Ook, doe ik ook maar meequote:
Bitcoin is ook al weer een oude techniek van 9 jaar oud. Voor POS betalingen niet geschikt nee, daar zijn nieuwere initiatieven voor. Voor een betaling naar de andere kant van de wereld nog altijd veel geschikter, dan een bank transfer/wire.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:56 schreef fukforce het volgende:
Op 13:09 Bitcoins gekocht dik 40 minuten later staan ze nog steeds niet in mijn wallet![]()
Als je in een winkel pint dan hoef je ook niet een uur te wachten op bevestiging tot de transactie voltooid is. Ik dacht dat Bitcoin high tech was maar voor commerciėle toepassingen is het alles behalve geschikt op dit moment.
Dat soort betalingen (kleine betalingen in een winkel bijvoorbeeld) moeten daarom in de toekomst off-chain afgehandeld worden. Daarom is het zo belangrijk dat SegWit wordt geactiveerd want dat maakt oplossingen zoals Lightning mogelijk.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:56 schreef fukforce het volgende:
Op 13:09 Bitcoins gekocht dik 40 minuten later staan ze nog steeds niet in mijn wallet![]()
Als je in een winkel pint dan hoef je ook niet een uur te wachten op bevestiging tot de transactie voltooid is. Ik dacht dat Bitcoin high tech was maar voor commerciėle toepassingen is het alles behalve geschikt op dit moment.
Ja ik! Twv 500 euro gecashed, heeft 1 a 2 dagen geduurd voordat het op mijn rekening stond.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:17 schreef onlogisch het volgende:
Iemand ervaring met Litebit uitbetalingen in euro's?
Kreeg je wel een bevestigingsmailtje? Ik heb vanmorgen wat uitgecashed maar nog niets vernomenquote:Op woensdag 31 mei 2017 14:21 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Ja ik! Twv 500 euro gecashed, heeft 1 a 2 dagen geduurd voordat het op mijn rekening stond.
Ga je winst pakken?quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:17 schreef onlogisch het volgende:
Nee. Ik ga mijn inleg eruit halen zodat ik geen enkel risico loop en winst heb al staat ETH 4045 euro per stuk of 1 euro per stukquote:
Ah zo, dat is wel verstandig jaquote:Op woensdag 31 mei 2017 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik ga mijn inleg eruit halen zodat ik geen enkel risico loop en winst heb al staat ETH 4045 euro per stuk of 1 euro per stuk
Handelt wat lekkerder.
LTC heeft een stoffig imago en te weinig verschil met BTC wat marketing moeilijk maakt. En daarbij geen premine, geen instamine, geen ICO etc. dus minder interessant en moeilijker voor pumpers.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:41 schreef Repeating het volgende:
Iemand enige idee waarom Litcoin alleen maar daalt? Vele zeggen dat deze altcoin geen toegevoegde waarde heeft. Echter, veel altcoins hebben nog minder toegevoegde waarde dan LTC, maar die hitten wel ATH na ATH...
Het beste is een losse wallet op een veilige pc voor hot opslag.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat bij een grote exchange zoals Poloniex en Bittrex een betere beveiliging is dan bij een random wallet website.
Ik heb wel een keer een mislukte bestelling gehad bij hun, had wel betaald via ideal.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:17 schreef onlogisch het volgende:
Je koopt voor duizenden euro's aan btc de laatste paar weken, maar je wist dat niet?quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:56 schreef fukforce het volgende:
Ik ~60% in Waves + ETHquote:
Wat is je definitie van "alts"?quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ~60% in Waves + ETH
de rest in alts
andere alts*quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:06 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat is je definitie van "alts"?
Waves is ook nog geen top 5 of top 10 qua marketcap (al heb ik er wel vertrouwen in dat het daar terecht gaat komen).
Sinds wanneer zijn ETH en waves geen alts meerquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ~60% in Waves + ETH
de rest in alts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |