Klopt, maar denk dat Dumoulin meer kopwerk heeft gedaan dan Nairo , Nibs en Pinot.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kreeg toch wel aardig wat hulp van Jungels en Mollema (en Yates nog)
Die bedankte hij ook uitvoerig na de tijdrit bij dat interview
En voorin waren ze met zijn vijven, hoewel Zakarin en Pozzovivo niet zo enthousiast meewerkten, waardoor de samenwerking niet goed was.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kreeg toch wel aardig wat hulp van Jungels en Mollema (en Yates nog)
Die bedankte hij ook uitvoerig na de tijdrit bij dat interview
Heeft Tom de Giro al verloren?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het wel lief hoe Koffieplanter zich overal aan vast probeert te klampen.
Kan hij eindelijk een paar centen verdienenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:47 schreef Ooku het volgende:
Tom gewoon volgend jaar naar Sky toe en met een Skytrein zo'n grote ronde in. Wint hij op zn sloffen
Het kan alle kanten op. Milaan is nog ver.quote:
Ja, zeker dan Nairo. Maar dat zegt ook weer genoeg. Want morgen moet Nairo het alleen doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar denk dat Dumoulin meer kopwerk heeft gedaan dan Nairo , Nibs en Pinot.
Katusha's zijn al een tijdje geen tijdritgoden meer..quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:48 schreef Godshand het volgende:
Zal je zien dat Zakarin morgen opeens een tijdrit God is
Hij heeft nu al vet gecashtquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Kan hij eindelijk een paar centen verdienen
beter die fiets van Q checken morgen dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Gewoon even wat Spaanse motoren invliegen, die rijden altijd wel mooi als gangmaker voor de Movistarretjes in tijdritten.
Ik denk toch dat Pinot op 1 komt.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:49 schreef hhh38 het volgende:
Er kunnen straks gewoon 5 renners binnen een minuut van elkaar eindigen
Denk overigens dat Tom met 20 seconden voorsprong de Giro gaat winnen. Pinot 2e en Nibali of Quintana 3e.
Kan niet 29km vlakquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Pinot op 1 komt.
veel meer waard dan een eindzege voor Quintana natuurlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kroon mijzelf alvast tot koning van de FOK! subleague.
Anti-jinxen denk ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:51 schreef tja77 het volgende:
Waarom denken zoveel mensen dat Pinot de Giro gaat winnen? De tijdrit van Tom is toch veel beter.
Dat levert amper iets op, daar doen renners het in ieder geval niet voor.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij heeft nu al vet gecasht
2x ritwinst levert aardig wat op.
En dragen van de roze trui is ook extra cash? Of niet?
Dat kun je wel redelijk aflezen uit hun positie op de ranglijst.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
backstreetsboysfan en andriesjonkerfan zijn mani en stijn toch?
Jammer dat Rondewim de strijd tussen RockRacing en MarcelMaijerN1Fans compleet verwoest heeft.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kroon mijzelf alvast tot koning van de FOK! subleague.
https://docs.google.com/s(...)/edit#gid=1033975895quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:57 schreef Evertjan het volgende:
heeft iemand nog die berekening van de 1e 10 km van de 1e tijdrit maal 3??
Daar heb je vrij weinig aan, de verschillen gaan nu zeker niet zo groot zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:57 schreef Evertjan het volgende:
Als we eerlijk zijn kunnen we wel zeggen dat het nooit echt een strijd is geweest.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat Rondewim de strijd tussen RockRacing en MarcelMaijerN1Fans compleet verwoest heeft.
Dat is niet relevant.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:57 schreef Evertjan het volgende:
genot, nog effe wachten en dan een eurootje erop knallenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:32 schreef Szura het volgende:
Notering Zakarin al op 67.00 nu @Mexicanobakker
Hier trap ik niet in. Totdat Wim aan het Rad van Fortuin ging slingeren, waren wij beter.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als we eerlijk zijn kunnen we wel zeggen dat het nooit echt een strijd is geweest.
Net zoals Ajax beter was tegen United hahaha.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier trap ik niet in. Totdat Wim aan het Rad van Fortuin ging slingeren, waren wij beter.
Wacht, zijn er mensen die dit denken?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Net zoals Ajax beter was tegen United hahaha.
Stijn vond het een wonder dat Ajax daar niet won.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wacht, zijn er mensen die dit denken?
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Net zoals Ajax beter was tegen United hahaha.
Heb ik dat gezegd?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stijn vond het een wonder dat Ajax daar niet won.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stijn vond het een wonder dat Ajax daar niet won.
Wat krijg ik als ik jouw geniale voorspelling opvolg maar het toch niet lukt?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
genot, nog effe wachten en dan een eurootje erop knallen
en dan morgen rijk, vanzelfsprekend
We moeten die jongen echt nooit meer serieus nemen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stijn heeft echt geen verstand van voetbal.
Iedereen die geïnterviewd werd bij ES, ging er vanuit dat Dumoulin zou gaan winnen in ieder geval.. Behalve Dumoulin zelf danquote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bauke heeft er vertrouwen in:
http://nos.nl/video/21752(...)-de-giro-winnen.html
Niks, het is meer een value bet gezien zijn tijdrit in Romandie een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat krijg ik als ik jouw geniale voorspelling opvolg maar het toch niet lukt?
Deed jij dat nog dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We moeten die jongen echt nooit meer serieus nemen.
Gisteren schreef wel iemand dat Ajax de pressing van Feyenoord had gekopieerd, hier op dit forum.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stijn heeft echt geen verstand van voetbal.
Dan doe ik wel het symbolische bedrag van 1¤.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks, het is meer een value bet gezien zijn tijdrit in Romandie een paar jaar terug.
Welke plek zal hij zelf eindigen?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bauke heeft er vertrouwen in:
http://nos.nl/video/21752(...)-de-giro-winnen.html
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 17:52:37Dumoulin: "Ik ben Mollema, Jungels en Yates eeuwig dankbaar. Ze hebben hun longen eruit gereden voor me." reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 17:53:25Waarom ze hem hebben geholpen? Lachend: "Omdat ze me aardiger vinden dan Quintana en Nibali." reageer retweet
Waarom zou je niet meedraaien? Misschien dacht ie dat ie de rit nog kan winnenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welke plek zal hij zelf eindigen?
Hij heeft veel tijd verloren op Pozzovivo.
Dat is denk ik ook de enige reden dat hij wilde samen werken met Dumoulin.
Waarom Jungels nou zo in de achtervolging ging is mij onduidelijk. Hij had het wit toch wel gehouden, ook als hij later dan Dumoulin binnen kwam...
Zal wel 7e blijven, denk dat 1.30 te veel is op Pozzovivo, die nog relatief fris oogt.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welke plek zal hij zelf eindigen?
Hij heeft veel tijd verloren op Pozzovivo.
Dat is denk ik ook de enige reden dat hij wilde samen werken met Dumoulin.
Waarom Jungels nou zo in de achtervolging ging is mij onduidelijk. Hij had het wit toch wel gehouden, ook als hij later dan Dumoulin binnen kwam...
Correct. En ik was blij met Joengels en Hiert vandaag.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
backstreetsboysfan en andriesjonkerfan zijn mani en stijn toch?
Dat was na een rustdag, renners deelden die tijdrit verschillend in, andere vormpiek, etc.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
1e 10 van de 1e tijdrit waren ook vlak het kan wel een indicatie geven
Quintana gaat er ook nog wel afquote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:09 schreef showtimer het volgende:
Podium zonder Nairo en Nibali zou nog best kunnen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |