De rest negeer je gewoon?quote:Op zondag 28 mei 2017 18:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee, je weet wel hoe ik eruit zie
Vast wel?quote:Op zondag 28 mei 2017 17:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Is kaas ook wel eens gevuld met proteïnes?
quote:Op zondag 28 mei 2017 18:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee, je weet wel hoe ik eruit zie
Jij hebt altijd van die celeb crushes.quote:
Hij is wel knapquote:Op zondag 28 mei 2017 18:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij hebt altijd van die celeb crushes.
Pff wat ben jij toch altijd zwartgalligquote:Op zondag 28 mei 2017 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
Zo bijzonder vind ik dat niet. Gewoon wie op het moment de beste doping heeft
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor, dat we over 10 jaar horen dat hij doping gebruikt heeft en dat de nr zoveel uit het klassement dan als winnaar aangeduid wordtquote:Op zondag 28 mei 2017 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
Zo bijzonder vind ik dat niet. Gewoon wie op het moment de beste doping heeft
denk dat ze bij die bonden ook wel doorhebben dat het geen geld oplevert als ze teveel mensen pakkenquote:Op zondag 28 mei 2017 18:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor, dat we over 10 jaar horen dat hij doping gebruikt heeft en dat de nr zoveel uit het klassement dan als winnaar aangeduid wordt
Zou de wielrensport tegenwoordig wel schoon zijn? Je hoort - gelukkig - niet zoveel meer over doping als vroeger.
Werkgever geniet altijd mijn voorkeurquote:Op zondag 28 mei 2017 18:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Even een ander vraagje:
Ik heb een vacature gevonden, maar kan dit via de werkgever direct of via een uitzendbureau (youngcapital) doen. Wat is dan aantrekkelijker? Heeft iemand een idee of er echt een verschil zit voor mij?
Dat was ook mijn eerste idee. Toch een directere lijn.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Werkgever geniet altijd mijn voorkeur!
Dat zou wel een logische reden zijn om minder mensen te schorsen jaquote:Op zondag 28 mei 2017 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk dat ze bij die bonden ook wel doorhebben dat het geen geld oplevert als ze teveel mensen pakken
en sneller zicht op promotie, meedelen in bonus, kerstpakket en meer kans op vaste aanstelling.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste idee. Toch een directere lijn.
Wowowowow. Rustig aanquote:Op zondag 28 mei 2017 18:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Maar de laatste foto die ik van je zag, zag er niet super massively bulky uit?
Er is nog een hele knappe Italiaan maar ik weet niet meer hoe die heet en ook niet hoe ik hem ga vindenquote:Op zondag 28 mei 2017 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zou wel een logische reden zijn om minder mensen te schorsen jaMaar goed, het is ook niet echt het moment om te praten over doping als er net een landgenoot gewonnen heeft.
Ik zat me net af te vragen welke wielrenner knap is, maar volgens mij ken ik geen enkele knappe wielrennerJij wel? (en dan bedoel ik niet Anna vd Breggen of iets vrouwelijks)
@Bram, ik zou ook voor de werkgever gaan.
YC. Het kan best zijn dat de vacature alleen voor uitzendkrachten open is omdat het bedrijf zelf bijvoorbeeld geen eigen krachten wilt hebben.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Even een ander vraagje:
Ik heb een vacature gevonden, maar kan dit via de werkgever direct of via een uitzendbureau (youngcapital) doen. Wat is dan aantrekkelijker? Heeft iemand een idee of er echt een verschil zit voor mij?
Ik heb nog even gezocht en kwam op een lijstje van knappe wielrenners van HLN.be uit. Is het echt een Italiaan of heet ie toevallig Marcel Kittel, Rui Costa, Michael Schär of Iljo Keisse?quote:Op zondag 28 mei 2017 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is nog een hele knappe Italiaan maar ik weet niet meer hoe die heet en ook niet hoe ik hem ga vinden
Hehe nee is echt een anderequote:Op zondag 28 mei 2017 19:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb nog even gezocht en kwam op een lijstje van knappe wielrenners van HLN.be uit. Is het echt een Italiaan of heet ie toevallig Marcel Kittel, Rui Costa, Michael Schär of Iljo Keisse?
Jammer. Dan maar een plaatje van Kittelquote:Op zondag 28 mei 2017 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe nee is echt een andere
Weet ook niet meer in welke ronde ik hem zag, anders kan ik nog wel door de deelnemerslijst scannen
Was ook nog een relatief onbekende volgens mij, had nog nooit van hem gehoord. Irritant.
Wie wat waar?quote:Op zondag 28 mei 2017 20:08 schreef G-Pier het volgende:
Ho-ly-shit hee 😍
Plus lekker veel filters en photoshop gebruikt joe.
Ik zie het niet echt? Wel een kleuren filter, maar verder zie ik best veel details die niet heel perfect zijn.quote:
Fix korting voor ons mocht je het worden!quote:Op zondag 28 mei 2017 20:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Net gessoliciteerd bij de roze telecommunicatie provider. Hopen dat ze zo overtuigd zijn als ik ben.
HEUMEU KORTINGquote:Op zondag 28 mei 2017 20:15 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Fix korting voor ons mocht je het worden!![]()
Meit ik ben zo in to roze je wilt het niet wéten. Ik lik roze puntjes, ik draag roze jurkjes en roze jongens dóe ik! Ik houd ook van glitters en van Gerard Joling. Of ik homo ben? Nee joooooh ik heb het alleen maar ontdekt, ontwikkeld, verbeterd, doorontwikkeld én superieur gemaakt hihi!quote:
Is het een stijf orgaan?quote:Op zondag 28 mei 2017 20:37 schreef Renesite het volgende:
Ik heb bij een overheidsorgaan gesolliciteerd. Sssst.
Eet smakelijkquote:Op zondag 28 mei 2017 20:19 schreef G-Pier het volgende:
Het is mijn laatste werkdag en ik ben tot 10 en heb de urge om een panini af te bakken voor mijzelf omdat ik uiteindelijk vier uur lang in een afgelegen hoek sta.
Maar ja, het mag niet.
Edit: heb het gedaan.
Direct bij de werkgever.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Even een ander vraagje:
Thanks. Reeds verzondenquote:
He kut. Sterkte morgen! Hopelijk helpt slapen.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:56 schreef Peter het volgende:
Flinke koppijn, net nu ik morgen weer ga werken na anderhalve week ziek thuis
Hurray voor pijnstillers.
helptquote:Op maandag 29 mei 2017 01:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
He kut. Sterkte morgen! Hopelijk helpt slapen.
Kittel was wel knap.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zou wel een logische reden zijn om minder mensen te schorsen jaMaar goed, het is ook niet echt het moment om te praten over doping als er net een landgenoot gewonnen heeft.
Ik zat me net af te vragen welke wielrenner knap is, maar volgens mij ken ik geen enkele knappe wielrennerJij wel? (en dan bedoel ik niet Anna vd Breggen of iets vrouwelijks)
@Bram, ik zou ook voor de werkgever gaan.
Oh ik had dit lijstje nog niet gezien toen ik net Kittel noemde.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb nog even gezocht en kwam op een lijstje van knappe wielrenners van HLN.be uit. Is het echt een Italiaan of heet ie toevallig Marcel Kittel, Rui Costa, Michael Schär of Iljo Keisse?
Vind dit wel een mindere fotoquote:Op zondag 28 mei 2017 20:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer. Dan maar een plaatje van Kittel
[ afbeelding ]
Aircoquote:Op maandag 29 mei 2017 09:06 schreef J.Appleseed het volgende:
Nice kicks!![]()
Ik zit me hier een ongeluk te zweten op het werk, ik moet per se een lange broek aan
quote:Op maandag 29 mei 2017 09:06 schreef J.Appleseed het volgende:
Nice kicks!![]()
Ik zit me hier een ongeluk te zweten op het werk, ik moet per se een lange broek aan
Ik vraag me altijd af hoe mensen daarbij komen. Staan dat soort dingen gewoon als vacature op websites of hoe?quote:Op maandag 29 mei 2017 10:07 schreef G-Pier het volgende:
Ik had mij aangemeld als figurant voor een film maar voor een eerdere shoot ben ik gevraagd omdat ze persé Aziatische mensen zoeken.
HAHAHAHAHA in welk opzicht gênant? Diep in de camera kijken of is de clip zó gemonteerd dat hij wordt afgebeeld als een achterlijke?quote:Op maandag 29 mei 2017 10:22 schreef Kaas- het volgende:
Hij speelt wel de hoofdrol in de videoclip van een Nederlandse zangeres, maar dat is allemaal zo gênant dat ik het van hem niet delen mag en hij er z'n artiestennaam zelfs om gewijzigd heeft zodat niemand het vindt.
Ik heb dat met het uitzetten van de oven/het gas, de deur op slot, geen enkele kraan open laten staan etc.quote:Op maandag 29 mei 2017 10:23 schreef wonderer het volgende:
Dat je bijna op je werk bent en dan denkt, heb ik de balkondeur wel dicht gedaan... en dan toch maar terug fietst om het te checken want ja, eerste verdieping en zo.
Hij was gewoon dicht trouwens.
Ik heb ook heel vaak dat ik twijfel of ik m'n deur wel op slot heb gedaanquote:Op maandag 29 mei 2017 10:23 schreef wonderer het volgende:
Dat je bijna op je werk bent en dan denkt, heb ik de balkondeur wel dicht gedaan... en dan toch maar terug fietst om het te checken want ja, eerste verdieping en zo.
Portiekflat en de voordeur valt in het slot, dus mocht ik ooit vergeten 'm op slot te draaien, is het niet zo'n probleem. Dit balkon is aan de straatkantquote:Op maandag 29 mei 2017 10:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb ook heel vaak dat ik twijfel of ik m'n deur wel op slot heb gedaan
Hehe, ik woon 4 hoog dus heb geen probleemquote:Op maandag 29 mei 2017 10:23 schreef wonderer het volgende:
Koop een echte voordeur dan! Heel chill, alleen wat minder wanneer je de sleutels vergeetquote:Op maandag 29 mei 2017 10:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb ook heel vaak dat ik twijfel of ik m'n deur wel op slot heb gedaan
Ik hoef dan weer niet elke dag al die trappen op dus ik klaag verder nietquote:Op maandag 29 mei 2017 10:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hehe, ik woon 4 hoog dus heb geen probleem
[..]
Ik heb gister met Dreamer op de motor getourdquote:
Vandaar dat mijn oren begonnen te gloeien, ik dacht dat het de warmte wasquote:Op maandag 29 mei 2017 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister met Dreamer op de motor getourd
Je kwam nog ff ter sprake.
Welnee, waren wij gewoonquote:Op maandag 29 mei 2017 10:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn oren begonnen te gloeien, ik dacht dat het de warmte was
Ik werk thuis op het balkon, in een boxershort.quote:Op maandag 29 mei 2017 09:06 schreef J.Appleseed het volgende:
* J.Appleseed is jaloersquote:Op maandag 29 mei 2017 11:16 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ik werk thuis op het balkon, in een boxershort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe.quote:Op maandag 29 mei 2017 10:23 schreef wonderer het volgende:
Hij is een slaaf van een SM-meesteres en acteert heel slecht.quote:Op maandag 29 mei 2017 10:24 schreef G-Pier het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA in welk opzicht gênant? Diep in de camera kijken of is de clip zó gemonteerd dat hij wordt afgebeeld als een achterlijke?
Doet me aan deze denkenquote:Op maandag 29 mei 2017 11:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij is een slaaf van een SM-meesteres en acteert heel slecht.
quote:Op maandag 29 mei 2017 11:18 schreef J.Appleseed het volgende:
Door een oude man op een balkon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 mei 2017 12:17 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Door een man in een boxershort op een balkon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |