Jippie, moet ik ook eens een keer doen nog, maar ben zo lui.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:26 schreef puzziepie het volgende:
Zo! heb weer een id kaart, en schoenen en een broek gekocht
dat is voor tegen het stressen van deze video denk ikquote:Op woensdag 31 mei 2017 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Fijn zo'n rustgevend muziekje erbij
Door dat muziekje ben ik alleen maar meer in de stress geschotenquote:Op woensdag 31 mei 2017 15:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat is voor tegen het stressen van deze video denk ik
aw, niet stressen schatje, probeer wat te genietenquote:Op woensdag 31 mei 2017 15:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Door dat muziekje ben ik alleen maar meer in de stress geschoten
Ik volg helemaal niksquote:Op woensdag 31 mei 2017 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
aw, niet stressen schatje, probeer wat te genieten
volg jij toevallig It Takes 2, met Holly Mae Brood
oke, dan hou ik je wel op de hoogte als je dat wilquote:
Heel aardig maar absoluut niet nodig , dus ik lees de rest niet if you don't mindquote:Op woensdag 31 mei 2017 15:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oke, dan hou ik je wel op de hoogte als je dat wil
Maan staat nu op 3 in iTunes met jij bent de liefde, en ze heeft gisteravond opgetreden bij Fight Night, waar Rico Verhoeven een wedstrijd had, en Rico vind haar helemaal geweldig
Liedjes met als titel; "Jij Bent De Liefde".quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oke, dan hou ik je wel op de hoogte als je dat wil
Maan staat nu op 3 in iTunes met jij bent de liefde, en ze heeft gisteravond opgetreden bij Fight Night, waar Rico Verhoeven een wedstrijd had, en Rico vind haar helemaal geweldig
ja het klinkt heel cheesy denk ik, maar Maan zong dit echt prachtigquote:Op woensdag 31 mei 2017 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Liedjes met als titel; "Jij Bent De Liefde".![]()
Doet me ineens denken aan Job ( of hoe heette hij ook alweer) van de Busquote:Op woensdag 31 mei 2017 15:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent de zon, je bent de zee, jij bent de liefde, dus spreid je snee
quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel aardig maar absoluut niet nodig , dus ik lees de rest niet if you don't mind
Dat figuur herinner ik me nog met dat liedjequote:Op woensdag 31 mei 2017 16:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doet me ineens denken aan Job ( of hoe heette hij ook alweer) van de Bus
Het is watquote:
Zo boefje, weer vrijgelaten?!quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
volg jij toevallig It Takes 2, met Holly Mae Brood
Een beetjequote:
ik vind haar beter dan die Bibi, die vind ik zo gemaakt overkomenquote:Op woensdag 31 mei 2017 17:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo boefje, weer vrijgelaten?!
Holly was best tof met een geweldig nummer van haar vader.Meisje kan beter zingen dan dat ze zich nog bewust is.
![]()
Zo zonde dat ze Engels praten met Duits accent. Verpest de hele serie.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Docu's, praatprogramma's als er interessante gasten zijn, en over techniek en wetenschap en zo, dus niks in de trend van Utopia, The Voice, ESF en meer van dat soort bagger....
Ik vind nu die serie Genius, over Einstein leuk op Nat Geo.
Klopt, da's een minpuntje, de serie is van Ron Howard, maar ondanks dat vind ik hem leuk om te zien.quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo zonde dat ze Engels praten met Duits accent. Verpest de hele serie.
Oh Happy daysquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, da's een minpuntje, de serie is van Ron Howard, maar ondanks dat vind ik hem leuk om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |