Dat is de gewone. Die 'bakewell tart' is met cashewnoten, vijgen en rozijnen en die met cacao heeft de ingrediënten van de bakewell tart + cacao.quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had die met cashew en vijgen, maar dat kwam omdat hij gewoon gratis bij mijn online boodschappenbestelling zat
Toe maar, heb je wat te vieren?quote:Op donderdag 15 juni 2017 20:23 schreef golfer het volgende:
7 gangendiner bij Kaatje aan de Sluis in Blokzijl.
En jij denkt dat Iwanius alcoholvrij bier besteld?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Een alcoholvrij Weizen is een lekker glaasje fris.
Lekker!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:05 schreef FutureFairytale het volgende:
2 Kiploempia's met hete chilisaus
Gewoon, omhoog houden en lekker glijden en dan een slok koude Erdinger erachter aan. Heerlijk! "Vis moet!"quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:36 schreef Ludachrist het volgende:
Godverdomme om half 10 drie haringen en een weizen, hoe krijg je het weg.
Lekkerquote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:04 schreef Karzai het volgende:
gegrild kippetje met thijm en rozemarijn op een stokbroodje met wat sausjes
[ afbeelding ]
en een claro biertje de bavaria variant op corona
[ afbeelding ]
Was een nieuwe "techniek".quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Huh dat heeft zo geen nut toch?
Is best smakelijk daar. Heb er jarenlang dicht in de buurt gewoond.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Pannenkoek met salami en kaas bij de Hooiberg in Leiderdorp, had ik veel zin in![]()
Nu thee en een marsijsje.
Ziet er prima uit manquote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:11 schreef Atak het volgende:
Wat is gisterenavond heb gehad: met mosterd en sambal gemarineerde chickenwings.
[ afbeelding ]
Met ui mag niet he? en wel de keel ingegleden HEEL... anders telt het nietquote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Half Iwanius ontbijt: 2 Haringen net ui
hmm ik zou ook niet kunnen kiezen. 2e Is heerlijk zomers, 1e is gewoon altijd lekker. Sterkte met kiezenquote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
3 speciaalbiertjes tikken er wel in na 25 km wandelen
Zo lekker naar de pizzeria, weet nog niet of ik pizza neem of gamba's met pizzabroodjes, salade en friet.
Keuzes ...................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |