abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:50:05 #101
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171339736
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:47 schreef praadje het volgende:

[..]

Nu kom ik even op voor Sugelucky. Ik vind dat je een beetje te ver gaat met je verdachtmakingen. Sugelucky post zoals hij altijd post. Kortaf, een beetje nors soms dus ik zie daar geen verdenking in hoor.

Bedankt :)

Ik heb helemaal niets lulligs gedaan bij/tegen Ad, op een paar opmerkingen na die ik in deze topicreeks heb geplaatst.
pi_171339755
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:50 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Bedankt :)

Ik heb helemaal niets lulligs gedaan bij/tegen Ad, op een paar opmerkingen na die ik in deze topicreeks heb geplaatst.
Daarom. Dat wilde ik even zeggen. Je bent kritisch en dat mag. En soms een beetje negatief maar dat zijn we allemaal wel eens. Ik ook.
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:54:53 #103
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_171339767
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:47 schreef praadje het volgende:

[..]

Nu kom ik even op voor Sugelucky. Ik vind dat je een beetje te ver gaat met je verdachtmakingen. Sugelucky post zoals hij altijd post. Kortaf, een beetje nors soms dus ik zie daar geen verdenking in hoor.

En wat betreft die ballon, dat was ook echt maar een nanoseconde, als die er al was. Net als bij die maaltijden en donaties die die krijgt. Ad is ook best wel een manipulator hoor. Zoals hij iedere maand op zijn FB een filmpje plaatst maar vooral de nadruk legt dat je vooral kunt doneren. Ad is echt niet gek hoor.
Liever een nanoseconde blij dan een week van de kaart.

Natuurlijk heb je gelijk dat we Ad niet kunnen helpen en dat hij weet wat hij. Maar om de pesterijen heeft hij niet gevraagd. En alleen daarop richtte ik me. Mijn excuses als ik dat duidelijker had moeten zeggen, maar zulke reacties passen volgens mij niet bij zo'n oproep. Sterker nog: de discussie die nu ontstaat zal voor de meelezende mafklappers eerder aanleiding zijn om nog maar olie op het vuur te gooien.

Jammer dat sommigen hier liever bashen en klagen over zo'n oproep dan afstand te nemen van de pesterijen. Als dat zo is zal dit topic daar eerder vroeger dan later op stranden.
pi_171339810
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:54 schreef Barrah het volgende:

[..]

Liever een nanoseconde blij dan een week van de kaart.

Natuurlijk heb je gelijk dat we Ad niet kunnen helpen en dat hij weet wat hij. Maar om de pesterijen heeft hij niet gevraagd. En alleen daarop richtte ik me. Mijn excuses als ik dat duidelijker had moeten zeggen, maar zulke reacties passen volgens mij niet bij zo'n oproep. Sterker nog: de discussie die nu ontstaat zal voor de meelezende mafklappers eerder aanleiding zijn om nog maar olie op het vuur te gooien.

Jammer dat sommigen hier liever bashen en klagen over zo'n oproep dan afstand te nemen van de pesterijen. Als dat zo is zal dit topic daar eerder vroeger dan later op stranden.
Het is niet mijn taak om Ad blij te maken noch om te pesten. Het is jij die er nu uitdrukkelijk de aandacht op vestigt. En daardoor zal het waarschijnlijk de komende dagen toenemen. Omdat een meelezer waarschijnlijk er lol in heeft om hier verdeeldheid te zaaien.
Ik kan dan misschien als een oud wijf klinken maar ik vond die oproep niet een van je beste acties.
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:02:50 #105
406944 SugeLucky
pi_171339848
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:54 schreef Barrah het volgende:

[..]

Jammer dat sommigen hier liever bashen en klagen over zo'n oproep dan afstand te nemen van de pesterijen.

Hoe moet ik, of anderen in dit topic, afstand nemen van de pesterijen terwijl we er niet eens aan deelnemen?

Of is een mening geven, al dan niet negatief, over Ad ook pesten?
pi_171339863
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:02 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hoe moet ik, of anderen in dit topic, afstand nemen van de pesterijen terwijl we er niet eens aan deelnemen?

Ik denk dat het zinvoller is deze discussie te stoppen. (of klink ik nu weer net als een mod :@ )
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:06:45 #107
422610 Barrah
pi_171339902
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:02 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Door je gewoon niet aangesproken te voelen.
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:07:41 #108
406944 SugeLucky
pi_171339917
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:04 schreef praadje het volgende:

[..]

Ik denk dat het zinvoller is deze discussie te stoppen. (of klink ik nu weer net als een mod :@ )
Daar heb je gelijk in.

Barrah kan gewoon niet zo goed onder woorden brengen wat hij bedoelt.
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:09:32 #109
422610 Barrah
pi_171339949
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:59 schreef praadje het volgende:

[..]

Het is niet mijn taak om Ad blij te maken noch om te pesten. Het is jij die er nu uitdrukkelijk de aandacht op vestigt. En daardoor zal het waarschijnlijk de komende dagen toenemen. Omdat een meelezer waarschijnlijk er lol in heeft om hier verdeeldheid te zaaien.
Ik kan dan misschien als een oud wijf klinken maar ik vond die oproep niet een van je beste acties.
Jammer dat je de zaak omdraait.

Ik zaai geen verdeeldheid. Die kwam pas toen iemand ging klagen waarvoor de boodschap helemaal niet bedoeld was.

Jammer dat je hier volgens jou niet mag zeggen dat je ook aandacht kunt geven en terugkrijgen van Ad op een positieve manier.
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:27:09 #110
422610 Barrah
pi_171340130
Ik vind het volkomen belachelijk hoe jullie mij de zwarte piet toeschuiven met verwijten zoals hierboven.

Als we lezers niet mogen aanspreken op pestgedrag en dat het ook anders kan, mogen namen als Ehsan en Piet Pieterse straks ook niet meer worden genoemd in dit topic? Blijven we elkaar de maat nemen en op slakken zout leggen die er niet zijn?

Dit is een fantopic maar zoals het de laatste tijd gaat hier en in Zevenbergen voorzie ik geen lang leven meer voor deze reeks. De beer is toch al los dus ik zeg het ook maar gewoon.

Verder ben ik ook wel klaar met deze discussie en laat ik het graag aan de mods over om hier op te reageren.
pi_171340138
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:09 schreef Barrah het volgende:

[..]

Jammer dat je de zaak omdraait.

Ik zaai geen verdeeldheid. Die kwam pas toen iemand ging klagen waarvoor de boodschap helemaal niet bedoeld was.

Jammer dat je hier volgens jou niet mag zeggen dat je ook aandacht kunt geven en terugkrijgen van Ad op een positieve manier.
Dan heb je me niet goed begrepen. Maar waarom moet er een oproep komen om iets goeds te doen voor Ad? Iedereen doet toch waar hij zich goed bij voelt? Hij heeft een kaart gekregen, hij heeft een ballon gekregen, verschillende malen een donatie op paypall en behoorlijk wat maaltijden. Dus die hele oproep was al overbodig.
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:30:00 #112
406944 SugeLucky
pi_171340154
Barrah, stel je niet zo aan. Je lijkt Ad wel.
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:33:34 #113
422610 Barrah
pi_171340189
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:27 schreef praadje het volgende:

[..]

Dan heb je me niet goed begrepen. Maar waarom moet er een oproep komen om iets goeds te doen voor Ad? Iedereen doet toch waar hij zich goed bij voelt? Hij heeft een kaart gekregen, hij heeft een ballon gekregen, verschillende malen een donatie op paypall en behoorlijk wat maaltijden. Dus die hele oproep was al overbodig.
Als iemand zelfs niet meer de deur opendoet of de telefoon opneemt omdat hij continu denkt lastig gevallen te worden dan zou ik dat niet overbodig noemen.

Volgens mij is dit ook geen weegschaal waarmee je pesterijen kunt wegstrepen met een ballon, wat eten en een paar tientjes.

Goed, ik heb mijn punt wel gemaakt en laat het verder aan de mods om er nog iets van chocola van te maken. Want deze vlek is nu inmiddels wel genoeg uitgeveegd.
pi_171340229
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:33 schreef Barrah het volgende:

[..]

Als iemand zelfs niet meer de deur opendoet of de telefoon opneemt omdat hij continu denkt lastig gevallen te worden dan zou ik dat niet overbodig noemen.

Volgens mij is dit ook geen weegschaal waarmee je pesterijen kunt wegstrepen met een ballon, wat eten en een paar tientjes.

Goed, ik heb mijn punt wel gemaakt en laat het verder aan de mods om er nog iets van chocola van te maken. Want deze vlek is nu inmiddels wel genoeg uitgeveegd.
Als je Ad vanaf het begin had gevolgd en had meegelezen dan had je geweten dat Ad nooit de deur opendoet als er iemand aanbelt. Behalve als hij wat verwacht. En telefoon nam hij ook al nooit op als het zonder nummerherkenning was. Dus niets nieuws onder de zon hoor.
pi_171340295
Mensen en instanties die achteloos zonder nummerherkenning bellen, zouden dan ook tegen de muur moeten worden gezet.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 31 mei 2017 @ 04:02:14 #116
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_171340717
Ik had me afzijdig willen houden in deze discusssie, maar ik geef nu toch maar even mijn twee centen;

Barrah, als er iemand hier anderen de maat neemt en verwijten maakt, ben jij het wel. Misschien is het een idee om daar mee op te houden en gewoon gezellig mee te posten. Dan blijft het leuk en de reeks waarschijnlijk gewoon open. Ook ik denk dat de pesterijen jegens Ad niet door de vaste posters uit dit topic komen.
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:59:37 #117
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_171341371
Wow, trouble in Ad-paradise! Straks zit iedereen hier met een chronische depressie op de bank, net als Ad... ;(

Verders is er volgens mij niet zoveel aan de hand. Ad maakt nog steeds elke dag video's vanaf de bank, eet roerbakschotels en doet vitamine D op. Net als vorige week, een maand geleden en drie jaar terug.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  woensdag 31 mei 2017 @ 11:52:39 #118
422610 Barrah
pi_171345201
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:59 schreef Geelman het volgende:
Wow, trouble in Ad-paradise! Straks zit iedereen hier met een chronische depressie op de bank, net als Ad... ;(

Verders is er volgens mij niet zoveel aan de hand. Ad maakt nog steeds elke dag video's vanaf de bank, eet roerbakschotels en doet vitamine D op. Net als vorige week, een maand geleden en drie jaar terug.
:Y
pi_171345503
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:59 schreef Geelman het volgende:

En dat is de reden dat Barrah helemaal niet hoeft op te roepen tot positief gedrag jegens Ad. Ik denk dat we hier allemaal met de beste bedoelingen naar zijn vlogs kijken...
pi_171345701
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:29 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

En dat is de reden dat Barrah helemaal niet hoeft op te roepen tot positief gedrag jegens Ad. Ik denk dat we hier allemaal met de beste bedoelingen naar zijn vlogs kijken...
Inderdaad en daar mag soms ook best eens een stukje irritatie bijzitten. Het hoeft niet allemaal lalala te zijn altijd.
  woensdag 31 mei 2017 @ 13:12:59 #122
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171346404
Voor Barrah:

Ik doneer niet
Ik stuur geen cadeaus, kaartjes of betaald eten
Ik reageer niet op zijn youtube-kanaal
Ik pest Ad niet
Ik stuur ook geen onbetaald eten

Maar ik blijf wel lekker in dit topic!
  woensdag 31 mei 2017 @ 14:40:20 #123
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_171348454
Stop eens met die discussie
leuk
pi_171348603
SBSTOTO69 PRESENTS:

Expeditie vloginson

Vanaf 1 juni op televisie

Expeditie vloginson is een nieuw concept bedacht door Toto de Mol.
In dit nieuwe programma zien we hoe drie kandidaten op een onbewoond eiland gedropt worden, alwaar ze de komende drie weken met elkaar moeten zien te overleven.
Er is geen noodknop aanwezig, als één van de kandidaten ziek wordt zullen de andere kandidaten hem of haar moeten verzorgen.
Ook voor het eten en drinken moet zelf gezorgd worden. De kandidaten moeten zo goed mogelijk samenwerken om drie weken in leven te blijven.
Expeditie vloginson belooft een waar spektakel te worden gezien de kandidaten die lijnrecht tegenover elkaar staan. Een introductie per kandidaat.

Praadje, links op de foto.

Over Praadje:

- 48 jaar
- Single
- Reislustig
- Bemoeial
- Doktersassistente
- Heeft een hekel aan nietsnutten
- Cup D

Ad Looij, midden op de foto

- 58 jaar
- Ex-vrachtwagenchauffeur
- Komt uit Zevenbergen
- Single
- Last van zijn rug en anuskloofjes
- Heeft geen aambeien
- Houdt niet van bemoeials
- Ligt het liefst heel de dag op de bank en eet roerbakschotels en andere lekkernijen

Günther, rechts op de foto:

- 26 jaar
- Single
- Uit Hilversum
- Speelt in een band
- Heeft een uitkering
- Rijdt in een Volkswagen Polo
- Heeft een hekel aan mensen in het algemeen

Drie weken, drie kandidaten.
Welke kandidaat overleeft en wint?
Welke kandidaat legt als eerste het loodje?
Welke kandidaat gaat als eerste over op kannibalisme?
En welke kandidaat vind jij het leukste?

Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.

Vanaf 1 juni op televisie: Expeditie Vloginson.

Disclaimer: Dit programma is niet geschikt voor kinderen jonger dan achttien jaar, mensen met aambeien, mensen die snel op hun teentjes getrapt zijn of mensen zonder een gevoel voor humor.
  woensdag 31 mei 2017 @ 15:11:56 #125
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171349381
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:47 schreef Toto69 het volgende:
SBSTOTO69 PRESENTS:

Expeditie vloginson

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: