegoogeled (kobo h2o edition 2) en tot mijn verbazing is ie volledig uit de handel gehaaldterwijl ie niet zo oud is (lente 2017 release)
Ze willen die libra/forma pushen denk ikquote:Op zondag 17 mei 2020 17:57 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
[..]
Klopt!
Echt een prima modelletje die ik ook wel eens aanrade, maar hij was al weer weg :p
Dat zal inderdaad de achterliggende gedachte zijn.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze willen die libra/forma pushen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |