Ben benieuwd of ie verkoelend werkt, ik heb hier nu een ander model staan.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Blaas koele lucht de kamer in met deze torenventilator
Ik heb zon hoge op poten, wel beetje lomp inderdaadquote:Op woensdag 31 mei 2017 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie verkoelend werkt, ik heb hier nu een ander model staan.
[ afbeelding ]
Maar die zwarte torenventilator oogt wat beter en kan ik makkelijker plaatsen, liep er tegenaan en dacht, ik neem er een.
Oh, maar die zijn soms best wel stijlvol hoor, maar je moet er wel de ruimte voor hebben.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb zon hoge op poten, wel beetje lomp inderdaad
quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
En de VS stappen uit het klimaatverdrag van Parijs. To hell with the planet!
zou wel vet zijn als we zo in 1 dag the end of the world kunnen inzettenquote:Op woensdag 31 mei 2017 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deur van de koelkast opengezet en nu 4 airco's kopen.
Wil je niet reizen naar buiten de EU?quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:26 schreef puzziepie het volgende:
Zo! heb weer een id kaart, en schoenen en een broek gekocht
5! Vergeten dat ik ook nog een schuurtje heb dat gekoeld moet worden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deur van de koelkast opengezet en nu 4 airco's kopen.
We gaan het gewoon proberen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
zou wel vet zijn als we zo in 1 dag the end of the world kunnen inzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |