6quote:Op zondag 4 juni 2017 21:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb leren fietsen zonder zijwieltjes toen ik vijf was!
Misschien was ik ook wel zes, vijf klinkt jong...quote:
Goede tip!quote:Op maandag 5 juni 2017 07:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Rady die grote Puky is wel een slimme keuze. Wij hebben de kleinere variant en daar zijn ze nu eigenlijk na een jaar al te groot voor.
Mocht iemand nog vertier zoeken vandaag... Campina organiseert vandaag weer boerderijdagen.
Ben je in Rhoon, dan kun je mij in actie zien als ridder die kindjes vanaf een jaar of 3 leert zwaardvechtenquote:
Dat is toevallig heel dicht in de buurtquote:Op maandag 5 juni 2017 08:27 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ben je in Rhoon, dan kun je mij in actie zien als ridder die kindjes vanaf een jaar of 3 leert zwaardvechten
Van 12 tot 15 uur
Gefeliciteerd Mies! Wat ziet ze er groot uit alweerEn een mooie glijbaan!
Om te kijken zeker!quote:Op maandag 5 juni 2017 09:04 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Dat is toevallig heel dicht in de buurt
Is het voor 2 jarigen ook al leuk om te komen?
Oh, dit zie ik te laat! Hè jammer. We zijn nu naar de boerderijdagen geweest. De medaille van de meerkamp en de bolderkar die ergens geparkeerd stond waren het leukst volgens Stip.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:27 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ben je in Rhoon, dan kun je mij in actie zien als ridder die kindjes vanaf een jaar of 3 leert zwaardvechten
Van 12 tot 15 uur
Gefeliciteerd Mies! Wat ziet ze er groot uit alweerEn een mooie glijbaan!
Was het ook! Wel vermoeiend, 20 kids tussen 3 en 8 bezighouden. Respect voor docenten die dat elke dag doen, ben wel op nuquote:Op maandag 5 juni 2017 15:17 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Wij gingen wandelen bij de Rhoonse grienden. Alleen veel brandnetels en berenklauw + smalle paadjes is niet echt peuterproof. Daarna zijn we even SaskiaR in actie gaan bekijken. Maar kort geweest, want N en L waren moe. Zag er wel leuk uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |