Sturen is geen sportquote:Op zondag 28 mei 2017 18:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 etappe is idd wat anders dan een volwaardige Grand Prix F1.
Snap de vergelijking niet.
Dat is gelul. Turnt ze die oefening niet wint ze niet. Dankzij die moeilijkheidsgraad wint ze. Doe het maar terwijl miljoenen mensen kijken ouwe reus.quote:
dit. en voetbal.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan jullie het weer met andere kansloze sporten vergelijken. Jezus, man. Hij wint in 37 jaar voor het eerst een grote ronde voor NL. Fuck dat schaatsen of F1.
Haha al jaren nu dat we bijna in elke grote ronde top10 mensen hebben, klassiekers winnen etc. Ik kan mij herinneren dat we blij waren als boogerd top20 reedquote:Op zondag 28 mei 2017 18:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, nog niet zo heel lang geleden waren we superblij met een etappe in een grote ronde en nu wint een Nederlander een grote ronde.
Wat een geweldenaar.
Yvonne van Gennep.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Fanny Blankers-Koen: viermaal goud Londen OS 1948. In 1999 verkozen tot Sportvrouw vd Eeuw (internationaal; Muhammad Ali werd Sportman).
Ellen van Langen telt ook vet mee.
En Zoetemelk, wereldkampioen op zn 38e.
En Janssen bij de Tour 1968: vier man op een zakdoek voor de laatste tijdrit; dezelfde belachelijke spanning als vandaag.
Nee lag niet aan jou.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:13 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of kwam dat feestje heel genant over
Succes verandert allesquote:Op zondag 28 mei 2017 17:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij gaat al sinds 2011 met Thanee, die zal die niet zo snel opzij zetten
Boogerd was in die tijd wel een zekerheidje in de klassiekers ook natuurlijk (ook al won hij bijna nooit), die heb je nu niet. Poels was geniaal, maar denk dat dat een eenmalige (enorme) uitschieter blijft.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha al jaren nu dat we bijna in elke grote ronde top10 mensen hebben, klassiekers winnen etc. Ik kan mij herinneren dat we blij waren als boogerd top20 reed
Poels is de motor van Froomequote:Op zondag 28 mei 2017 18:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Boogerd was in die tijd wel een zekerheidje in de klassiekers ook natuurlijk (ook al won hij bijna nooit), die heb je nu niet. Poels was geniaal, maar denk dat dat een eenmalige (enorme) uitschiter blijft.
Die Amerikaanse maakte een blunder als topfavoriete die niemand verwachtte, daarom won ze, maar ik vind het nu niet de tijd om daarover te discussiėrenquote:Op zondag 28 mei 2017 18:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is gelul. Turnt ze die oefening niet wint ze niet. Dankzij die moeilijkheidsgraad wint ze. Doe het maar terwijl miljoenen mensen kijken ouwe reus.
Ik vroeg 'm in januari naar de Vuelta en hij overwoog het maar vond het niet zo waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe ziet het programma van Dumoulin er verder uit?
Gaat hij Tour of Vuelta rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |