ETH is toch mainquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:07 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn ETH en waves geen alts meer
Bitcointalk in de gaten houden, daar staat (vaak) wat meer info.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:11 schreef Sosa het volgende:
Duurt nu wel erg lang zo, met dat MobileGo. Jammer dat ze ook niet even een update plaatsen ofzo
Russische devs, in before dikke scamquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:11 schreef Sosa het volgende:
Duurt nu wel erg lang zo, met dat MobileGo. Jammer dat ze ook niet even een update plaatsen ofzo
ja had ik al gelezen. niks nieuws eig, gewoon wachten.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bitcointalk in de gaten houden, daar staat (vaak) wat meer info.
Meerdere sites updaten niet voor mij, lijkt wel alsof het hele netwerk op z'n gat ligt.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:19 schreef McTasty het volgende:
Ik kan via etherscan niet meer zien op welke block we zitten. Hoe kan ik nu checken wanneer de startblock voor de BAT ico gemined is?
https://etherchain.org/blocksquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Meerdere sites updaten niet voor mij, lijkt wel alsof het hele netwerk op z'n gat ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |