SPOILER: Za en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prize Fund
Winners (Per Player) £30,000
Runner-Up (Per Player) £16,000
Semi-Finalists (Per Player) £10,000
Quarter-Finalists (Per Player) £7,000
Second Round Losers (Per Player) £4,000
First Round Losers (Per Player) £1,500
Total £300,000SPOILER: FormatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game On. Hopelijk veel stunts in de eerste ronde.
[ Bericht 13% gewijzigd door borisz op 31-05-2017 11:25:39 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
twitter:SkySportsDarts twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 17:51:45THE BOYS FROM BRAZIL: Diogo Portela and Alexandre Sattin prepare for their big debut at the World Cup of Darts:… https://t.co/jLgveYe6AN reageer retweet
quote:Op donderdag 1 juni 2017 02:54 schreef wimderon het volgende:
Speciaal voor heywoodu:twitter:SkySportsDarts twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 17:51:45THE BOYS FROM BRAZIL: Diogo Portela and Alexandre Sattin prepare for their big debut at the World Cup of Darts:… https://t.co/jLgveYe6AN reageer retweet
JAAAAAAA, het BREKKET.twitter:FrankVischsch twitterde op woensdag 31-05-2017 om 11:04:43Bracket Season is open: World Cup #rtl7darts. Doe mee voor nop/lol/prestige! Deadline donderdag 20:00… https://t.co/R2J0DbBSQZ reageer retweet
Waarom doet Noorwegen niet mee?quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:00 schreef wimderon het volgende:
Het toernooi is wel een beetje onthoofd, zo zonder Cor Dekker.
BRASIL DECIME QUE SE SIENTE!quote:Op donderdag 1 juni 2017 02:54 schreef wimderon het volgende:
Speciaal voor heywoodu:twitter:SkySportsDarts twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 17:51:45THE BOYS FROM BRAZIL: Diogo Portela and Alexandre Sattin prepare for their big debut at the World Cup of Darts:… https://t.co/jLgveYe6AN reageer retweet
Dan maak je het wel meer een landentoernooi ja. Aan de andere kant zijn een paar potjes met een kort format ook wel okequote:Op donderdag 1 juni 2017 20:13 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt eens tijd dat ze het systeem van ronde 1 doorvoeren naar de rest van het toernooi.
ja het moet niet zoals bij snooker zo worden dat je drie dagen met de finale bezig bentquote:Op donderdag 1 juni 2017 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan maak je het wel meer een landentoernooi ja. Aan de andere kant zijn een paar potjes met een kort format ook wel oke
En nerveusiteitquote:Op donderdag 1 juni 2017 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben we ook al een bingokaart voor dit toernooi? Zo ja, staat "magazijnier" er op?
quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:23 schreef heywoodu het volgende:
Waar is het Thaise gewichtheffangifje als je het nodig hebt?
Die moeder zou ik best doen hoorquote:Op donderdag 1 juni 2017 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is één ding waar ik nog meer een hekel heb dan Eurosport en dat is een Jumbo-reclame.
Nou hequote:Op donderdag 1 juni 2017 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een sublieme worptechniek heeft die stoere Rus
Nooit anders beweerdquote:Op donderdag 1 juni 2017 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat jij op een voetbalveld presteert met je pens valt ook niet onder sport.
fitheidmquote:Op donderdag 1 juni 2017 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Het leed was al na een minuut voorbij door zijn gebrekkige fitheidm
Nee joh, das een Kazakh, een gewichtheffer en een coach, geen Thaise fanquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer dat ze voor datPutin
land spelen. Verder best toffe gasten op zich.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:23 schreef heywoodu het volgende:
Waar is het Thaise gewichtheffangifje als je het nodig hebt?
Diequote:
En diequote:
Hallo.quote:
Wat een nepfan is dat zeg.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Mani89 niet aanwezig is in dit topic.
Dat krijg je met zo'n Oreshkin, in vergelijking ziet niks er geil genoeg meer uit.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Die hongkongboy is niet geil genoeg voor het bord. Het ziet er wat lafjes uit.
wie?quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Mani89 niet aanwezig is in dit topic.
Dat lijkt mij evident. Al is zijn kameraad, ook wel de viking genoemd, ook best een man die mij zou mogen temmen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo'n Oreshkin, in vergelijking ziet niks er geil genoeg meer uit.
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op zo'n leeeftijd moet je ook niet meer de illusie hebben dat je er nog wat aan kunt doen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Oreshkin gooit alsof hij een vlinder vrijlaat. Zoveel rust en schoonheid in zijn uitstraling.
Samen met Rick Hofstra gaat hij een gouden koppel vormenquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Noppert uitkomend onder Friese vlag, topshow.
Welk land is die 2e?quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Oreshkin v Whitlock zou een mooie clash zijn zaterdag.
Gratis hintje: zijn opkomstnummer heeft de woorden "I come from a land down under"quote:
Zegt hem vast ook niks.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gratis hintje: zijn opkomstnummer heeft de woorden "I come from a land down under"
quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gratis hintje: zijn opkomstnummer heeft de woorden "I come from a land down under"
Echt bizar ja, iemands nationaliteit niet kennen van iets waar je niet vaak naar kijkt.quote:
Tjonge, mijn excuses heequote:Op donderdag 1 juni 2017 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt bizar ja, iemands nationaliteit niet kennen van iets waar je niet vaak naar kijkt.
Hij denk ws dat Frans Duits geen Nederlander isquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt bizar ja, iemands nationaliteit niet kennen van iets waar je niet vaak naar kijkt.
Nee dat is helemaal niet jammer.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat Corey Cadby niet meedoet btw
Hoera!quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oreshkin. Maar niet getreurd, hij is door!
quote:
Zie jequote:Op donderdag 1 juni 2017 21:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij blaast je zo van het podium af
Mijn held. Hij heeft sinds het WK alweer 5 nieuwe kinderen bij elkaar geschroeid.quote:
Je kunt ook gewoon botten breken he. Doe ik meestalquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ho HO HO HO! Die scheurt z'n kruisbanden, z'n enkelbanden en hij heb een hernia
Dit is echt precies hoe ik het stereotype verlepte lesbienne voor mij zie.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij blaast je zo van het podium af
Nou, neequote:
Die Max Hopp moet echt even wat doen aan zijn gay imagoquote:
Wat maakt het überhaupt uit eigenlijk?quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Max Hopp moet echt even wat doen aan zijn gay imago
Tenzij hij inderdaad gay is, dan is het OK![]()
(Raar eigenlijk)
quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Max Hopp moet echt even wat doen aan zijn gay imago
Tenzij hij inderdaad gay is, dan is het OK![]()
(Raar eigenlijk)
Ja, niks inderdaadquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat maakt het überhaupt uit eigenlijk?
Nee.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:29 schreef franklop het volgende:
Gewoon een vraag tussendoor. Is er ooit in koppelverband een 9 darter gegooid?
quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:30 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor Japan - Spanje en in dat kader is het tijd om even stil te staan bij het overlijden van The Ogre in maart
Al drie keer geluisterd.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er is weer een nieuwe War On Drugs hè. Maar dit even geheel terzijde.
Ja idd. Droevig verhaalquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:30 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor Japan - Spanje en in dat kader is het tijd om even stil te staan bij het overlijden van The Ogre in maart
Die pot tegen Mikey afgelopen WK was echt fantastisch. Op de vloer doet hij het wel redelijk dit jaar toch? Wel iets meer van verwacht, maarja, Rob Crossgodquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk gaat Cristo Reyes schroeien straks
"Super Chin"quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb echt een hekel aan de nietszeggendheid van O'Connor.
Gelukkig heeft Gurney wel die vreselijke Mickey Mansell voorbijgestreefd bij Noord-Ierland.
Op de ET presteert hij hier en daar wel wat staat me bij ja. Maar Rob Cross is nu aardig aan het doorbreken wat je zegtquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die pot tegen Mikey afgelopen WK was echt fantastisch. Op de vloer doet hij het wel redelijk dit jaar toch? Wel iets meer van verwacht, maarja, Rob Crossgod
Yesquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Reyes deed het recent toch enorm goed tegen MvG? WK?
Ah ja, WK dusquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die pot tegen Mikey afgelopen WK was echt fantastisch.
Misschien zijn ze afgehaakt na recentelijk te hebben meegelezen in het Giro- en VBL Feedback-topic.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog geen woord over Hashimoto?![]()
Ze lezen hier toch mee??
Ik had dit helemaal niet meegekregenquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:30 schreef heywoodu het volgende:
Oh geen idee wat daar gebeurd isquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Misschien zijn ze afgehaakt na recentelijk te hebben meegelezen in het Giro- en VBL Feedback-topic.
Lekker vleesje met beetje clenbuterol gaat er wel in bij Spanjequote:Op donderdag 1 juni 2017 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Een sport waar je niet zoveel aan doping hebt dan bier, ja dan heb je niks aan Spanje
Toen smeet hij Engeland van het bord met Rodriguez.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
toch waren er ook wel tijden dat Alcinas beter was dan Reyes. Toch? Jaar of 5-6 geleden?
GMTA dan, min of meerquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Alcinas is niet meer het talent van vijf jaar terug
Precies, hij is geen teringtubbiequote:
Een beetje constructieve opbouwende kritiek kan nooit kwaad.quote:
Nog twee kinderen verwekt?quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Is niet echt goed bezig dit jaar.
Jammer!quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Gaat prima hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Ze trillen tenminste niet zoals al die onzin in de eerste paar potjesquote:
Team USA is het met je eensquote:
Nieuw-Zeelandquote:
Hij staat niet eens eerste op de Australische GP Ranking die recht geeft op kwalificatie voor het WK.quote:
Nou en.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij staat niet eens eerste op de Australische GP Ranking die recht geeft op kwalificatie voor het WK.
Ziet er echt afgetraind uit ja.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Kim is zo te zien weer wat meer in zijn hamsterwieltje rond gaan rennen.
België moet Geert de Vos invliegenquote:Op donderdag 1 juni 2017 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Die Ronny
Dat kan toch niet meer....
Dit jaar finale van een Pro Tour gehaald, en zo houdt hij zichzelf in leven.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Die Ronny
Dat kan toch niet meer....
Wie?quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
22.40 met je handje in broek bowa? Demi Schuurs op tv
Huh, waar dat dan?quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
22.40 met je handje in broek bowa? Demi Schuurs op tv
Niet googlen! Ik zeg je, doe het niet.quote:
SPT / Het Nederlandse tennis #25: Met vette Nederlandse varkensquote:
Niet een fapje zetten op Demiquote:Op donderdag 1 juni 2017 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet googlen! Ik zeg je, doe het niet.
[..]
SPT / Het Nederlandse tennis #25: Met vette Nederlandse varkens
Vooruitquote:Op donderdag 1 juni 2017 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet googlen! Ik zeg je, doe het niet.
[..]
SPT / Het Nederlandse tennis #25: Met vette Nederlandse varkens
Ik zat aan André Brantjes te denken maar dat is gewoon een Nederlandse god johquote:
Andre Brantjes, wtfquote:Op donderdag 1 juni 2017 22:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zat aan André Brantjes te denken maar dat is gewoon een Nederlandse god joh
quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ronny 67 gemiddeld![]()
Stop gewoon man vent.
Net nog een tripel 20 geraakt in tegenstelling tot Ronnie.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Er zijn dagen bij dat ik beter gooi dan Ronny
Ik gooide vanochtend 180quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net nog een tripel 20 geraakt in tegenstelling tot Ronnie.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik opteer voor Luc Marreel.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lachen dit, eerste wat ik zie is een gozer die een 10-darter probeert te gooien door met 50 over direct op de bullseye te smijten. Dat was toen blijkbaar nog nooit gedaan op tv.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat de kwaliteit van de World Masters uploads van 1995 zo kut zijnquote:Op donderdag 1 juni 2017 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |