Jezus, de slettenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik had van twee vrienden van je een verzoek zelfs..
Ik veel van de "oude garde".quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:01 schreef Renesite het volgende:
Ik heb alleen Peter als vriendje op facebook. Meer niet van dit topic![]()
Ik geloof dat ik alleen NathaN (van way way back) op facebook heb.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik veel van de "oude garde".
Van de nieuwe niemand.
ohja. Erik ook nog idd. En patquote:Op woensdag 31 mei 2017 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik veel van de "oude garde".
Van de nieuwe niemand.
Waarom niet? Doekoe?quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Business lunches bij fancy restaurants
Nooit zin in.
Ik snap je volkomen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Business lunches bij fancy restaurants
Nooit zin in.
Niks doekoe, kost mij niks en levert ook niks op.quote:
Dat. En rechtop zitten en fake smilenquote:Op woensdag 31 mei 2017 11:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen.
Ik zie mijn lunch als pauze en dan wil ik in alle rust mijn lunch opeten.
Nu wordt het gezien als pauze terwijl het eigenlijk werk is.
Ik hoor de fake lach van die manager daar NU al (is niet de eerste lunch met ze)quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:36 schreef Renesite het volgende:
Och. Als het goed smaakt ga ik mij altijd half onzichtbaar maken
Ohhhh dat snap ik. Ik zou er ook wel van kunnen genieten.quote:
Mooi toch.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor de fake lach van die manager daar NU al (is niet de eerste lunch met ze)
Zoiets?quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:36 schreef Renesite het volgende:
Och. Als het goed smaakt ga ik mij altijd half onzichtbaar maken
Ik ga even naar de wc, excuseer.quote:
Ik vind dat altijd zo glijerig nep. Op ieder grapje zo "HAAAAAAAAAA ha ha ha ha".quote:
Wordt 't nu "BOOEEEEEE hoe hoe hoe"quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo glijerig nep. Op ieder grapje zo "HAAAAAAAAAA ha ha ha ha".
Misschien dat ie nu anders is, want dit wordt ook de laatste lunch met ze
"We houden contact."quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo glijerig nep. Op ieder grapje zo "HAAAAAAAAAA ha ha ha ha".
Misschien dat ie nu anders is, want dit wordt ook de laatste lunch met ze
Elke keer zo'n spin voor je neusquote:Op woensdag 31 mei 2017 04:53 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Een pagina. Mapjes. Overzicht.
/insomnia
meh... ik heb juist altijd toffe gesprekken. Nou kan ik altijd heel goed over mijzelf praten (narcistische flikker) en gezien mijn werkervaring lullen als brugman, overtuigen en waar naar nodig please en doen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik zie eigenlijk best wel op tegen het sollicitatiegesprek van morgen. Hoor van iedereen dat het daar typisch zo'n gesprek is waarbij je helemaal gefileerd wordt. Dus zelfs al zou het goed en succesvol verlopen, wordt het alsnog gewoon een heel naar gesprek. Best wel gespannen nu.
Het is slechts deurbeleid. Maar zijn wel dingen waar je (of laat ik voor mezelf spreken) gewoon totaal niet naar uitkijkt, omdat je weet dat je daar een uur lang gespannen een naar gesprek gaat zitten voeren. Drie man tegenover je die vragen stellen die veel te moeilijk zijn en wanneer je een beetje zit te hakkelen bij een vraag en er niet lekker uitkomt, dat een van die drie die niet die vraag stelde al voordat je echt antwoord begint te geven even voor z'n beurt inhaakt met een geirriteerde en verveelde "Hoe vind je het gesprek tot nu toe gaan?quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
meh... ik heb juist altijd toffe gesprekken. Nou kan ik altijd heel goed over mijzelf praten (narcistische flikker) en gezien mijn werkervaring lullen als brugman, overtuigen en waar naar nodig please en doen.
Maar, bedrijven waar ik gefileerd word, ben ik voorhand al niet enthousiast over. Graag of niet. Dus tenzij je dit écht graag wil, anders zou ik wellicht passen. Of is dit slechts hun deurbeleid en zijn ze wel leuk verder?
En dan zeg je "Nou... kut. En jij?"quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is slechts deurbeleid. Maar zijn wel dingen waar je (of laat ik voor mezelf spreken) gewoon totaal niet naar uitkijkt, omdat je weet dat je daar een uur lang gespannen een naar gesprek gaat zitten voeren. Drie man tegenover je die vragen stellen die veel te moeilijk zijn en wanneer je een beetje zit te hakkelen bij een vraag en er niet lekker uitkomt, dat een van die drie die niet die vraag stelde al voordat je echt antwoord begint te geven even voor z'n beurt inhaakt met een geirriteerde en verveelde "Hoe vind je het gesprek tot nu toe gaan?". Zo'n sfeertje.
Nouja, standaard vragen kun je op voorbereiden. Zoiets als:quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is slechts deurbeleid. Maar zijn wel dingen waar je (of laat ik voor mezelf spreken) gewoon totaal niet naar uitkijkt, omdat je weet dat je daar een uur lang gespannen een naar gesprek gaat zitten voeren. Drie man tegenover je die vragen stellen die veel te moeilijk zijn en wanneer je een beetje zit te hakkelen bij een vraag en er niet lekker uitkomt, dat een van die drie die niet die vraag stelde al voordat je echt antwoord begint te geven even voor z'n beurt inhaakt met een geirriteerde en verveelde "Hoe vind je het gesprek tot nu toe gaan?". Zo'n sfeertje.
Echt wel super tof!quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:27 schreef Kaas- het volgende:
Wat een mooie Rotterdamse foto's in het NRC vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een dag- en een nachtfoto over elkaar. Cool huh.quote:
Nice Rez! Hoelang voor je master nog?quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:08 schreef Rezania het volgende:
Tentamen gehaald, ik heb mijn bachelor.
Helemaal vergeten hier te posten.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:08 schreef Rezania het volgende:
Nog 2 jaar master, biochemical engineering in Delft.quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nice Rez! Hoelang voor je master nog?
Yes!quote:
En daarna nog PhD'enquote:Op woensdag 31 mei 2017 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog 2 jaar master, biochemical engineering in Delft.
Alleen als ik iets kan vinden waar ik vier jaar onderzoek naar wil doen (en mag doen uiteraard). Ik mik nu meer op een tweejarige post-master gefocust op design en engineering, maar moet ik wel in de top 10% eindigen. Ach ja, zie wel.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:08 schreef Rezania het volgende:
En veel succesquote:Op woensdag 31 mei 2017 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog 2 jaar master, biochemical engineering in Delft.
Ik vind dat echt zo grappigquote:
Dogequote:Op woensdag 31 mei 2017 21:50 schreef Kaas- het volgende:
Deze zag ik vanmiddag op Dumpert en is ook echt leuk:
http://www.dumpert.nl/mediabase/7148439/8b50f418
Hangt er echt heel erg vanaf waar je solliciteert. Ik doe het in principe nooit. Maar als het bijvoorbeeld voor een bijbaan in de horeca of kledingwinkel is of iets kunstzinnigs of zo zou ik het wel doen, omdat het daar wel belangrijk is.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:06 schreef richolio het volgende:
Vinden jullie een foto op je CV nodig? Ik vind het overbodig en niet echt relevant, maar ik heb een (erg mooie) template gedownload en onderdeel van die template is een foto. Als ik die weghaal valt er een gat in. Maar misschien ook omdat ik niet zeker weet of ik wel een goede foto heb gebruiktHeb er niet zo veel en kan dat moeilijk oordelen ofzo
Shiba Inu's zijn dat toch?quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zijn echt schattig he
Schijnen wel een heel moeilijk karakter te hebben
Klopt, weet er genoeg van. Bij mijn afstuderen kwam er wel eens een doge op bezoek. Die had een keer iemand gebeten. Scheen uiteindelijk last te hebben van zijn gebit dat ie zo reageerde.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zijn echt schattig he
Schijnen wel een heel moeilijk karakter te hebben
Als je durft moet je deze films eens kijken: https://www.moviemeter.nl/film/47522 . Is supermooi, maar ook echt superzielig.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Shiba Inu's zijn dat toch?
Godverdomme lieve beesten
[ afbeelding ]
Hmm.. Nja dan is het wel prima denk ikquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hangt er echt heel erg vanaf waar je solliciteert. Ik doe het in principe nooit. Maar als het bijvoorbeeld voor een bijbaan in de horeca of kledingwinkel is of iets kunstzinnigs of zo zou ik het wel doen, omdat het daar wel belangrijk is.
Tenzij je hoofd anti-reclame is natuurlijk.
Ja Hachi, tuurlijk heb ik die gezienquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je durft moet je deze films eens kijken: https://www.moviemeter.nl/film/47522 . Is supermooi, maar ook echt superzielig.
Haha oh dan zou ik het zeker doenquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Hmm.. Nja dan is het wel prima denk ik
En in de horeca vooralVolgens Paxcon is mijn hoofd geen anti-reclame, maar ik hoop vooral dat ik een goede foto te pakken heb
Bierflesje overigens wel uit de foto geknipt, dat is volgens mij goed
quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja Hachi, tuurlijk heb ik die gezienJanken
Template op je CV? Daar heb ik de jeuk van. Gewoon recht toe recht aan met foto.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:06 schreef richolio het volgende:
Vinden jullie een foto op je CV nodig? Ik vind het overbodig en niet echt relevant, maar ik heb een (erg mooie) template gedownload en onderdeel van die template is een foto. Als ik die weghaal valt er een gat in. Maar misschien ook omdat ik niet zeker weet of ik wel een goede foto heb gebruiktHeb er niet zo veel en kan dat moeilijk oordelen ofzo
Huh?quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Template op je CV? Daar heb ik de jeuk van. Gewoon recht toe recht aan met foto.
Ik bedoel, die CV dingessen die allemaal kleurtjes en frutsels hebben... vind ik zo niet nodig. Het is geen tekenpaletje.quote:
Oh nee, verder is 'ie ook wel strak en netjes hoor. Het is geen rare template ofzoquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel, die CV dingessen die allemaal kleurtjes en frutsels hebben... vind ik zo niet nodig. Het is geen tekenpaletje.
Een blik zegt soms meer dan 1000 woorden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh nee, verder is 'ie ook wel strak en netjes hoor. Het is geen rare template ofzo
Maar ik vond de lay-out erg mooi en wilde 'm daarom ook graag houden, ondanks de foto (wat van mij niet zo nodig hoeft).
Hmjaquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:31 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat daar het vooral uitmaakt dat je een beetje vlot bent, er leuk uitziet, hard kunt werken, goed kunt samenwerken in een team, plezier in werk kan hebben, een beetje capabel bent en idealiter dat je al wat relevante ervaring hebt. Die dingen laten terugkomen in het cv en gesprek en dan kom je wel binnen joh. Ben wel nieuwsgierig wat voor horeca trouwens.
Nee toch?quote:Locus kan helaas niet he zonder RSC-lidmaatschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |