Dat bedoel ik maar.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Iemand het al gehad over de etappewinst van vd Poel in de ronde van België deze week?
quote:
Euh jatwitter:Stadsbeheer010 twitterde op zondag 28-05-2017 om 19:08:27Trots op Dumoulin! #Erasmusbrug vanavond roze #Giro100 https://t.co/64pHMmbpoh reageer retweet
Ja, het is niet zo alsof hij anders veel aandacht had gekregen.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:53 schreef Strani het volgende:
Iemand zei hier eerder dat het een beetje jammer was voor Van Emden dat hij net vandaag wint omdat niemand daar aandacht aan zal geven.
Ik denk dat het tegenovergestelde waar is want deze dag zal voor altijd onthouden worden als de dag waarop het voor Nederland gewoon niet beter kon, ook dankzij de zege van Van Emden. Het was de kers op de taart.
Zeker weten! Ik kijk er al naar uit wanneer hij zich meer op de weg gaat richten. Gaat nog veel moois voor NL opleverenquote:Op zondag 28 mei 2017 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Iemand het al gehad over de etappewinst van vd Poel in de ronde van België deze week?
Zou fijn zijn. Dan hebben de echte supporters vrijdag alle plaats op de Vaalserberg. En zaterdag en zondag rondom de Sportzone in Sittard :pquote:Op zondag 28 mei 2017 20:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
10 rijen dik op de Cauberg voor onze Tom
Zou leuk zijn maar dan heb je meer concurrentie als het gaat om de klassiekers en de rittenkoersen van het voorjaar zijn op een paar na amper de moeite de waard om te winnen. Je ziet steeds minder klassementsrenners in de klassiekers, Tom heeft daar eigenlijk zelf nog niet eens bewezen dat hij mee zou kunnen in bijvoorbeeld een LBL of AGR.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:46 schreef Evertjan het volgende:
en toch zou ik graag nog eens willen zien dat hij zich 1 of 2 seizoenen focust op het voorjaar
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 28-05-2017 om 19:05:03Zogenaamde journalisten die hun Paniniboek laten tekenen in de mixed zone. Het moet niet gekker worden. #Giro100 reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 28-05-2017 om 20:56:48@raykerckhoffs Ach jochie toch. 😂😂😂 reageer retweet
Ik heb het een paar keer langs zien komen in de livetopics.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Thijs laat zich altijd wel kennen zeg.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:57 schreef franklop het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 28-05-2017 om 19:05:03Zogenaamde journalisten die hun Paniniboek laten tekenen in de mixed zone. Het moet niet gekker worden. #Giro100 reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 28-05-2017 om 20:56:48@raykerckhoffs Ach jochie toch. 😂😂😂 reageer retweet
Ray was zelf al 3 weken de grootste fanboy aan het uithangen van Dumoulinquote:Op zondag 28 mei 2017 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thijs laat zich altijd wel kennen zeg.
Raymond is de baas van de internationale wielerjournalistenvereniging (mooi voor scrabble) dus hij moet zich wel een beetje uitspreken tegen de hobbyreporters.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahaha, het geweten van de Telegraaf spreekt weer hoor. Wat een smerige tyfuskrant is dat zeg.
Meeste shirtjes zijn volledig open te ritsen en dan makkelijk uit te doen. Die helm hoefde sowieso niet af. Daarbij zitten die fietsshirtjes zo strak, die trek je niet even makkelijk tot je nek omhoog. Openritsen en uit doen is dan snellerquote:Op zondag 28 mei 2017 20:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kun je toch om je nek laten? Dan kun je je helm ook ophouden. Scheelt een x aantal seconden
Dat wordt dan volgend jaar als het patroon zich voortzetquote:Op zondag 28 mei 2017 21:08 schreef Beregd het volgende:
Om echt naast Zoetemelk en Janssen te komen moet hij nu wel voor de tour gaan
Ja maar wel compleet ondergesneeuwde overwinning voor die jongen want iedereen zat naar de Giro te kijken.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer langs zien komen in de livetopics.
Maar dat is wel anders natuurlijk, Van Emden reed dezelfde koers als Dumoulin, en ze stonden samen op het podium.
Hij wil niet eens een eigen fanclub.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:10 schreef Strani het volgende:
Nog steeds geen nieuws over een huldiging? Tom leek er niet zo'n zin in te hebben maar dit moet hij gewoon over zich heen laten komen. Hij gaat het vast wel mooi vinden.
Moet ie wel een betere ploeg krijgen...quote:Op zondag 28 mei 2017 21:08 schreef Beregd het volgende:
Om echt naast Zoetemelk en Janssen te komen moet hij nu wel voor de tour gaan
Het is een knappe prestatie van Van der Poel, maar de Ronde van België is wel even twee of drie niveautjes lager dan de Giro. Terecht dat het veel minder aandacht krijgt.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja maar wel compleet ondergesneeuwde overwinning voor die jongen want iedereen zat naar de Giro te kijken.
quote:Op zondag 28 mei 2017 20:57 schreef franklop het volgende:
Als hij het zat wordt, kapt hij met fietsen en schrijft zich weer in voor Geneeskundequote:Op zondag 28 mei 2017 21:10 schreef Strani het volgende:
Nog steeds geen nieuws over een huldiging? Tom leek er niet zo'n zin in te hebben maar dit moet hij gewoon over zich heen laten komen. Hij gaat het vast wel mooi vinden.
Haha zo is dat, kan hij nog teamdokter worden bij Sunweb.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als hij het zat wordt, kapt hij met fietsen en schrijft zich weer in voor Geneeskunde
Ik vind het zielig voor José dat hij hier geen commentaar bij mocht geven.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:15 schreef Slobeend het volgende:
De analyse van De Cauwer
http://sporza.be/cm/sporz(...)0086?video=1.2991714
Voor wie nog twijfelde.twitter:festinaboy twitterde op zondag 28-05-2017 om 20:58:25The most " NOT NORMAL" rider of this #Giro100, is LANDA and his performances, quite in miraculous aera. reageer retweet
Landaniquote:Op zondag 28 mei 2017 21:19 schreef showtimer het volgende:
Voor wie nog twijfelde.twitter:festinaboy twitterde op zondag 28-05-2017 om 20:58:25The most " NOT NORMAL" rider of this #Giro100, is LANDA and his performances, quite in miraculous aera. reageer retweet
Een geluk bij een ongeluk voor Tom dat Mikel in het grote verhaal slechts een bijrolletje speelde.
In welke zin was Landa abnormaal?quote:Op zondag 28 mei 2017 21:19 schreef showtimer het volgende:
Een geluk bij een ongeluk voor Tom dat Mikel in het grote verhaal slechts een bijrolletje speelde.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor José dat hij hier geen commentaar bij mocht geven.
Ook zielig voor ons, trouwens.
Toen waren we ineens twee pagina's vol met kots verder inderdaad.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb trouwens de livetopics vandaag niet gevolgd omdat ik te druk was met ijsberen voor de tv, maar ik neem aan dat iedereen hier ook helemaal uit zijn plaat ging met dat belachelijke laatste reclameblok?
Kelderman was dus uiteindelijk toch de meesterknecht.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:19 schreef showtimer het volgende:
Ik wel ja. Ik heb ook FOK! weggeklikt en niet naar social media gekeken trouwens. Gisteren ook niet, en dat hielp echt enorm met de stress.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb trouwens de livetopics vandaag niet gevolgd omdat ik te druk was met ijsberen voor de tv, maar ik neem aan dat iedereen hier ook helemaal uit zijn plaat ging met dat belachelijke laatste reclameblok?
Het schuim stond bij ons allemaal op de bek inderdaadquote:Op zondag 28 mei 2017 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik hoop dat ze snel failliet gaan en dat Sporza dan weer mag uitzendenquote:Op zondag 28 mei 2017 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Zelfs NOS zou oneindig veel beter zijn.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze snel failliet gaan en dat Sporza dan weer mag uitzenden
quote:Op zondag 28 mei 2017 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kelderman was dus uiteindelijk toch de meesterknecht.
Dit zegt eigenlijk allesquote:Op zondag 28 mei 2017 21:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelfs NOS zou oneindig veel beter zijn.
Nee niet failliet. Eurosport zendt veel races uit die verder genegeerd worden. Dus als je meer kijkt dan alleen de grote rondes, is Eurosport nog altijd van enorme waarde.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze snel failliet gaan en dat Sporza dan weer mag uitzenden
NOS concludeerde dat FOK! Han een radiohoofd vond hebben.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:26 schreef groenen het volgende:
Ik vind het wel heel lullig dat de NOS opeens Herman invloog terwijl Han Kock het prima deed.
#teamthijsquote:Op zondag 28 mei 2017 20:57 schreef franklop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |