Het is niet voor de lol, grapjas.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:18 schreef BoneThugss het volgende:
Hardop gelachen.
Wie gaat er nou voor z'n lol de hele dag niks eten.
Tuurlijk, iets om te lezen bij de maaltijd vanochtend. Verder niks mee gedaan uiteraard.quote:Hopelijk hebben jullie hier iets aan. Insjallah.
Daar verschillen de meningen over.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:19 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Echt veel praktisch nut heeft het ook niet.
Ze doen maar. Ik vind het ronduit achterlijk.quote:
Deze man weet.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:23 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Mensen die het AD lezen. De grap die men al jaren maakt over Telegraaf lezers is inmiddels behoorlijk achterhaald. Het AD is echt de Hart van Nederland krant geworden, met als absoluut dieptepunt de Zaanse relvlogger als columnist. Op de dag dat het AD failliet gaat hang ik de vlag uit!
Ik challenge jou tot een dag ramadan.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ze doen maar. Ik vind het ronduit achterlijk.
Koffie twee bureaus verderop drinken. Ha ha ha.
Mag wel met deze temperaturen, maar normaal alleen gorgelen, niet doorslikken.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:24 schreef Dutchguy het volgende:
Drinken mag ook niet toch? Lijkt me niet bepaald gezond.
Dat houdt Allah allemaal in de gaten, 1 slok en je komt in de hel.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mag wel met deze temperaturen, maar normaal alleen gorgelen, niet doorslikken.
Ik drink nu bier dus ik val af. Excuses.quote:
Je hebt gelezen dat dat dus juist onder een don't valt?quote:Op zondag 28 mei 2017 11:20 schreef BoneThugss het volgende:
Koffie twee bureaus verderop drinken. Ha ha ha.
Maar er wordt wel bijgezegd 'beleefd je koffie uit het zicht drinken', oftewel, beleefde mensen willen graag hun koffie uit het zicht drinken, maar dat hoeft niet van de moslims.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt gelezen dat dat dus juist onder een don't valt?
Uit beleefdheid. Die dus onterecht is.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:30 schreef DrDentz het volgende:
Maar er wordt wel bijgezegd 'beleefd je koffie uit het zicht drinken', oftewel, beleefde mensen willen graag hun koffie uit het zicht drinken, maar dat hoeft niet van de moslims.
Waarmee eigenlijk wordt gezegd dat het onbeleefd is om daar überhaupt geen rekening mee te houden.quote:
Nou nee, dat wil jij natuurlijk graag zo interpreteren, maar dat wordt er niet gezegd. Ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:32 schreef DrDentz het volgende:
Waarmee eigenlijk wordt gezegd dat het onbeleefd is om daar überhaupt geen rekening mee te houden.
Wat geniet ik toch van dat heerlijk verkoelend glaasje water overdag.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:34 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik wens alle moslims een fijne ramadan en ik hoop dat het elke dag van de ramadan tropisch weer wordt.
Durf je wel? Denk ook eens aan die armen joh!quote:Op zondag 28 mei 2017 11:36 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat geniet ik toch van dat heerlijk verkoelend glaasje water overdag.
Hoeveel brownie points krijg je van allah met zo'n maandje huichelen? Meer of minder dan een terroristische aanslag?quote:
beleefdheid waar niemand op zit te wachten.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarmee eigenlijk wordt gezegd dat het onbeleefd is om daar überhaupt geen rekening mee te houden.
Zonsopgang vandaag: 5.28.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:34 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik wens alle moslims een fijne ramadan en ik hoop dat het elke dag van de ramadan tropisch weer wordt.
Totdat het geëist gaat wordenquote:Op zondag 28 mei 2017 11:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
beleefdheid waar niemand op zit te wachten.
Het feit dat je een incident van een idioot in Frankrijk er bij moet halen om je punt kracht bij te zetten, betekent dat je geen punt hebt. Hier is namelijk geen sprake van.quote:
Ruim 7,5 uur dus om je vol te vreten. Afzien hoorquote:Op zondag 28 mei 2017 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Zonsopgang vandaag: 5.28.
Zonsondergang: 21.46
Welkom in mijn land!
Er staat dat het een "vorm van beleefheid is" wat natuurlijk achterlijk is.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt gelezen dat dat dus juist onder een don't valt?
Ik vind de term `vasten` ook niet van toepassing op de ramadan.. eet dan een maand lang niks..quote:Op zondag 28 mei 2017 11:47 schreef OEM het volgende:
[..]
Ruim 7,5 uur dus om je vol te vreten. Afzien hoor
Dus bij jou is de sharia al ingevoerd? Lekker dan.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:52 schreef nixxx het volgende:
Fijn.. ik word hier wel gedwongen om uit het zicht te eten en drinken.. lekker bij een temperatuur tegen de 48 graden.
Blijf het gek vinden. Het is toch om wilskracht en toewijding te tonen ook? Je laat toch meer wilskracht zien als je vast terwijl je westerse collegas eten en drinken voor je neus, dan wanneer je ze een afgesloten kamertje in dwingt??
Mja logica doen ze hier niet uit.
Bij mij is de sharia uitgevondenquote:Op zondag 28 mei 2017 11:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus bij jou is de sharia al ingevoerd? Lekker dan.
Ja verschikkelijkquote:Op zondag 28 mei 2017 11:47 schreef OEM het volgende:
[..]
Ruim 7,5 uur dus om je vol te vreten. Afzien hoor
Dat is emancipatiequote:Op zondag 28 mei 2017 11:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waarom bidden jongens en meisjes door elkaar heen?
Even 'incident' afstrepen van mijn bingokaartquote:Op zondag 28 mei 2017 11:44 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het feit dat je een incident van een idioot in Frankrijk er bij moet halen om je punt kracht bij te zetten, betekent dat je geen punt hebt. Hier is namelijk geen sprake van.
Sinds wanneer zou dat dan de insteek van Ramadan zijn?quote:Op zondag 28 mei 2017 12:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er is ook geen enkele wetenschappelijke onderbouwing waarom je zou moeten vasten en/of dat het goed is voor je.
Daar gooien ze het vaak zelf op, zo leren ze dat van de Imam.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou dat dan de insteek van Ramadan zijn?
Serieus? Hoe leggen ze dat uit dan?quote:Op zondag 28 mei 2017 12:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Daar gooien ze het vaak zelf op, zo leren ze dat van de Imam.
Het is niet alleen religieus, nee het zou goed zijn voor je.
Schilderswijk in Den Haag accidentquote:Op zondag 28 mei 2017 12:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Even 'incident' afstrepen van mijn bingokaart
quote:Op zondag 28 mei 2017 12:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Inb4 'gouden eeuw van de islam', wat niets voorstelde en eerder het tegenovergestelde is geweest.
en Zyklon B.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:04 schreef DrDentz het volgende:
Joden zijn goede wetenschappers, dankzij joden hebben we de atoombom.
Waar is 'hier'?quote:Op zondag 28 mei 2017 11:52 schreef nixxx het volgende:
Fijn.. ik word hier wel gedwongen om uit het zicht te eten en drinken.. lekker bij een temperatuur tegen de 48 graden.
Blijf het gek vinden. Het is toch om wilskracht en toewijding te tonen ook? Je laat toch meer wilskracht zien als je vast terwijl je westerse collegas eten en drinken voor je neus, dan wanneer je ze een afgesloten kamertje in dwingt??
Mja logica doen ze hier niet uit.
Ik geloof niet dat het ergens in Nederland 48 graden gaat worden deze maand.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar is 'hier'?
Als dat ergens in Nederland is, zou ik daar geen gehoor aan geven.
Hier op ongeveer 3 uur rijden van Riyadhquote:Op zondag 28 mei 2017 12:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar is 'hier'?
Als dat ergens in Nederland is, zou ik daar geen gehoor aan geven.
Dat zei ik al ja ... maar geen belastingen..quote:Op zondag 28 mei 2017 12:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dan zoek je het ook wel een beetje zelf op.
Daar zijn de wetten nu eenmaal zo. En daar hoor je je aan te houden, net zoals moslims zich hier aan onze wetten moeten houden.quote:
In het saunaatjequote:Op zondag 28 mei 2017 12:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het ergens in Nederland 48 graden gaat worden deze maand.
Dat is een whataboutism drogargument.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Noem eens een religieus evenement dat geen flauwekul is?
Ik vraag mij altijd af wanneer ze dan slapen, en dat moeten ze op het werk toch ook wel merken. Nja, elke dag als ik naar huis rij rond 4 uur is net het gebed klaar in de plaatselijke moskee, komen er een stuk of 60 uitlopen in de leeftijd van 12 t/m 70 jaar, dus werken.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Zonsopgang vandaag: 5.28.
Zonsondergang: 21.46
Welkom in mijn land!
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:36 schreef Homey het volgende:
[..]
http://rationalwiki.org/wiki/Whataboutism
Wij zaten gisteren lekker in de tuin met een trappistje, te genieten van de lekkere geuren van wat de moslims 's avonds klaar stoven. Viel me alleen op dat dat met nogal wat geruzie gepaard gaat. Echt zussen die elkaar bijna in de hoofddoeken vliegen.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:32 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Jammer dat het AD niet vertelt dat Ramadan de maand is waarin je (nog) harder moet streven om naar de wil van Allah te leven. Het aantal aanslagen zal weer niet te tellen zijn. Denk daar aan als die lieve collega met dat kekke hoofddoekje je challenged om een dagje mee te vasten.
Zodra je thuis komt direct gaan slapen en na zonsondergang elke x aantal uur flink vreten.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af wanneer ze dan slapen, en dat moeten ze op het werk toch ook wel merken. Nja, elke dag als ik naar huis rij rond 4 uur is net het gebed klaar in de plaatselijke moskee, komen er een stuk of 60 uitlopen in de leeftijd van 12 t/m 70 jaar, dus werken.
Tel de moslim kindjes. Een klas vol blanke blonde kindjes, die hebben nog niet te maken gehad met de multiculturele samenleving omdat ze op hun witte school zitten in hun witte buurt. Een tripje naar de moskee is voor dat volk spannend en cultuur verrijkend.quote:
Het is slecht voor je gestel om op deze manier een maand lang te vasten. Dat heeft invloed op je humeur en als je dan ook nog eens voortdurend je familie over de vloer hebt speelt oud zeer al snel op en voor je het weet heb je een prachtige familieruzie.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Wij zaten gisteren lekker in de tuin met een trappistje, te genieten van de lekkere geuren van wat de moslims 's avonds klaar stoven. Viel me alleen op dat dat met nogal wat geruzie gepaard gaat. Echt zussen die elkaar bijna in de hoofddoeken vliegen.
Hoort dat erbij? Kan ik echt geen vredelievend feest noemen.
Lijkt me ook echt niet goed voor je spijsvertering om 's nachts te eten i.p.v. overdag.
Ik denk dat ze aan hoeveelheden calorieën niet minder binnen krijgen dan normaal, maar je hele spijsvertering raakt in de war. Hier hebben verpleegkundigen die een week nachtdienst hebben al last van, terwijl die nog wel op de normale tijd warm kunnen eten.
Hier in de buurt was het kokkerellen tot zonsondergang, toen was het een tijdje stil (aan 't eten), daarna was er weer leven in de brouwerij, kregen ze een toetje die dat wilden. Daarna was het weer stil. Ik denk dat ze toen even zijn gaan slapen, maar niet allemaal, want er bleef volop licht aan.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik vraag mij altijd af wanneer ze dan slapen, en dat moeten ze op het werk toch ook wel merken. Nja, elke dag als ik naar huis rij rond 4 uur is net het gebed klaar in de plaatselijke moskee, komen er een stuk of 60 uitlopen in de leeftijd van 12 t/m 70 jaar, dus werken.
Erfzonde. Achterlijk concept.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen in de VS die boete doen voor wat de witte man heeft gedaan tijdens de slavernij
en dat is juist het grote probleem , dat doen ze geen van allequote:Op zondag 28 mei 2017 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar zijn de wetten nu eenmaal zo. En daar hoor je je aan te houden, net zoals moslims zich hier aan onze wetten moeten houden.
Malloten dusquote:Op zondag 28 mei 2017 12:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen in de VS die boete doen voor wat de witte man heeft gedaan tijdens de slavernij
Hoe doe je dat, discriminatie en apartheid uitlokken?quote:Op zondag 28 mei 2017 12:51 schreef RAVW het volgende:
het word alleen maar gebruik om Discriminatie en apartheid uit te lokken
door je al boven een bepaald denkende en bepaald ras te stellen en denken dat je er verschil komt ...quote:Op zondag 28 mei 2017 12:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, discriminatie en apartheid uitlokken?
quote:Op zondag 28 mei 2017 12:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
door je al boven een bepaald denkende en bepaald ras te stellen en denken dat je er verschil komt ...
Is me nog nooit overkomen.quote:Moslims zien ons als nietsnutten en zeggen ook letterlijk dat we met ze alle dood moeten
ongelovige en anders denken ......
Weet ik niet. Ik weet niet wat je daarmee bedoelt.quote:hoe bedoel je apartheid en discr uitlokken
Wat? Wanneer?quote:maar goed als we er wat van zeggen zijn we een racist of dan moeten we onze monden houden
Mij overkomt dat nooit, maar jij hebt die ervaring?quote:...... terwijl we door de koran al het zwijgen krijgen opgelegd.
Satan is lief. Veel liever dan al die goden.quote:Daar om snap ik nog steeds niet dat veel "kerkelijke" instanties alle vluchtelingen met open armen ontvangen ....
net als of god met open armen satan binnen laat en zeg , kom u verder , wilt u een bak thee en doe of je thuis ben ......
Is vrijwel altijd zo bij iedere religie. Anders hadden die religies al niet meer bestaan.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:14 schreef Logic91 het volgende:
Kijk, als je zelf aan die collectieve waanzin mee wilt doen dan moet je dat vooral lekker zelf weten. Maar ga die onzin niet opdringen aan je kinderen. En dat is juist te vaak het geval in islamitische gezinnen.
In hoeverre kun je spreken van een keuze als een kind is geboren in een islamitisch gezin, van kleins af aan naar de moskee wordt gestuurd en daar geïndoctrineerd wordt met de religieuze doctrines en later claimt voor zichzelf de keuze te hebben gemaakt moslim te zijn? Is het juist niet eerder zo dat hij moslim is juist door puur toeval (geboren in een islamitisch gezin)?
Carnaval. Zuipen en hossen!quote:Op zondag 28 mei 2017 12:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Noem eens een religieus evenement dat geen flauwekul is?
Ik vind Kerst ook altijd wel geinig. Fuck Jezus, maar twee dagen lang zoveel mogelijk verschillende beesten eten doe ik graag.quote:
Jouw lot na dit leven lijkt me dan ook duidelijk.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind Kerst ook altijd wel geinig. Fuck Jezus, maar twee dagen lang zoveel mogelijk verschillende beesten eten doe ik graag.
Precies, eerst feest en dan gewoon niet vasten.quote:
Gezellig met de hele familie flink tafelen, lekker wijntje erbij, want dat dronk Hij ook. En was het op, dan toverde Hij water om tot wijn. Wij zorgen gewoon dat we genoeg in huis hebben.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:33 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vind Kerst ook altijd wel geinig. Fuck Jezus, maar twee dagen lang zoveel mogelijk verschillende beesten eten doe ik graag.
Je darmen worden niet gereinigd wanneer je 's nachts je te buiten gaat aan allerlei lekkere dingen. Je zet alleen je spijsvertering op zijn kop.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:38 schreef Villas__Rubin het volgende:
Jouw lot na dit leven lijkt me dan ook duidelijk.
OT: ramadan is goed voor je darmen. Die worden lekker gereinigd door te vasten. Daarna neemt je lichaam voedingsstoffen weer extra goed op.
Allahu akbar!
Dat valt in praktijk best wel mee volgens mij.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:42 schreef Gia het volgende:
Je darmen worden niet gereinigd wanneer je 's nachts je te buiten gaat aan allerlei lekkere dingen. Je zet alleen je spijsvertering op zijn kop.
Maar goed, gewoon doorgaan. Moet je helemaal zelf weten.
Kerst vind ik dan weer niks aan. Carnaval ook niet trouwens. Eigenlijk geen enkele 'feestdag'.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Aan mij ook niet. Ik eet en drink gewoon graag en vrije dagen sla ik ook niet af.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kerst vind ik dan weer niks aan. Carnaval ook niet trouwens. Eigenlijk geen enkele 'feestdag'.
Religie is niet aan mij besteed, blijkbaar.
Als je uitgedaagd wordt, mag je niet weigeren. Anders ben je een slapjanus.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:47 schreef Lunatiek het volgende:
Ik snap het niet
Don't geen challenge weigeren.
Don't geen zoete dingen meenemen
Don't koffie verderop drinken
Wat bedoelen ze?
Wat een kutlogica.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je uitgedaagd wordt, mag je niet weigeren. Anders ben je een slapjanus.
De afgelopen jaren zijn er ook al geluiden opgegaan van dat werkgevers moeten accepteren dat moslims minder zullen presteren tijdens de ramadan. Daar moesten ze begrip voor opbrengen.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dit is gewoon je dhimmi-gedrag aan praten onder het mom van een challenge.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik snap de challanges niet zo. Als je graag geld aan een goed doel wil geven dan doe je dat toch gewoon? Waarom moet iemand ongemak hebben zodat jij je geweten kan volgen?
Gelatine is haram.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je uitgedaagd wordt, mag je niet weigeren. Anders ben je een slapjanus.
Het is gemeen om een zak engelse drop leeg te eten als er een moslim in je buurt zit.
Maar vooral gewoon koffie drinken in hun buurt, zodat ze zo zwaar mogelijk op de proef worden gesteld. Waardoor ik weer niet snap waarom die snoepjes dan niet mogen...
Als het voor de lol was was het tot daar aan toe. Nu doen ze het omdat een oorlogsmisdadiger 1400 jaar geleden heeft gezegd dat het moet, want anders wacht de hel.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:18 schreef BoneThugss het volgende:
Hardop gelachen.
Wie gaat er nou voor z'n lol de hele dag niks eten.
Vroeger in de tijd van Mohammed bidden vrouwen en mannen door elkaar heen. Later is dat veranderd.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waarom bidden jongens en meisjes door elkaar heen?
Kaffirs. Als je door het vasten niet kunt werken, hoor je het vasten uit te stellen, niet andersom. Het is een smoes van kaffirs om niet te hoeven werken en sommige idioten trappen erin.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
De afgelopen jaren zijn er ook al geluiden opgegaan van dat werkgevers moeten accepteren dat moslims minder zullen presteren tijdens de ramadan. Daar moesten ze begrip voor opbrengen.
Don't geen challenge weigeren is natuurlijk ook niet logisch. Taalkundig. Snap nog steeds niet hoe die opgevat moet worden.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2017 14:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als het voor de lol was was het tot daar aan toe. Nu doen ze het omdat een oorlogsmisdadiger 1400 jaar geleden heeft gezegd dat het moet, want anders wacht de hel.
Niet voor niet moslims.quote:
Niet voor moslims?quote:Op zondag 28 mei 2017 15:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet voor niet moslims.
Alcohol is ook haram, toch zitten de terrassen vol. Leuk om dan zo'n hongerige moslima langs te zien fietsen, proberend om vooral niet naar die gezelligheid te kijken.
Ja, vasten ja.quote:
Dat doet niemand die werkt bij de Jumbo.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:11 schreef probeer het volgende:
Ze een fijne ramadan wensen ipv sterkte of succes.
Die kassameisjes bij de lokale jumbo zagen er gisteravond om kwart voor 10 uit alsof ze halfdood waren. Ze leken iig niet bijzonder vrolijk.
Wel als ik iets af kom rekenenquote:Op zondag 28 mei 2017 15:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat doet niemand die werkt bij de Jumbo.
Mwah, hier zijn ze vooral met zichzelf en hun collega's aan een andere kassa bezig.quote:
Dan is het toch nog steeds vrijgevigheid? Als een christen 10.000 euro geeft aan een christelijk goed doel, noem je hem dan ook niet meer vrijgevig?quote:Op zondag 28 mei 2017 12:33 schreef Homey het volgende:
Die hele Ramadan is flauwekul. Dat zogenaamde vrijgevigheid is allemaal op papier, en als ze iets doen voor goede doelen in het tussen moslims onderling
Vreemde beleving heb jij. Jij wordt op geen enkele wijze tot wat dan ook verplicht.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:31 schreef Elfletterig het volgende:
Alsof wij verplicht zijn om er ook iets aan te doen.
HALALquote:
Ik moet de ramadan challenge weigeren dus?quote:
Dat is aan het individu om te bepalen he.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:30 schreef MadameMossel het volgende:
Geld doneren aan een goed doel...
De moskee zeker?
Je hebt goed begrepen wat Islam betekend, onderwerping.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik pas mij altijd aan aan de ramadan. Zo eet ik geen varkensvlees in het openbaar aangezien dat een hongerige moslim de afgunst van het mij zien eten zou kunnen besparen.
Nou, rustig maar, hoor.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Er staat in mijn post: niet voor NIET moslims. Lezen!!
Jep, dat is traditioneel dan ook kweepeergeleiquote:
Aan Allah, niet aan andere mensen.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt goed begrepen wat Islam betekend, onderwerping.
Vergeef me, ik lees op fok! de meest bizarre opvattingen over de islam, dit vind het af en toe lastig om te filteren wat sarcasme is, en wat niet.quote:
Het hele idee van deze actie is dat niet-moslims worden bewogen om iets te gaan doen dat onderdeel van de islam is...quote:Op zondag 28 mei 2017 15:27 schreef Hamzoef het volgende:
Vreemde beleving heb jij. Jij wordt op geen enkele wijze tot wat dan ook verplicht.
Heb je een minderwaardigheidscomplex?quote:Op zondag 28 mei 2017 15:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik ga ook maar beginnen met het opdringen van boedhistische feesten. Even kijken of ik dan meer privileges krijg.
Bestaan die eigenlijk?quote:Op zondag 28 mei 2017 15:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik ga ook maar beginnen met het opdringen van boedhistische feesten. Even kijken of ik dan meer privileges krijg.
Die verzonnen is door mensen, jij hebt werkelijk geen enkel argument voor het bestaan van allah anders dan door mensen aan jou is overgedragen, geen enkel.(dus is het onderwerping aan mensen).quote:
Als dat al zo zou zijn, dan is "bewegen tot" iets fundamenteel anders dan "verplichten". Je slaat de plank dus echt mis.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het hele idee van deze actie is dat niet-moslims worden bewogen om iets te gaan doen dat onderdeel van de islam is...
Nog nooit van de koran gehoord jij zeker?quote:Op zondag 28 mei 2017 16:00 schreef truthortruth het volgende:
jij hebt werkelijk geen enkel argument voor het bestaan van allah anders dan door mensen aan jou is overgedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |