beleefdheid waar niemand op zit te wachten.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarmee eigenlijk wordt gezegd dat het onbeleefd is om daar überhaupt geen rekening mee te houden.
Zonsopgang vandaag: 5.28.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:34 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik wens alle moslims een fijne ramadan en ik hoop dat het elke dag van de ramadan tropisch weer wordt.
Totdat het geëist gaat wordenquote:Op zondag 28 mei 2017 11:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
beleefdheid waar niemand op zit te wachten.
Het feit dat je een incident van een idioot in Frankrijk er bij moet halen om je punt kracht bij te zetten, betekent dat je geen punt hebt. Hier is namelijk geen sprake van.quote:
Ruim 7,5 uur dus om je vol te vreten. Afzien hoorquote:Op zondag 28 mei 2017 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Zonsopgang vandaag: 5.28.
Zonsondergang: 21.46
Welkom in mijn land!
Er staat dat het een "vorm van beleefheid is" wat natuurlijk achterlijk is.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt gelezen dat dat dus juist onder een don't valt?
Ik vind de term `vasten` ook niet van toepassing op de ramadan.. eet dan een maand lang niks..quote:Op zondag 28 mei 2017 11:47 schreef OEM het volgende:
[..]
Ruim 7,5 uur dus om je vol te vreten. Afzien hoor
Dus bij jou is de sharia al ingevoerd? Lekker dan.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:52 schreef nixxx het volgende:
Fijn.. ik word hier wel gedwongen om uit het zicht te eten en drinken.. lekker bij een temperatuur tegen de 48 graden.
Blijf het gek vinden. Het is toch om wilskracht en toewijding te tonen ook? Je laat toch meer wilskracht zien als je vast terwijl je westerse collegas eten en drinken voor je neus, dan wanneer je ze een afgesloten kamertje in dwingt??
Mja logica doen ze hier niet uit.
Bij mij is de sharia uitgevondenquote:Op zondag 28 mei 2017 11:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus bij jou is de sharia al ingevoerd? Lekker dan.
Ja verschikkelijkquote:Op zondag 28 mei 2017 11:47 schreef OEM het volgende:
[..]
Ruim 7,5 uur dus om je vol te vreten. Afzien hoor
Dat is emancipatiequote:Op zondag 28 mei 2017 11:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waarom bidden jongens en meisjes door elkaar heen?
Even 'incident' afstrepen van mijn bingokaartquote:Op zondag 28 mei 2017 11:44 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het feit dat je een incident van een idioot in Frankrijk er bij moet halen om je punt kracht bij te zetten, betekent dat je geen punt hebt. Hier is namelijk geen sprake van.
Sinds wanneer zou dat dan de insteek van Ramadan zijn?quote:Op zondag 28 mei 2017 12:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er is ook geen enkele wetenschappelijke onderbouwing waarom je zou moeten vasten en/of dat het goed is voor je.
Daar gooien ze het vaak zelf op, zo leren ze dat van de Imam.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou dat dan de insteek van Ramadan zijn?
Serieus? Hoe leggen ze dat uit dan?quote:Op zondag 28 mei 2017 12:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Daar gooien ze het vaak zelf op, zo leren ze dat van de Imam.
Het is niet alleen religieus, nee het zou goed zijn voor je.
Schilderswijk in Den Haag accidentquote:Op zondag 28 mei 2017 12:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Even 'incident' afstrepen van mijn bingokaart
quote:Op zondag 28 mei 2017 12:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Inb4 'gouden eeuw van de islam', wat niets voorstelde en eerder het tegenovergestelde is geweest.
en Zyklon B.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:04 schreef DrDentz het volgende:
Joden zijn goede wetenschappers, dankzij joden hebben we de atoombom.
Waar is 'hier'?quote:Op zondag 28 mei 2017 11:52 schreef nixxx het volgende:
Fijn.. ik word hier wel gedwongen om uit het zicht te eten en drinken.. lekker bij een temperatuur tegen de 48 graden.
Blijf het gek vinden. Het is toch om wilskracht en toewijding te tonen ook? Je laat toch meer wilskracht zien als je vast terwijl je westerse collegas eten en drinken voor je neus, dan wanneer je ze een afgesloten kamertje in dwingt??
Mja logica doen ze hier niet uit.
Ik geloof niet dat het ergens in Nederland 48 graden gaat worden deze maand.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar is 'hier'?
Als dat ergens in Nederland is, zou ik daar geen gehoor aan geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |