Dumoulin reed al eens een sterke Vualta, maar dit had men van tevoren niet verwacht. Na de eerste tijdrit daarentegen kreeg men er steeds meer vertrouwen in.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:47 schreef Dejannn het volgende:
Prachtige prestatie! Ik weet niet zoveel van wielrennen, dus maar even wat vragen: is dit een verassing of zat dit er wel aan te komen? En zijn er ook mogelijkheden dat Dumoulin de Tour eens kan winnen?

Eurosport of NOSquote:Op zondag 28 mei 2017 17:50 schreef Columbiafan het volgende:
Ik zie andere interviews dan jullie?Nu Jos Van Emden.

Praat geen onzin man ! Etappe zege in een grote ronde !Straks ook Roglic in Dusseldorf wacht maar af.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou op joh. Het is een totale flop voor LottoNL

idd.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom heeft maar een doorsnee mokkeltje wel.

Sow die is lekker he koekoek. Maar dit is zijn jeugdvriendin volgens mij.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
idd.
Binnenkort zal hij wel met Puck v Moonen gaan

Menchov ook. Daar geloof ik niet van dat er ook maar 1 woord Nederlands is blijven hangen.quote:

Ik voorspelde het. Bedank mijquote:Op zondag 28 mei 2017 17:51 schreef tja77 het volgende:
Al die "kenners" die riepen dat Tom echt geen 1,5 minuut op Quintana zou pakken![]()
Wat een held![]()
![]()

Hij gaat al sinds 2011 met Thanee, die zal die niet zo snel opzij zettenquote:Op zondag 28 mei 2017 17:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
idd.
Binnenkort zal hij wel met Puck v Moonen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |