SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik dacht dat dat bij elk kind een beetje rond dezelfde leeftijd lagquote:Op zondag 4 juni 2017 21:02 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan hoe jong ze daar al mee beginnen, W. speelt al wel samen (bal overgooien etc), maar die komt natuurlijk al vanaf heel klein op 't kdv met een verticale groep.
quote:Op zondag 4 juni 2017 21:17 schreef Madivi het volgende:
Ha dat stelt wel gerust weer,ze spelen idd wel samen (naast elkaar vooral inderdaad) en met mij erbij. Ik zal eens kijken of er iets leuks in de buurt is om te proberen.Maar dat is toch ook allemaal lastig? Daar ben je niet de enige in iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jou ws nog extra lastig, want je moet 't voor twee doen, en ook nog voor twee verschillende kinderen tegelijk! Daarnaast kan je nooit overleggen met de andere ouder, dus alle beslissingen moet je alleen maken. Dat is zo moeilijk! Maar ik denk dat zolang je van je gevoel uitgaat (moedergevoel is niet niks
) en kijkt naar de behoeften en reacties van je jongens, komt het sowieso goed
![]()
je doet 't goed, vertrouwen hebben!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Ik denk eerlijk gezegd ook dat het gewoon een fase is. Hier is papa dus de held, terwijl ik veel meer met S. onderneem. Ik leg hem ook altijd ik bed, ben een aantal dagen thuis met hem.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, dat is inderdaad misschien wel goed, FF. We proberen nu de duutser inderdaad zoveel mogelijk leuke dingen te laten doen, zonder mij erbij. Dus samen naar de speeltuin, etc. etc. En ook de normale dingen, even boodschappen doen enzo. Maar misschien is het inderdaad goed om het nog uitgebreider aan te pakken. Ik vind het maar lastig.
Ach, wat sneu van de koorts...Krijgt hij kiezen, misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |