Niet haten op een gedegen journalistquote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:24 schreef Joezi het volgende:
haha lol, jammer dat het mislukt was, burn in hell Martin
Zou niet weten voor wie.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk dat Lodewijk binnen een jaar wordt ingewisseld
Weet niet.. Maar hadden we slappeling Cohen niet juist ingewisseld voor Samsom. En nu weer terug bij af.quote:
Laatst nog een update, iets met familie ofzo. Plus natuurlijk Adpocalypse, de youtube geldtrein is gestopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die maakt ook al maanden geen filmpjes meer
Is hij ook al te shocking voor YouTubequote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laatst nog een update, iets met familie ofzo. Plus natuurlijk Adpocalypse, de youtube geldtrein is gestopt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog leuke Pauw plaatjes met ondertiteling zoals in de OP?
Kok was een clown. Helaas voor hem is er in zijn milieu weinig gevoel voor humor.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog leuke Pauw plaatjes met ondertiteling zoals in de OP?
Laatste seizoen Eva vond ik echt veel beter dan Pauw nu. Qua onderwerpen dan.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Eva weet wel hoe het hoort ja, leuke meid.
Als Jinek er is mis je Pauw, als Pauw er is mis je Jinek.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Laatste seizoen Eva vond ik echt veel beter dan Pauw nu. Qua onderwerpen dan.
Was toch met Deelder?quote:
Klopt ja, een gemis.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Laatste seizoen Eva vond ik echt veel beter dan Pauw nu. Qua onderwerpen dan.
Nee, toen was Jeroen er niet. Volgens mij met Jan Roos ofzo.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Was toch met Deelder?
[..]
Klopt ja, een gemis.
Plaats eens een plaatje ter vergelijking.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eva lijkt echt zo ziek veel op Norma Bates.
Nog erger.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, toen was Jeroen er niet. Volgens mij met Jan Roos ofzo.
Dat ging over dat programma waarin twee lui (Patrick Stoof en nog iemand) een programma hadden gemaakt over bier proeven. Eva zei het.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die hoofddoek zit niet goed, ik zie nog haar
twitter:lekkerlaat twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 22:31:26Wie staat er vandaag voor paal? Tweet 't met #LekkerLaat! reageer retweet
Zijn er mensen die dit tijdens de uitzending gaan kijken?quote:
Wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:lekkerlaat twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 22:31:26Wie staat er vandaag voor paal? Tweet 't met #LekkerLaat! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |