Volgens translate zegt hij dat Dumoulin favoriet is.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet alleen Nederlandse media dan, ook Russische media.
https://www.sports.ru/others/cycle-racing/1051660149.html
Ik geloof wel dat hij dat gewoon gezegd heeft.
My favorite - Tom Dyumolin, I hope he will win. And I hope that, too, find myself on the podium "- Zakarin said.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens translate zegt hij dat Dumoulin favoriet is.
hypenquote:Op zondag 28 mei 2017 11:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Onze analisten bij de NOS hebben het alweer over het perfecte parcours voor Dumoulin, terwijl die toch echt zelf al 83 keer aangegeven heeft dat beter is op een golvend parcours.
Zijn ze er zoals de laaatste 3 week ook weer live bij met hun samenvatting?quote:Op zondag 28 mei 2017 11:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Onze analisten bij de NOS hebben het alweer over het perfecte parcours voor Dumoulin, terwijl die toch echt zelf al 83 keer aangegeven heeft dat beter is op een golvend parcours.
Staf jinxt het al.twitter:Stefclement twitterde op zondag 28-05-2017 om 11:38:48Na het zien van het parcours @giroditalia is mijn advies; ga er rustig voor zitten vanmiddag, het wordt een memorabele dag voor Nederland! reageer retweet
Ten opzichte van z'n concurrenten is het misschien wel beter, aangezien zij ook liever meer hoogteverschillen hebben.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
En minder reclame door de koers heen mieteren dan Eurosportquote:Op zondag 28 mei 2017 11:45 schreef franklop het volgende:
[..]
hypen
Jinxen
Dat zijn de enige twee dingen waar de NOS goed in is
idd, gister voor de klim zeiden ze gauw nog even reclame zodat we de klim kunnen volgen.... vervolgens nog 2 keer reclame voor de klim en tig keer tijdensquote:Op zondag 28 mei 2017 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En minder reclame door de koers heen mieteren dan Eurosport
Wat zijn dit voor waardeloze tweets joh!quote:Op zondag 28 mei 2017 11:53 schreef Chiappucci het volgende:
Staf jinxt het al.twitter:Stefclement twitterde op zondag 28-05-2017 om 11:38:48Na het zien van het parcours @giroditalia is mijn advies; ga er rustig voor zitten vanmiddag, het wordt een memorabele dag voor Nederland! reageer retweet
Ik word er alleen maar zenuwachtiger vanquote:Op zondag 28 mei 2017 11:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor waardeloze tweets joh!
'Rasmussen gaat de tijdrit van z'n leven rijden'quote:Op zondag 28 mei 2017 11:12 schreef Remzz het volgende:
Ben bijna blij dat ik moet werken, ik ga dat niet trekken als ik het voor de tv moet kijken.
In mijn gedachte zie ik van die Rasmussen flashback's die 4x langs de kant stond met zijn fiets in de hand.
Staf heeft het over een een-tweetje voor Djos en hem in de rituitslag.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:53 schreef Chiappucci het volgende:
Ik dat het nog een normale rit was maar dat Quintana viel en naast de weg lag. Ik zat zelf ook in het peloton en achter me jammerde een Amerikaanse vrouw (ook in het peloton) dat het zo erg was dat we hem daar gewoon lieten liggen en weer verder reden.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vannacht droomde ik dat Quintana een verkeerde afslag nam
#viesdikquote:Op zondag 28 mei 2017 11:57 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt een vreselijke middag. Ik ga alles mijden en chips eten.
hij kan zo aan de slag bij de KNVBquote:Op zondag 28 mei 2017 12:05 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/21753(...)or-tom-dumoulin.html
Een nietszeggende bijdrage van onze beroepszemelaar Tjallingii.
Vergeleken met al dat eindeloze voetbalgelul altijd vind ik dit nog wel meevallen.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:05 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/21753(...)or-tom-dumoulin.html
Een nietszeggende bijdrage van onze beroepszemelaar Tjallingii.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |