Romy zou een prima keuze zijn (wel iets uptempo aub). Goede uitstraling, prachtige verschijning en een dijk van een stem. Maarja een goed liedje hequote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Romy is toch verloofd? Die gaat straks trouwen en babies baren. Geen tijd voor ESF

Klopt, stem en uitstraling zijn ook prima.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Romy zou een prima keuze zijn (wel iets uptempo aub). Goede uitstraling, prachtige verschijning en een dijk van een stem. Maarja een goed liedje he

Ik vind haar een arrogante houding hebben de laatste tijd.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Romy zou een prima keuze zijn (wel iets uptempo aub). Goede uitstraling, prachtige verschijning en een dijk van een stem. Maarja een goed liedje he

Staat Antje haar moeder, te interviewen?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:52 schreef messi124 het volgende:
http://www.show.nl/rubrie(...)ovisie-songfestival/
Het gaat straks toch niet tussen Maan of Romy Monteiro?

The voice meisjes komen eraan, emquote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:47 schreef Em31 het volgende:
mag toch hopen dat we niet echt die kant opgaan.

Deed ze geen Donna Summer?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:17 schreef Greys het volgende:
Die goede stem was ze een week of twee geleden live bij RTL Late Night dan even vergeten toen ze up-tempo en non-musical liedjes zong.

Verkeerd topic?quote:

Iedereen wordt nu genoemd..quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:24 schreef iBenny het volgende:
Ik durf bijna te wedden dat MAAN naar het ESF gaat. Haar naam komt bijna net zo vaak naar voren als OG3NE, er staat een album op de planning en heeft met De Beste Zangers een ingang gevonden bij betrokkenen (AVROTROS).
En stiekem heb ik daar meer vertrouwen in dan OG3NE. Kijkend naar haar optredens bij The Voice, niet de nummers die ze daarna heeft uitgebracht. Bij The Voice mocht ik haar echter niet zo, daarna ben ik dr eigenlijk steeds meer gaan waarderen.

Het is OG3NE (met oa. Clown en dat nummer van Ed Sheeran) all over again. Testcaseje. Let maar op...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:35 schreef ato het volgende:
[..]
Iedereen wordt nu genoemd..
Maar ik vind haar niet veel aan. Dan maar liever Caro. Dat vind ik nou ook een symphatieke, mooie vrouw.

Meer vertrouwen in Maan dan in Og3ne? Echt?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:24 schreef iBenny het volgende:
Ik durf bijna te wedden dat MAAN naar het ESF gaat. Haar naam komt bijna net zo vaak naar voren als OG3NE, er staat een album op de planning en heeft met De Beste Zangers een ingang gevonden bij betrokkenen (AVROTROS).
En stiekem heb ik daar meer vertrouwen in dan OG3NE. Kijkend naar haar optredens bij The Voice, niet de nummers die ze daarna heeft uitgebracht. Bij The Voice mocht ik haar echter niet zo, daarna ben ik dr eigenlijk steeds meer gaan waarderen.

Enige verschil is dat bij OG3NE half Nederland riep dat ze naar het songfestival moesten, terwijl nu iedereen al Maan-moe is.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is OG3NE (met oa. Clown en dat nummer van Ed Sheeran) all over again. Testcaseje. Let maar op...

Puur op persoonlijke smaak gebaseerd. Ik heb echt helemaal niks met OG3NE en nog veel minder met het sentimentele gedoe dat om ze heen hangt. Daarnaast vind ik ze een act, komen wat mij betreft gemaakt over (tijdens interviews durven ze hun eigen mening niet eens te geven en wordt om de vraag heen geluld).quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer vertrouwen in Maan dan in Og3ne? Echt?Og3ne had dan nog íets speciaals waarmee ze een matig nummer konden opkrikken, hun haast flawless zang en driestemmigheid. Wat heeft Maan dan naast geen énkel goed eigen nummer (als in nul komma nul) en een mooi lief koppie en een prima maar ook vrij middelmatige inwisselbare stem?
Ik bedoel, oprechte vraag, waarom meer vertrouwen in Maan dan Og3ne, daar snap ik echt níks van.

MAAN-moe? Waarop is dat gebaseeerd? Op dit moment staat ze op #1 in de iTunes lijstquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Enige verschil is dat bij OG3NE half Nederland riep dat ze naar het songfestival moesten, terwijl nu iedereen al Maan-moe is.

Klinkt niet fanboy hoor! Was gewoon benieuwd. Maar tis meer voor haar als persoon dus, je voorkeur. Kan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Puur op persoonlijke smaak gebaseerd. Ik heb echt helemaal niks met OG3NE en nog veel minder met het sentimentele gedoe dat om ze heen hangt. Daarnaast vind ik ze een act, komen wat mij betreft gemaakt over (tijdens interviews durven ze hun eigen mening niet eens te geven en wordt om de vraag heen geluld).
MAAN vind ik daarentegen een stuk enthousiaster en puurder overkomen. Niet alleen in interviews, maar ook op het podium. Klinkt fanboy-achtig, ben ik absoluut niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |