nee, in mijn geval lijken de stemmen ( behalve die twee vetrouwde stemmen ) juist mij dood te willen hebben, maar ze geven mij nooit opdrachten om iemand anders te doden... denk ook dat het niet heel erg in mn natuur zit om zomaar iemand te doden, tenzij bijv ik een vekrachter in actie zou tegenkomen....quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:33 schreef Bramvanmolen het volgende:
e stemmen in mijn hoofd hadden ook een keer bijna ervoor gezorgd dat ik mijn eigen neef had vermoord
Ik hoor ook 2 stemmen , ook man en vrouw , die mij willen doden maar ze spreken geen complexe taal. Meer makkelijke zinnetjes en heel duidelijk en helder. Jij geeft aan dat de stemmen niet helder is.quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:19 schreef possetje het volgende:
[..]
nee, in mijn geval lijken de stemmen ( behalve die twee vetrouwde stemmen ) juist mij dood te willen hebben, maar ze geven mij nooit opdrachten om iemand anders te doden... denk ook dat het niet heel erg in mn natuur zit om zomaar iemand te doden, tenzij bijv ik een vekrachter in actie zou tegenkomen....
50 keer rot op zeggen tegen ze helpt, althans bij mijquote:Op donderdag 1 juni 2017 01:21 schreef Bramvanmolen het volgende:
[..]
Ik hoor ook 2 stemmen , ook man en vrouw , die mij willen doden maar ze spreken geen complexe taal. Meer makkelijke zinnetjes en heel duidelijk en helder. Jij geeft aan dat de stemmen niet helder is.
Je geeft ook aan dat je stemmen ''uit'' kan zetten. Hoe doe je dat dan? Want bij mij is het echt alleen mogelijk als ik een flinke extra dosis medicatie in neem of als ik ga bidden. Dan verdwijnen ze ook.
Vreemd dat er bij jou echt complete verhalen wordt verteld. Wat jij hier verteld komt niet overeen met de stemmen die ik hoor. Paar belangrijke punten komen niet overeen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:23 schreef possetje het volgende:
[..]
50 keer rot op zeggen tegen ze helpt, althans bij mij
ja in de oudheid geloofde ze dan eerder dat jij bijv toen je geboren werd, bijv je ouders vijanden hadden uit een verleden, en dat die spoken van de vijanden ( overledenen ) dan soort van wraak willen nemen. en je dan gaan treiteren, ook wel kwelgeesten genoemd...
hoi , mn eerste opname, was ik hyper hyper hyper, was heel de dag zeunwachtig met dingen bezig, soort van totaal doorgrande hersenbovenkamer.... maatje van mij was dood in dat jaar, en die stemmen bleven maar herhalen dat hij vermoord was, ook vertelde ze dan dat er mensen in kelders werden opgesloten door ( ook door arabieren ) en dat die mensen dan gedrogeerd werden met xtc en dan stelselmatig vekracht, en die verhalen bleven de stemmen me maar vertellen...quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:26 schreef Bramvanmolen het volgende:
[..]
Vreemd dat er bij jou echt complete verhalen wordt verteld. Wat jij hier verteld komt niet overeen met de stemmen die ik hoor. Paar belangrijke punten komen niet overeen.
Buiten het feit dat jij stemmen hoort , heb je nog meer dingen? Want schizo diagnose krijg je niet zomaar alleen omdat je stemmen hoort.
Ok je bent dus wel opgenomen. Kijk dat heb ik niet meegemaakt. Enige wat ik heb meegemaakt is dat mijn eigen ouders mij in de val hebben gelokt in het buitenland en met meerdere familie leden met dwang mij naar een psychiater gebracht. Achteraf ben ik wel blij dat dit gebeurde.quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:29 schreef possetje het volgende:
[..]
hoi , mn eerste opname, was ik hyper hyper hyper, was heel de dag zeunwachtig met dingen bezig, soort van totaal doorgrande hersenbovenkamer....
hoi ik ken je niet geod genoeg om daar over te oordelen, ja je hebt wel 900 000 films over mensen die achtervolgt worden, de ene keer door de staat, de tweede keer door maffia of familie vetes of omdat jij iemand vrouw stal . enz enz enz.... een goed epsycholoog zou je wellicht ook kunnen helpen, en dan de boel beetje analiseren.,,,, beetje op nivo van sherlock holms..quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:33 schreef Bramvanmolen het volgende:
[..]
Ok je bent dus wel opgenomen. Kijk dat heb ik niet meegemaakt. Enige wat ik heb meegemaakt is dat mijn eigen ouders mij in de val hebben gelokt in het buitenland en met meerdere familie leden met dwang mij naar een psychiater gebracht. Achteraf ben ik wel blij dat dit gebeurde.
Heb je nog bepaalde problemen met de arts? Bij mij is het zo dat de arts beweert dat de staat mij niet wilt vermoorden en dat ik niet achtervolgd wordt door de staat. Hierdoor ontstaat er iedere keer een clash tussen mij en de arts. Want ik ben er van overtuigd dat de tegenovergestelde waar is. De staat wilt mij wel vermoorden en ik word wel achtervolgd door de staat.
Ook heb ik nog een ander probleem met de arts en dat is dat hij wilt dat ik behandeld zou moeten worden terwijl ik helemaal niet behandeld wil worden.
Ik heb veel last van dwangneigingen om iemand iets verkeerds aan te doen. Bijvoorbeeld als ik een mes vasthoud en iemand is in mijn buurt ( al is het een familie lid ) , dan krijg ik de neiging om die gene direct lek te steken. Of dat ik die gene ernstig toe takel terwijl die de andere kant op kijkt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:37 schreef possetje het volgende:
[..]
hoi ik ken je niet geod genoeg om daar over te oordelen, ja je hebt wel 900 000 films over mensen die achtervolgt worden, de ene keer door de staat, de tweede keer door maffia of familie vetes of omdat jij iemand vrouw stal . enz enz enz.... een goed epsycholoog zou je wellicht ook kunnen helpen, en dan de boel beetje analiseren.,,,, beetje op nivo van sherlock holms..
ja mijn eerste gedachte is : probeer die mensen dan te ontwijken,..... temminste, als je je zelf stoort aan je eigen gedachtes...quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:41 schreef Bramvanmolen het volgende:
[..]
Ik heb veel last van dwangneigingen om iemand iets verkeerds aan te doen. Bijvoorbeeld als ik een mes vasthoud en iemand is in mijn buurt ( al is het een familie lid ) , dan krijg ik de neiging om die gene direct lek te steken. Of dat ik die gene ernstig toe takel terwijl die de andere kant op kijkt.
Ik heb trouwens alleen de diagnose: DSM-IV , psychotische stoornis. (heb (nog) geen uitgebreide onderzoek gehad bij een psychiater)
Stel als we van 0 tot 100 tellen , dan gebeurt dit proces in 2 seconde. Dus ineens krijg ik een extreme neiging om die gene iets aan te doen. Ik heb ook gemerkt dat wanneer ik een mes/wapen pak dat dit proces getriggerd wordt. Dus stel dat het normaal 1 of 2x per dag gebeurt , dan gebeurt het vaker , zolang ik maar messen/wapens aanraak. Ik heb hierdoor soms ook het gevoel dat mijn lichaam wordt overgenomen door iemand.quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:44 schreef possetje het volgende:
[..]
ja mijn eerste gedachte is : probeer die mensen dan te ontwijken,..... temminste, als je je zelf stoort aan je eigen gedachtes...
in de film heb je wel eens mensen die in weerwolven veranderen en dan zichzelf op laten sluiten bij volle maan,quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:48 schreef Bramvanmolen het volgende:
Ik heb hierdoor soms ook het gevoel dat mijn lichaam wordt overgenomen door iemand.
heb je deze therapie al keertje gehoord?quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:48 schreef Bramvanmolen het volgende:
[..]
Stel als we van 0 tot 100 tellen , dan gebeurt dit proces in 2 seconde. Dus ineens krijg ik een extreme neiging om die gene iets aan te doen. Ik heb ook gemerkt dat wanneer ik een mes/wapen pak dat dit proces getriggerd wordt. Dus stel dat het normaal 1 of 2x per dag gebeurt , dan gebeurt het vaker , zolang ik maar messen/wapens aanraak. Ik heb hierdoor soms ook het gevoel dat mijn lichaam wordt overgenomen door iemand.
Het is buitengewoon vreemd dat ik iemand opeens iets aan wil doen. En wat ik ook heel raar vind is dat dit zelfs gebeurd bij familie leden al is het mijn eigen moeder.
Je praat telkens over films ik begrijp het niet. Je kunt dan net zo goed zeggen dat apen ook adem halen net zoals dat ik ook zuurstof nodig heb?quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:50 schreef possetje het volgende:
[..]
in de film heb je wel eens mensen die in weerwolven veranderen en dan zichzelf op laten sluiten bij volle maan,
lastig hoor,
ok doei, slaap lekker straksquote:Op donderdag 1 juni 2017 01:52 schreef Bramvanmolen het volgende:
[..]
Je praat telkens over films ik begrijp het niet. Je kunt dan net zo goed zeggen dat apen ook adem halen net zoals dat ik ook zuurstof nodig heb?
Nope. Ik ben wel jarenlang thaiboxer geweest. Vooral bij mensen die aan vechtsport doen horen niet agressief te zijn en zichzelf te kunnen beheersen. Bij mij is er dus iets aan de hand waardoor ik mezelf niet kan beheersen of iemand wilt op dat moment mijn lichaam overnemen waardoor ik zulke dwangneigingen mee maak.quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:52 schreef possetje het volgende:
[..]
heb je deze therapie al keertje gehoord?
dat doen ze in usa
iemand met wie je ruzie hebt moet dan ook mee doen aan de therapie, en dan mogen jullie elkaar slaan, maar dan met een knuppel die gemaakt is van iets zachts, bijv schuimrubber...
ja je hebt een soort wonderdokter nodig, ala the dog whiperer,,, zelf ben ik dat niet dus,,, maar vaak bij neuroses ( en die heb jij dus volgens mij wel aardig ) kunnen soms hele kleine truukjes goed helpen opeens,,,,quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:54 schreef Bramvanmolen het volgende:
[..]
Nope. Ik ben wel jarenlang thaiboxer geweest. Vooral bij mensen die aan vechtsport doen horen niet agressief te zijn en zichzelf te kunnen beheersen. Bij mij is er dus iets aan de hand waardoor ik mezelf niet kan beheersen of iemand wilt op dat moment mijn lichaam overnemen waardoor ik zulke dwangneigingen mee maak.
Zou je misschien je wachtwoord van FOK! willen veranderen zodat die stemmen niet meer kunnen inloggen op jouw account en topics onder jouw naam kunnen maken?quote:Op woensdag 31 mei 2017 05:02 schreef possetje het volgende:
hoi hoi, ik ben oficieel schizo, ik hoor vaak stemmen. het leek me op zich wel een aardig topic, voor alle mensen hier of huiskamer psychologen enzo, dat je me een vraag kan stellen,
hoi ik heb geen mps, maar hoor stemmen die van buiten mij komen,,,quote:Op donderdag 1 juni 2017 02:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou je misschien je wachtwoord van FOK! willen veranderen zodat die stemmen niet meer kunnen inloggen op jouw account en topics onder jouw naam kunnen maken?
Bedankt alvast.
Dat zijn de dingen die ik ongeveer allemaal mee maak. Me leven is erdoor kapot gegaan. Heb alles verloren. Vrienden , vriendinnetjes , bedrijf (failliet nadat ik dus zulke dingen begon mee te maken) , familie leden , etc. Ik heb niks meer. Zero.quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:58 schreef possetje het volgende:
[..]
ja je hebt een soort wonderdokter nodig, ala the dog whiperer,,, zelf ben ik dat niet dus,,, maar vaak bij neuroses ( en die heb jij dus volgens mij wel aardig ) kunnen soms hele kleine truukjes goed helpen opeens,,,,
in het diepste dal van mijn waanzin en eenzaamheid ging ik bidden, en hoorde opeens een stem, geen psychose stem maar er leek opeens een god met me te gaan praten, en die begon me allemaal dingen uit te leggen, over hoe het leven enzo in elkaar zit....quote:Op donderdag 1 juni 2017 02:02 schreef Bramvanmolen het volgende:
[..]
Dat zijn de dingen die ik ongeveer allemaal mee maak. Me leven is erdoor kapot gegaan. Heb alles verloren. Vrienden , vriendinnetjes , bedrijf (failliet nadat ik dus zulke dingen begon mee te maken) , familie leden , etc. Ik heb niks meer. Zero.
Bidden is de beste oplossing om ervoor te zorgen dat stemmen verdwijnen. Ik bid altijd tot God als de stemmen te lang door blijven praten. Vaak gaan ze binnen een paar min weg. Maar soms blijven ze doorgaan en dan is de beste oplossing bidden. 2de oplossing is medicatie. Medicatie probeer ik trouwens zoveel mogelijk te vermijden wegens ernstige effecten zoals dat je binnen 1 maand tijd 10 kilo aankomt of dat je niet meer kunt klaarkomen etc.quote:Op donderdag 1 juni 2017 02:06 schreef possetje het volgende:
[..]
in het diepste dal van mijn waanzin en eenzaamheid ging ik bidden, en hoorde opeens een stem, geen psychose stem maar er leek opeens een god met me te gaan praten, en die begon me allemaal dingen uit te leggen, over hoe het leven enzo in elkaar zit....
bidden dus...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |