quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macron is best wel een held. Wel echt sterker dan een Renzi ook. Macron is inhoudelijk een linkse, maar heeft bot gezegd de instelling van een rechtse (de drive en can-do-mentaliteit). Verfrissende politicus.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zo goed met Italië als ik deed voorkomen, als je al 20 jaar geen economische groei hebt merk je dat wel, zeker vergeleken met het buitenland.
Italië heeft ook een Macron nodig, niet alleen links is hier versplinterd, rechts ook.
Schreef ik dan zulke onzin met cijfers. En sterker nog als ze willen door blijven modderen staan ze over 30 jr nog steeds zonder economische groei.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:57 schreef remlof het volgende:
Het gaat ook niet zo goed met Italië als ik deed voorkomen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]Lijkt me inderdaad een open deur,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Schreef ik dan zulke onzin met cijfers. En sterker nog als ze willen door blijven modderen staan ze over 30 jr nog steeds zonder economische groei.Pas op dat deze je niet votpinzelen doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijke meningen tellen totaal niet mee, Goedgekeurde/Doorgedrukte plannen wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Macron is best wel een held. Wel echt sterker dan een Renzi ook. Macron is inhoudelijk een linkse, maar heeft bot gezegd de instelling van een rechtse (de drive en can-do-mentaliteit). Verfrissende politicus.
We hebben in Frankrijk in ieder geval zien dat men daar zeer vereend is ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:06 schreef remlof het volgende:
In ieder geval mag de EU zich gelukkig prijzen met Trump, niemand kan de Europese eenwording zo versnellen als hij.
En halverwege in het park stiekem even Grindr checken zeker?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga nog even hardlopen. 's Avonds in Rotterdam langs de Maas rennen is heerlijk. Lekker rustig bovendien.
Tja, daarin heb je wel weer gelijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:06 schreef remlof het volgende:
In ieder geval mag de EU zich gelukkig prijzen met Trump, niemand kan de Europese eenwording zo versnellen als hij.
Dat denk ik niet, want dan zijn de ogen al geopend.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tja, daarin heb je wel weer gelijk.
Maar dan straks niet joelen als Trump eruit vliegt, want dan gaat de EU ook in slaapstand.
En welk land gaat dan het voortouw nemen, Duitsland of Frankrijk?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:06 schreef remlof het volgende:
Frankrijk. Merkel is nu binnenlandse steun aan het vergaren voor iets verdergaande Europese eenwording en na haar herverkiezing later dit jaar zullen zij en Macron samen stappen gaan zetten. Dan heb je het momentum: Brexit is gaande en Trump zit er nog even en Macron en Merkel hebben dan beiden een mandaat voor meerdere jaren.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
En welk land gaat dan het voortouw nemen, Duitsland of Frankrijk?
Toch wel grappig of niet beide,landen, hebben ieder voor zich eenmaal een oorlog begonnen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Frankrijk. Merkel is nu binnenlandse steun aan het vergaren voor iets verdergaande Europese eenwording en na haar herverkiezing later dit jaar zullen zij en Macron samen stappen gaan zetten. Dan heb je het momentum: Brexit is gaande en Trump zit er nog even en Macron en Merkel hebben dan beiden een mandaat voor meerdere jaren.
Hehe, mooi beeld hebben we toch van Kaas-.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En halverwege in het park stiekem even Grindr checken zeker?
twitter:D66Helmond twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 17:44:0530 dadels naar #moskeeën in het kader van de #Ramadan. Geen woorden, maar #dadels. #D66 voor een inclusieve samenle… https://t.co/SsqdlaszQi reageer retweet
Contrary to popular belief heb ik die app nog nooit ook maar een keer gebruikt om met iemand af te spreken. Maar ik vind het wel mooi dat alle hommelsterotyperingen op mij geprojecteerd worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hehe, mooi beeld hebben we toch van Kaas-.
Ik was altijd van mening dat het je sterkste plek was.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Contrary to popular belief heb ik die app nog nooit ook maar een keer gebruikt om met iemand af te spreken. Maar ik vind het wel mooi dat alle hommelsterotyperingen op mij geprojecteerd worden.Zo hoort dat ook; mensen beetje aanpakken op hun zwakke plekken. Jood.
Een lokale Brabantse D66-afdeling; veel genanter wordt het niet is mijn ervaring. Ja oke, eentje uit Zeeland (geen dis aan jou overigens).quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:14 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe elk jaar de ramadan meer en meer wordt gepolitiseerdtwitter:D66Helmond twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 17:44:0530 dadels naar #moskeeën in het kader van de #Ramadan. Geen woorden, maar #dadels. #D66 voor een inclusieve samenle… https://t.co/SsqdlaszQi reageer retweet
Haha, oprecht was dit niet eens een steek naar d66 of de ramadan zelf hoor. Kwam nog een draadje tegen van een moslim die schrijft voor de volkskrant Die had het er ook al over had dat zelfs in Turkije de kranten/media/politiek etc. in wezen minder aandacht schenken aan de Ramadan.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een lokale Brabantse D66-afdeling; veel genanter wordt het niet is mijn ervaring. Ja oke, eentje uit Zeeland (geen dis aan jou overigens).
Zo interpreteerde ik het ook niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha, oprecht was dit niet eens een steek naar d66 of de ramadan zelf hoor. Kwam nog een draadje tegen van een moslim die schrijft voor de volkskrant Die had het er ook al over had dat zelfs in Turkije de kranten/media/politiek etc. in wezen minder aandacht schenken aan de Ramadan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |