abonnement Unibet Coolblue
pi_171291100
Doorgesnoven mafketels.
pi_171291169
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Als men teveel kaarten verkoopt voor de EO-jongerendag loopt het nooit zo uit de hand.
Ja. En als de mensen op EO-jongerendag het voor het zeggen hadden was er nooit oorlog geweest.

Nietszeggende opmerking.
pi_171291601
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:50 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ja. En als de mensen op EO-jongerendag het voor het zeggen hadden was er nooit oorlog geweest.

Nietszeggende opmerking.
Integendeel, het kan een situatie duiden.
pi_171291885
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Integendeel, het kan een situatie duiden.
Bullshit.

Het duidt de situatie evenveel (of evenmin) als elk ander willekeurig incident.
pi_171292001
Er is iig al een aangifte pagina geopend op FB:

https://www.facebook.com/events/489720078026080/?ti=cl
pi_171292201
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:15 schreef Nober het volgende:
Milo Moiré vermaakte zich prima volgens haar twitter.

[ afbeelding ]

Don't be what others expect.
Die knakker :') _O-

De gezelligheid was dit weekend ver te zoeken aan de stranden.

In Engeland was een strandgevecht van zo'n 50 man om een meisje :')
In Belgie werd er aangerand in een zwembad maar ja, de 'gasten' betalen er ook 9 euro voor, dus kunnen niet geweigerd worden.

Nederland kan niet achterblijven natuurlijk.
Politie die onschuldige mensen met knuppels slaan? :r Helden. En wanneer ze werkelijk eens goed moeten meppen, geven ze niet thuis, de lafaards.
´
pi_171292479
Pff ik was op een 3daags festival met ong 1000 man en 0 controle en beveiliging. Niks aan het handje _O_

Mensen die naar tokkiefeesten gaan :')
  roze maandag 29 mei 2017 @ 01:02:06 #33
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171292499
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:26 schreef Stabiel het volgende:
Er is iig al een aangifte pagina geopend op FB:

https://www.facebook.com/events/489720078026080/?ti=cl
quote:
Deze pagina is niet beschikbaar

De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd.
Your beauty never ever scared me.
pi_171292533
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 01:02 schreef Amarantha het volgende:

[..]


[..]

Pagina is verwijderd inderdaad. Wel veel mensen die aangeven het te gaan doen. Berichten hieronder even lezen:

https://m.facebook.com/ev(...)&id=1547114281979790
  maandag 29 mei 2017 @ 01:22:06 #35
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_171292641
Mula B en Sevn Alias lijkt me geen tokkie muziek maar eerder buitenlander- of mensen die doen alsof ze een buitenlander zijn-muziek.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_171292647
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 01:22 schreef hollandia02 het volgende:
Mula B en Sevn Alias lijkt me geen tokkie muziek maar eerder buitenlander- of mensen die doen alsof ze een buitenlander zijn-muziek.
Ja, leuk. Een organisatie heeft willens en wetens de veiligheid + gezondheid van duizenden mensen in gevaar gebracht, en hier maken een stel pretentieuze zolderkamer autisten zich druk over de kleur van het publiek.
  maandag 29 mei 2017 @ 01:25:08 #37
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_171292658
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 01:23 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ja, leuk. Een organisatie heeft willens en wetens de veiligheid + gezondheid van duizenden mensen in gevaar gebracht, en hier maken een stel pretentieuze zolderkamer autisten zich druk over de kleur van het publiek.
Ik reageer alleen op mensen die dit tokkie-muziek vinden. Ik als tokkie wil hier niet mee worden geassocieerd. Maar je hebt gelijk. Organisatie had beter moeten zijn.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_171293240
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:35 schreef Stabiel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:27 schreef Stabiel het volgende:
Aantal vrienden van me zijn er op het moment. Was een complete chaos. De organisatie heeft 1000+ extra verkocht, de oplichters. Mensen die een ticket hadden gekocht maar plotseling niet meer naar binnen mochten in de rij. Politie die boze mensen aan de deur met knuppels sloeg. Binnen complete chaos, veel te druk waardoor iedereen op elkaar geplakt zat. Mensen die de drukte niet meer aankonden en over het hek klommen om te ontsnappen.

Fuck de organisatie. Stelletje geldwolven.
  maandag 29 mei 2017 @ 10:01:54 #39
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_171294770
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:30 schreef probeer het volgende:

[..]

Die kerel ook :D
"Wat ziet m'n oog nou?!"
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 29 mei 2017 @ 10:16:01 #40
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_171295095
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:35 schreef Stabiel het volgende:
[ afbeelding ]
A'nya-Rose :') Sharine :')

Namen zeggen alweer genoeg
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_171295319
quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:16 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

A'nya-Rose :') Sharine :')

Namen zeggen alweer genoeg
Lothiriel.
pi_171295481
quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:16 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

A'nya-Rose :') Sharine :')

Namen zeggen alweer genoeg
Chakira :') Sharida :')
pi_171334547
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 01:00 schreef Faxie het volgende:
Pff ik was op een 3daags festival met ong 1000 man en 0 controle en beveiliging. Niks aan het handje _O_

Mensen die naar tokkiefeesten gaan :')
En zo is het.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 21:02:31 #44
186611 Haags
pi_171334607
Lekker laten gaan.
Zonder wrijving geen glans
pi_171334968
Paviljoens Bloemendaal moeten mogelijk dicht

quote:
Strandpaviljoens Vroeger en Fuel aan de kust van Bloemendaal sluiten mogelijk na een misgelopen feest afgelopen weekend. Er waren duizend kaarten meer verkocht dan was toegestaan door politie en de gemeente.

De politie ontruimde het strand voordat het feest was afgelopen, vanwege de grote mensenmassa die op de been was en de ongeregeldheden die dat veroorzaakte. Volgens de politie waren er 8.000 mensen op het strand die avond. Velen van hen waren in het bezit van een kaartje en wilden zichzelf toegang tot de feesten verschaffen door over de hekken te klimmen.

Waarnemend burgemeester van Bloemendaal Bernt Schneiders: ,,De exploitanten hebben een groot risico veroorzaakt voor de veiligheid en de openbare orde op het strand. Dat kan niet zonder sancties blijven. Woensdag besluit ik welke sancties en tegen wie. De maatregelen functioneren van een waarschuwing tot sluiting.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)ogelijk_dicht__.html

De desbetreffende strandtent geeft de schuld aan de organisator op haar FB-pagina in een slecht geschreven stuk (door één van de beveiligers):

quote:
Beste allemaal,
De meeste zullen er wat iets van meegekregen hebben, alleen gaan er teveel verhalen in de ronde.
Hierbij het echt juiste verhaal.
Gisteravond was er een feest genaamd " sweets" en dat werd gehouden in Beachclub Vroeger en Beachclub Fuel.
Wij verzorgde daar de beveiliging.
Zoals iedereen weet is er een bepaalde capaciteit ofwel vol is vol.. maar de eindstand van de tellers naderde en dat terwijl er een hele rij mensen nog in de rij stonden, zelfs nog file richting Bloemendaal strand !.
De organisatie dacht snel geld te willen verdienen door veel te veel kaarten te verkopen ( veel te veel) en dat ten koste van de bezoekers, schaam je eigen!!
Onze tellers hadden de eindstand bereikt en ik als supervisor neem dan de beslissing om de deur te sluiten, want meer capaciteit kunnen de clubs niet aan, veiligheid boven alles! Probleem was dat de rij steeds groter werd en probeer de mensen die een kaartje gekocht hebben maar eens duidelijk te maken dan men niet meer naar binnen kan.. in samenspraak met de politie is bepaald het strand te ontruimen dit omdat de mensen niet meer voor rede vatbaar waren ( wat ik gedeeltelijk begrijp) let wel op! Beachclub vroeger valt niks te verwijten, dit omdat zij puur de locatie verhuurde aan deze organisatie ! Organisatie Sweets is verantwoordelijk voor deze onbegrijpelijke actie! Beachclub vroeger heeft mij alle vrijheid gegeven om deze beslissingen mede te maken! Zij staan voor veiligheid en willen niet koste wat het kost geld verdienen! De veiligheid van de bezoekers in de clubs zijn niet in gevaar geweest en de sfeer binnen was goed! Buiten hebben wij op linie het strand ontruimd. Wij hebben vanuit de politie grote complimenten gekregen over de wijze van aanpak en de ontruiming! Crowd management tot op het hoogste niveau waren de woorden. Deze complimenten betekenen veel voor ons, dit omdat wij ten alle tijden het maximale niveau willen halen, in welke situatie dan ook!!
Alle medewerkers van maximum, jullie hebben allen 300% gegeven en wat ben ik trots op jullie 🙏🏻🙏🏻 politie ook mijn complimenten, 1 team 1 taak! Beachclub vroeger 👍🏻 jullie zijn bereid alles te doen voor de veiligheid van de bezoekers, mag gezegd worden!
https://m.facebook.com/st(...)2&id=153468718046298

De organisator daarentegen meent geen schuld te hebben:

quote:
Gisteren, 28 mei 2017 heeft mijn organisatie een evenement genaamd “Sweets” gegeven in beachclubs in Bloemendaal Aan Zee.

Buiten de hekken van het evenement zijn ongeregeldheden ontstaan.
Het zou binnen te druk zijn geweest en daardoor heeft de politie aanwijzing gegeven dat de toegang moest worden gesloten.

De organisatie heeft alle aanwijzingen van het gezag opgevolgd, met helaas als resultaat dat bezoekers met een kaart niet meer naar binnen werden gelaten.
Dit is nimmer de bedoeling geweest en wij zoeken naar een manier om deze bezoekers te compenseren.

Wij als organisatie willen benadrukken dat de kaartverkoop volledig in overeenstemming was met de opgegeven capaciteit van de locatie. Van verkoop bij de locatie is geen sprake geweest.

Sweets betreurt de ongeregeldheden buiten het evenement en zal het mogelijke doen om de mensen die met een geldige kaart geen toegang hebben gekregen te compenseren. Maar kan geen verantwoordelijkheid op zich nemen voor hetgeen zich buiten heeft afgespeeld.
https://m.facebook.com/st(...)5&id=170633749755032

Wat blijkt nu? De organisator heeft dezelfde stunt (te veel verkochte kaarten) vorig jaar ook geflikt. Franck Bloem, de man achter Sweets, dacht wederom snel geld te kunnen verdienen over de rug van feestgangers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stabiel op 30-05-2017 21:21:09 ]
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:31:36 #46
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_171335463
quote:
De teneur in alle verhalen is hetzelfde: er zijn te veel kaarten verkocht voor het evenement. Dat zou vorig jaar bij Dj Franck Bloem ook al zijn gebeurd.

Maar Franck Bloem wast zijn handen in onschuld. Hij denkt dat er valse kaarten in omloop waren, of dat mensen zonder kaartje naar binnen zijn geglipt. "Mensen zeggen dat er te veel kaarten zijn verkocht. Dat is lekker makkelijk. Dat linken ze aan vorig jaar, toen is dat gebeurd. Of ze hebben het van een portier. Maar die heeft daar geen inzage in." Volgens Bloem zijn er, zoals afgesproken, 5000 kaarten verkocht. Alles staat volgens hem in Ticketscript, het programma waar je de kaartjes kon kopen. "Daar staat alles in. Met mijn toestemming kunnen ze daar in kijken."

Bloem is vandaag wel 300 keer gebeld door boze feestgangers. "Ik leef in een hel. Het was mijn droom en dat het dan zo moeten eindigen... Iedereen bij ons wordt bedreigd. Ze schrijven: 'Ik krijg je nog wel', en dat soort dingen." Hij belooft mensen die niet binnen zijn geweest, hun geld terug te geven.

Mogelijk Sancties
De gemeente Bloemendaal overweegt sancties. Waarnemend burgemeester van Bloemendaal Bernt Schneiders onderzoekt of er inderdaad te veel kaarten waren verkocht. "Als men willens en wetens risico's genomen heeft door te veel kaarten te verkopen, dan volgt er een stevig gesprek en mogelijk sancties. We moeten eerst de feiten op een rij hebben."
Gelukkig dreigt de burgemeester een stevig gesprek. :') _!!!

Mijn vermoeden dat het om een PvdA'er ging werd gelijk bevestigt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bernt_Schneiders
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_171335621
Excuus van dezelfde organisatie in 2016:



[ Bericht 13% gewijzigd door Mutsaers__78 op 30-05-2017 21:42:51 ]
pi_171354561
Bloemendaal sluit beachclub

quote:
Beachclub Vroeger aan het Bloemendaalse strand sluit aanstaande vrijdag op last van de gemeente voor twee weekenden. Voor een feest in het strandpaviljoen afgelopen zondag waren 3,5 duizend kaarten meer verkocht dan was toegestaan.

De aangrenzende strandtent Fuel, waar het feest ook deels plaatsvond, mag open blijven, maar heeft wel een waarschuwing gekregen. Waarnemend burgemeester Bernt Schneiders: ,,Beachclub Vroeger treft de zwaarste sanctie omdat zij eerder al gewaarschuwd waren na overlast.”

De politie moest afgelopen zondag het strand ontruimen, nadat er onrust ontstond onder de enorme mensenmassa die wel beschikte over een kaartje, maar geen toegang kreeg tot het feest vanwege overbezetting binnen in de strandpaviljoens. Zij klommen over de hekken.

In samenspraak met de gemeente en politie is bepaald dat maximaal 5.000 mensen toegang mochten krijgen tot de twee paviljoens. Er waren 8.500 kaarten verkocht. Dat getal is veel hoger dan aanvankelijk werd gedacht: eerdere schattingen lagen rond een teveel van 1.000 kaarten.

Het is nog onduidelijk of de gemeente tegen de festivalorganisatie Sweets ook maatregelen kan nemen. Volgende week gaat waarnemend burgemeester Bernt Schneiders in gesprek met initiatiefnemer Franck Bloem.

Schneiders: ,,Genoeg is genoeg. Het kan niet zo zijn dat de gemeenschap moet opdraaien voor de slechte organisatie van de uitbaters. We hebben niet voor niks een veiligheidsplan opgesteld. Als ze zich daar niet aan houden, volgen maatregelen.” De festivalorganisatie zelf beweert dat er valse kaarten in omloop waren.

De uitbaters van de strandpaviljoens zijn vanmiddag op de hoogte gesteld.
http://www.telegraaf.nl/b(...)uit_beachclub__.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')