Is ook best begrijpelijk dat je gefrustreerd raakt als je niet kan zeggen / uiten wat je graag zou willen. Dus inderdaad heel logisch, maar wel heel vervelend natuurlijk, want je hebt het liefst een vrolijke/tevreden dreumes.
Hier begint L steeds meer te zeggen of ze maakt op een andere manier duidelijk wat ze wil. Als ze moe is dan kan ze soms wel erg huilerig, dwars of onrustig zijn. & wie weet komt de fase van de 3 S-en hier nog

.
Sillie wat vervelend dat hij er last van lijkt te hebben. Ter geruststelling bellen kan nooit kwaad lijkt me. Hopelijk valt het mee!
Grappig Kazy! Fijn dat ze het knippen leuk vond. Hier is knippen nog niet nodig geweest. L heeft een klein beetje krullen, maar ik heb er zelf meer denk ik. Als ze nu zweet met het warme weer krijgt ze wel steeds meer krulletjes

.
Thnx voor de sterktewensen allemaal... Het viel best mee uiteindelijk... Beetje een saai dagje, de hele dag binnen gebleven, veel boekjes voorgelezen en even gekleurd en L heeft wat te lang tv gekeken

. Toen man thuiskwam hebben we nog een mini-rondje gewandeld. Daar werd L wel blij van, het hele rondje riep ze uitgelaten: buiteeeeeee,

hihi.
Iemand trouwens tips voor mij? Ik merk dat ik het best moeilijk vind om L alleen te laten spelen. Als ze bijvoorbeeld ergens opklimt (bank/stoelen) dan vind ik het erg lastig om haar alleen te laten. Doen jullie dit wel? Ik ga er dan echt naast/bij zitten. Zodat ik er op tijd bij kan zijn als ze valt, omdat ik dat altijd zo akelig vind. Maar ik denk dat het goed zou zijn als ik het wat meer leer loslaten, want L kan ik zich maar heel kort alleen vermaken. Ik heb het idee dat dit ook mede komt omdat ik er dus snel bij ga zitten of iets zeg. Als ik bijv. in dezelfde ruimte even de vaatwasser uitruim, als ze naar mijn idee 'veilig' aan het spelen is (met blokjes/duplo op de grond), dan doet ze dat hooguit enkele minuten en dan komt ze weer naar mij toe. Of verwacht ik te veel en spelen de meeste dreumesen niet langer alleen?