Zelfde manier waarop in de "wie moet niet gaan" poll tegelijkertijd ineens tig stemmen naar Waylon gingen.quote:Op maandag 29 mei 2017 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je dus diezelfde pollfucker weer als vorig jaar. Want dat waren geen tig fans in een uur, dat was iemand die expres in de onderste poll honderd keer tegen waylon stemde en voor Og3ne, drie keer raden![]()
Maar laat idd maar lekker staan. Je hebt gelijk. Gaat toch niet gebeuren dat ze volgend jaar weer gaan.
Osjien met dance? Wow, dat past echt zó niet bij zequote:Op maandag 29 mei 2017 17:44 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nja ik heb hem erin gedaan omdat ik wel reacties zag dat mensen OG3NE met een dancenummer wel een goede optie zouden vinden.
Ik zou het zelf ook absoluut niet willen, maar ik denk wel oprecht dat er mensen zijn die het willen
Genoeg lurkers die op de knop drukken, denk ik.quote:Op maandag 29 mei 2017 17:38 schreef Greys het volgende:
Wie heeft er op Og3ne nog een keer gestemd?Is ie er nu alweer, de pollfucker? Of is er iemand die dat echt oprecht wil meteen volgend jaar alweer?
Vorig jaar waren dat dan honderd lurkers in een kwartier die allemaal pro Og3ne stemden en allemaal anti Waylon. Nu kan het toeval zijn idd maar toen echt niet.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg lurkers die op de knop drukken, denk ik.
Nee dat was idd iets andersquote:Op maandag 29 mei 2017 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar waren dat dan honderd lurkers in een kwartier die allemaal pro Og3ne stemden en allemaal anti Waylon. Nu kan het toeval zijn idd maar toen echt niet.
zou ook best een goede keuze zijn denk ik, die is nogal populair in UKquote:Op maandag 29 mei 2017 18:55 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij hoorde ik dat ze Caro Emerald bij RTL Boulevard straks vragen of ze naar het songfestival wil.
Misschien een domme vraag, maar wat is auto-tune?quote:Op maandag 29 mei 2017 19:04 schreef Wuwwa het volgende:
Kijk en luister net dat programma Beste Zangers even terug.
En het barst van de auto-tune en is tot in den treure afgemixt. Laat je niet misleiden door de 'kwaliteit' van deze deelnemers. Want live kunnen ze dit niet brengen (de Tommie Christiaans, Brace etc.).
Hoe is de Auto-Tune ontstaan?quote:Op maandag 29 mei 2017 19:44 schreef ato het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is auto-tune?
Oeps vreselijk, hopelijk is dit voor eeuwig verboden bij ESF.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe is de Auto-Tune ontstaan?
De Auto-Tune is een computersoftware die gecreëerd is door Antares Audio Technologies, dat in 1990 onder de naam Jupiter Systems opgericht werd. Na jaren van ontwikkeling werd de Auto-Tune in 1997 gelanceerd door dr. Harold (Andy) Hildebrand. Zo werd de software ontwikkeld die vocale problemen oploste, zoals gebrek aan bereik en valse noten. Zelfs fouten die gemaakt werden door solo-instrumenten konden ermee opgelost worden. De Auto-Tune werd een gigantisch succes. Hierna volgden er nog verschillende doorontwikkelingen van de software.
Meningen over Auto-Tune
Hoewel de Auto-Tune een mateloos populair geluid is geworden zijn er veel mensen die het een vreselijke ontwikkeling vinden die afbreuk doet aan de echtheid van de muziek. Toch kan gezegd worden dat een Auto-tuner niet een garantie is voor een perfect optreden. Wanneer iemand simpelweg niet zingen kan is er geen enkele software die ervoor kan zorgen dat het lied toch nog geweldig klinkt. Toch wordt de Auto-Tuner tegenwoordig in bijna elke muziekproductie gebruikt om kleine correcties te maken. Wanneer er slechts enkele noten gecorrigeerd worden kan de Auto-Tune zeker een toegevoegde waarde hebben. De Auto-Tune is daarnaast nog een tweede leven gaan leiden; een compleet liedje gecomponeerd door de Auto-Tune.
Interessant, door wie wordt dat gezegd?quote:Op maandag 29 mei 2017 19:52 schreef ato het volgende:
Ps er wordt gezegd dat men kijkt naar een artiest of een co-writer die een lied schrijft voor iemand.
Voor mij mag Sharon van Within temptation wel doen voor een artiest die zij en haar bandleden geschikt vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |