Bedanktquote:Op woensdag 31 mei 2017 00:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Nu kom ik even op voor Sugelucky. Ik vind dat je een beetje te ver gaat met je verdachtmakingen. Sugelucky post zoals hij altijd post. Kortaf, een beetje nors soms dus ik zie daar geen verdenking in hoor.
Daarom. Dat wilde ik even zeggen. Je bent kritisch en dat mag. En soms een beetje negatief maar dat zijn we allemaal wel eens. Ik ook.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:50 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Bedankt
Ik heb helemaal niets lulligs gedaan bij/tegen Ad, op een paar opmerkingen na die ik in deze topicreeks heb geplaatst.
Liever een nanoseconde blij dan een week van de kaart.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Nu kom ik even op voor Sugelucky. Ik vind dat je een beetje te ver gaat met je verdachtmakingen. Sugelucky post zoals hij altijd post. Kortaf, een beetje nors soms dus ik zie daar geen verdenking in hoor.
En wat betreft die ballon, dat was ook echt maar een nanoseconde, als die er al was. Net als bij die maaltijden en donaties die die krijgt. Ad is ook best wel een manipulator hoor. Zoals hij iedere maand op zijn FB een filmpje plaatst maar vooral de nadruk legt dat je vooral kunt doneren. Ad is echt niet gek hoor.
Het is niet mijn taak om Ad blij te maken noch om te pesten. Het is jij die er nu uitdrukkelijk de aandacht op vestigt. En daardoor zal het waarschijnlijk de komende dagen toenemen. Omdat een meelezer waarschijnlijk er lol in heeft om hier verdeeldheid te zaaien.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:54 schreef Barrah het volgende:
[..]
Liever een nanoseconde blij dan een week van de kaart.
Natuurlijk heb je gelijk dat we Ad niet kunnen helpen en dat hij weet wat hij. Maar om de pesterijen heeft hij niet gevraagd. En alleen daarop richtte ik me. Mijn excuses als ik dat duidelijker had moeten zeggen, maar zulke reacties passen volgens mij niet bij zo'n oproep. Sterker nog: de discussie die nu ontstaat zal voor de meelezende mafklappers eerder aanleiding zijn om nog maar olie op het vuur te gooien.
Jammer dat sommigen hier liever bashen en klagen over zo'n oproep dan afstand te nemen van de pesterijen. Als dat zo is zal dit topic daar eerder vroeger dan later op stranden.
Hoe moet ik, of anderen in dit topic, afstand nemen van de pesterijen terwijl we er niet eens aan deelnemen?quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:54 schreef Barrah het volgende:
[..]
Jammer dat sommigen hier liever bashen en klagen over zo'n oproep dan afstand te nemen van de pesterijen.
Ik denk dat het zinvoller is deze discussie te stoppen. (of klink ik nu weer net als een modquote:Op woensdag 31 mei 2017 01:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hoe moet ik, of anderen in dit topic, afstand nemen van de pesterijen terwijl we er niet eens aan deelnemen?
Of is een mening geven, al dan niet negatief, over Ad ook pesten?
Door je gewoon niet aangesproken te voelen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hoe moet ik, of anderen in dit topic, afstand nemen van de pesterijen terwijl we er niet eens aan deelnemen?
Of is een mening geven, al dan niet negatief, over Ad ook pesten?
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk dat het zinvoller is deze discussie te stoppen. (of klink ik nu weer net als een mod)
Jammer dat je de zaak omdraait.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Het is niet mijn taak om Ad blij te maken noch om te pesten. Het is jij die er nu uitdrukkelijk de aandacht op vestigt. En daardoor zal het waarschijnlijk de komende dagen toenemen. Omdat een meelezer waarschijnlijk er lol in heeft om hier verdeeldheid te zaaien.
Ik kan dan misschien als een oud wijf klinken maar ik vond die oproep niet een van je beste acties.
Dan heb je me niet goed begrepen. Maar waarom moet er een oproep komen om iets goeds te doen voor Ad? Iedereen doet toch waar hij zich goed bij voelt? Hij heeft een kaart gekregen, hij heeft een ballon gekregen, verschillende malen een donatie op paypall en behoorlijk wat maaltijden. Dus die hele oproep was al overbodig.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:09 schreef Barrah het volgende:
[..]
Jammer dat je de zaak omdraait.
Ik zaai geen verdeeldheid. Die kwam pas toen iemand ging klagen waarvoor de boodschap helemaal niet bedoeld was.
Jammer dat je hier volgens jou niet mag zeggen dat je ook aandacht kunt geven en terugkrijgen van Ad op een positieve manier.
Als iemand zelfs niet meer de deur opendoet of de telefoon opneemt omdat hij continu denkt lastig gevallen te worden dan zou ik dat niet overbodig noemen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Dan heb je me niet goed begrepen. Maar waarom moet er een oproep komen om iets goeds te doen voor Ad? Iedereen doet toch waar hij zich goed bij voelt? Hij heeft een kaart gekregen, hij heeft een ballon gekregen, verschillende malen een donatie op paypall en behoorlijk wat maaltijden. Dus die hele oproep was al overbodig.
Als je Ad vanaf het begin had gevolgd en had meegelezen dan had je geweten dat Ad nooit de deur opendoet als er iemand aanbelt. Behalve als hij wat verwacht. En telefoon nam hij ook al nooit op als het zonder nummerherkenning was. Dus niets nieuws onder de zon hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:33 schreef Barrah het volgende:
[..]
Als iemand zelfs niet meer de deur opendoet of de telefoon opneemt omdat hij continu denkt lastig gevallen te worden dan zou ik dat niet overbodig noemen.
Volgens mij is dit ook geen weegschaal waarmee je pesterijen kunt wegstrepen met een ballon, wat eten en een paar tientjes.
Goed, ik heb mijn punt wel gemaakt en laat het verder aan de mods om er nog iets van chocola van te maken. Want deze vlek is nu inmiddels wel genoeg uitgeveegd.
quote:Op woensdag 31 mei 2017 07:59 schreef Geelman het volgende:
Wow, trouble in Ad-paradise! Straks zit iedereen hier met een chronische depressie op de bank, net als Ad...
Verders is er volgens mij niet zoveel aan de hand. Ad maakt nog steeds elke dag video's vanaf de bank, eet roerbakschotels en doet vitamine D op. Net als vorige week, een maand geleden en drie jaar terug.
En dat is de reden dat Barrah helemaal niet hoeft op te roepen tot positief gedrag jegens Ad. Ik denk dat we hier allemaal met de beste bedoelingen naar zijn vlogs kijken...quote:Op woensdag 31 mei 2017 07:59 schreef Geelman het volgende:
Wow, trouble in Ad-paradise! Straks zit iedereen hier met een chronische depressie op de bank, net als Ad...
Verders is er volgens mij niet zoveel aan de hand. Ad maakt nog steeds elke dag video's vanaf de bank, eet roerbakschotels en doet vitamine D op. Net als vorige week, een maand geleden en drie jaar terug.
Inderdaad en daar mag soms ook best eens een stukje irritatie bijzitten. Het hoeft niet allemaal lalala te zijn altijd.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En dat is de reden dat Barrah helemaal niet hoeft op te roepen tot positief gedrag jegens Ad. Ik denk dat we hier allemaal met de beste bedoelingen naar zijn vlogs kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |