Klaassen is geblesseerd dus die doet niet mee.quote:De selectie
Cillessen, Zoet, Padt
Viergever, De Vrij, Martins Indi, Blind, Veltman, Tete, Hoedt, De Ligt
Strootman, Wijnaldum, Sneijder, Vilhena, Toornstra, Pröpper, Klaassen, Ramselaar, De Roon
Lens, Robben, Depay, Promes, Dost, Berghuis, Janssen
Wel erg weinig lengte zo. Alleen De Vrij en De Ligt met een normale fysiek. De rest is voornamelijk kabouter/smalle schouders brigade. Ook geen echte sloper op het middenveld.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Tete - De Vrij - De Ligt - Viergever
Wijnaldum - Blind - Pröpper
Robben - Promes - Depay
Dit maar doen. Verschillende types op het middenveld, en Promes maar als spits gebruiken waar hij ook in Moskou speelt. Kan hij dan afwisselen met Depay
Waarvoor heb je lengte nodig dan? Dat is toch de kracht van Oranje niet.quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:56 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Wel erg weinig lengte zo. Alleen De Vrij en De Ligt met een normale fysiek. De rest is voornamelijk kabouter/smalle schouders brigade. Ook geen echte sloper op het middenveld.
Que?quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:20 schreef Brammess het volgende:
Overigens moet Oranje deze wedstrijd winnen om geplaatst te zijn voor een mogelijke play-off voor het WK.
I.v.m. de FIFA-ranglijst bedoel je?quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:20 schreef Brammess het volgende:
Overigens moet Oranje deze wedstrijd winnen om geplaatst te zijn voor een mogelijke play-off voor het WK.
Da Costa.. als in Manuel da Costa ex psv/Portugees?quote:
Dat middenveld is toch ontzettend matig.quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het niet eens zo'n gek elftal. Best een 'realistische' opstelling; ik vreesde alweer dat hij De Ligt naast zo'n figuur zou gooien en die altijd liever dertien kilometer achteruit rent in plaats van naar voren.
Janssenquote:Op woensdag 31 mei 2017 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
De officiële elf.
Zoet; Veltman, De Ligt, Hoedt, Aké; Vilhena, Toornstra; Berghuis, Memphis, Promes; Janssen
quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
onze Cristiano Ronaldo, ik bedoel Depay, die denkt dat ie CR7 is
34 keer scoren en dan gepasseerd worden door iemand die 2 goaltjes heeft gepriktquote:Op woensdag 31 mei 2017 18:56 schreef SevD het volgende:
Denk dat Dost d'r 100 in de competitie moet maken voor 'ie een basisplaats krijgt
Daar kijk ik al naar uitquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:03 schreef Coco. het volgende:
Ook al wordt dit wellicht een saaie pot, we hebben altijd nog het traditionele haxballetje in de rust
Suicide watch op Sjoerd Mossou dan.quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:02 schreef gniffie het volgende:
Advocaat ontslaan en Tuchel aanstellen.Doe het Hansie
watte?quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
De officiële elf.
Zoet; Veltman, De Ligt, Hoedt, Aké; Vilhena, Toornstra; Berghuis, Memphis, Promes; Janssen
4-2-3-1quote:
Jako weer lekker op het borstzakjequote:Op woensdag 31 mei 2017 19:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Zou Jan in de djukie naar Marokko zijn gereden?
Ik vroeg of je hem zou doen, niet of je een relatie met hem zou nemen (lol)quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, daar kun je niet een normaal gesprek mee hebben denk ik
Mensen met een bril hebben sowieso niets te zoeken bij Oranjequote:Op woensdag 31 mei 2017 19:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Iedereen zingt mee, behalve Fred Grim. Wat een kutjosti die vent
Ja het is wel een knappe gast maar weet nietquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vroeg of je hem zou doen, niet of je een relatie met hem zou nemen (lol)
Schijnt dat ze dat ook altijd draaien als ze 5 verdachten op een rijtje zetten achter een geblindeerd raamquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:33 schreef Joezi het volgende:
Wist helemaal niet dat Marokko zo'n mooi volkslied had
hoor je helaas nooit op een wkquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:33 schreef Joezi het volgende:
Wist helemaal niet dat Marokko zo'n mooi volkslied had
Kingfloplandquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:33 schreef Mansjester het volgende:
Stelling: De 11 van Marokko zijn beter dan die van Nederland
sbs6.nlquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:34 schreef Befbekje het volgende:
Ik sta open voor een stream, en nee, niet FOX Sports..
agadir ligt in het gebied waar de gierige marokkanen vandaan komen .quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:34 schreef Caland het volgende:
Lekker gevuld stadion, alsof die lui werk hebben
Ze hoeven zelf toch niet te voetballen?quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
agadir ligt in het gebied waar de gierige marokkanen vandaan komen .
en het is ook ramadan
jwzquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Fuck Arabieren, Berbers aan de macht! Revolution!
normaal spelen ze in marakesch of casaquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:37 schreef Caland het volgende:
Volgens mij is het echt een heel slecht veld
Alles beter dan Afellay.quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziet er ook niet uit hoe die Janssen rent hč
op papier is het strafblad van dit Nederlands elftal langer, alleen door Zoet alquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Als we al niet kunnen winnen van een aantal uitgehongerde tasjesdieven kunnen we het Nederlands elftal ook meteen opdoeken
Waarom nu niet dan?quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
normaal spelen ze in marakesch of casa
maar wel slecht idd
Betekend dit dat de tegenstander meer conditie heeften harder kan lopen?quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
op papier is het strafblad van dit Nederlands elftal langer, alleen door Zoet al
Was jouw portemonnee ook door een Mocro gejat?quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:41 schreef JanCees het volgende:
Straks alle portemonneetjes in de Nederlandse kleedkamer verdwenen
Dat weet ik natuurlijk nietquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Was jouw portemonnee ook door een Mocro gejat?
Lekker he, zon dikke bruine staaf die langs je anus glijdt.quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb net echt verdomd lekker zitten kakken trouwens
Ik was ner bij een tankstation waar ze een broodje kipsatesalade hadden, wat dus een kip met pindasaus salade was. Idioten.quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb net echt verdomd lekker zitten kakken trouwens
Tankstation daar aan de grens A16?quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was ner bij een tankstation waar ze een broodje kipsatesalade hadden, wat dus een kip met pindasaus salade was. Idioten.
Zonder broodje?quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was ner bij een tankstation waar ze een broodje kipsatesalade hadden, wat dus een kip met pindasaus salade was. Idioten.
En waar is Weghorstgod?quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
Schande dat voetbalgod Ryan Babel niet opgeroepen is!!!
Ik mis Hansie Hateboer.quote:
Nieuwe Tong...quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:47 schreef Befbekje het volgende:
Kapiteintje is wel van de woordgrapjes de laatste paar dagen.. Sjezus..
Sommige Marokkaanse meiden zijn wel echt bloedje mooi..quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die shots soms van het publiek.. wat is dat volk toch lelijk zeg
Dat heb je in elk landquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Sommige Marokkaanse meiden zijn wel echt bloedje mooi..
Die komen over het algemeen niet in het stadion denk ik.quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Sommige Marokkaanse meiden zijn wel echt bloedje mooi..
Jörgensenquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:51 schreef gniffie het volgende:
Welk spits talent loopt er rond op de Nederlandse velden? Gaat het dan toch Tom Boere worden die Oranje naar de cup leidt
Spreekt de taal niet. Lijkt me twijfelaartje maar staat genoteerdquote:
Michael de Leeuwgodquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:51 schreef gniffie het volgende:
Welk spits talent loopt er rond op de Nederlandse velden? Gaat het dan toch Tom Boere worden die Oranje naar de cup leidt
Genero Zeefuik.quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Spreekt de taal niet. Lijkt me twijfelaartje maar staat genoteerd
Ahahahshhsjssjsjsjsjsjjsjjajajajsjsjajajquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:53 schreef Coco. het volgende:
Ben benieuwd hoe die Aké het doet. Oké zeker
Spaar jij je krachten maar voor Lekker Laat.quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jawel witbek, denk je dat je tof bent ofzo? forumracistje
quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jawel witbek, denk je dat je tof bent ofzo? forumracistje
Genero doet ramadan boven de poolcirkelquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die zou ook eens met de ramadan mee moeten doen ja
djoe njiet zo stjoer joh swerige haaksneusquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer joh smerige haakneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |