Een heerlijke late night showquote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:41 schreef Tagliano het volgende:
Ik zit dit nu al eventjes te kijken
Wat is de bedoeling van dit programma
gewoon gezellig, leuk dat je mee kijkt!quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:41 schreef Tagliano het volgende:
Ik zit dit nu al eventjes te kijken
Wat is de bedoeling van dit programma
Maar wat is het, zijn het acts of interviews of waar zit ik eigenlijk naar te kijkenquote:
Het is van alles watquote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar wat is het, zijn het acts of interviews of waar zit ik eigenlijk naar te kijken
twitter:henky007 twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 00:06:13Huhhhh!!!!! Ben ik net in beeld bij Paul de Leeuw #LekkerLaat @omroepvara whahahahahaha https://t.co/4zxali8BEo reageer retweet
Het is een enorme chaos.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar wat is het, zijn het acts of interviews of waar zit ik eigenlijk naar te kijken
Heb je de intro wel gezien?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Het is wel beter dat de echt serieuze programma's wat eerder op de avond zijn, dat bevalt me wel
Staat een beetje op de achtergrond. Ik heb hem wel zien fietsen ofzo en Dreetje wat zien zingenquote:
De nonnetjes vorige week bij Pauw waren wel leuk, maar het zijn over het algemeen maar matige showtjes laatste tijdquote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Het is wel beter dat de echt serieuze programma's wat eerder op de avond zijn, dat bevalt me wel
Ja, hij fietste.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Staat een beetje op de achtergrond. Ik heb hem wel zien fietsen ofzo en Dreetje wat zien zingen
Komt omdat ik ook nog maar weinig kijk natuurljikquote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De nonnetjes vorige week bij Pauw waren wel leuk, maar het zijn over het algemeen maar matige showtjes laatste tijd
Zou ik ook wat minder mn best doenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komt omdat ik ook nog maar weinig kijk natuurljik
Oh dit zijn de gewone burgers ook nogquote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:45 schreef Coco. het volgende:
Eigenlijk zou VBL eens een keer langs moeten gaan daar.
VBL on tourquote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:45 schreef Coco. het volgende:
Eigenlijk zou VBL eens een keer langs moeten gaan daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |