Ah, daar hebben we hem ook weer. 'Rifvolk', valt nog erg mee.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Rifvolk voelt zich altijd achtergesteld, zowel hier in Nederland als in Marokko dus. Misschien moeten ze eens bij zichzelf te rade gaan in plaats van naar anderen wijzen.
U Mad?quote:Op maandag 29 mei 2017 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we hem ook weer. 'Rifvolk', valt nog erg mee.
Nee, ik vermaak me kostelijk met je dagelijkse vignetten.quote:
Maar goed, bij het zien van zo'n foto, of het zien van het straatbeeld in een hoop Europese steden, dan krijg ik daar iig ook geen goed gevoel bij. Ik verwoord het alleen niet met de woorden 'ons blanke ras is in gevaar!', maar het idee is in essentie hetzelfde: ons Europa (in principe het blanke deel van de wereld) verliest z'n oorsprong en essentie. Uit alle hoeken van de wereld komt er van alles hier naartoe, en de natuurlijke orde gaat er helemaal aan en dat schijnt me niet goed toe.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Cultuur is wat anders dan ras. En dat verschil zien velen hier niet in.
Qua aantallen valt dat wel mee...quote:Op maandag 29 mei 2017 20:16 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Maar goed, bij het zien van zo'n foto, of het zien van het straatbeeld in een hoop Europese steden, dan krijg ik daar iig ook geen goed gevoel bij. Ik verwoord het alleen niet met de woorden 'ons blanke ras is in gevaar!', maar het idee is in essentie hetzelfde: ons Europa (in principe het blanke deel van de wereld) verliest z'n oorsprong en essentie. Uit alle hoeken van de wereld komt er van alles hier naartoe, en de natuurlijke orde gaat er helemaal aan en dat schijnt me niet goed toe.
Wat is er problematisch dan?quote:Op maandag 29 mei 2017 19:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)rd-marokko~a4497606/
blijkt nu ook over te slaan naar de grote ("arab") steden.
dan kan het wel een probleem worden,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |