Prima omstandigheden voor Dumoulin.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:34 schreef franklop het volgende:
Morgen 30 graden en zeer lichte tegenwind als ik het goed zie
In RvZ 2015 zeiden we hetzelfde over Tom.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat men nu tot de conclusie komt dat een tijdrit na drie weken anders is dan een tijdrit na een week en dat dat soort grafiekjes en uitslagen nauwelijks relevant zijn. Evans zou dat geel ook wel even ophalen.
Het trekt hier helemaal dicht ouwe reus.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:36 schreef Mani89 het volgende:
Heb jij ook opeens enorme windvlagen marco?
Welke pocketklimmers van het type Quintana zie je binnen een minuut van Evans staan?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat men nu tot de conclusie komt dat een tijdrit na drie weken anders is dan een tijdrit na een week en dat dat soort grafiekjes en uitslagen nauwelijks relevant zijn. Evans zou dat geel ook wel even ophalen.
Dat was wel een beetje een choke van Evans en Sastre was toen wel in absolute topvorm, die had net daarvoor iedereen weggereden op de Alpe d'Huez. Quintana steekt toch niet in de vorm van zijn leven momenteel.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarbij Spilak wel bekendstaat (of stond, zoveel is het niet meer) als een goede tijdrijder.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:37 schreef Waaghals het volgende:
[..]
In RvZ 2015 zeiden we hetzelfde over Tom.
Hij haalde maar 18 seconden in op Spilak
Sastre op 29 seconden, in een tijdrit van 53 kilometer.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Welke pocketklimmers van het type Quintana zie je binnen een minuut van Evans staan?
Komt hier opeens uit het niets windkracht 6 de hoek om.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het trekt hier helemaal dicht ouwe reus.
Ja, maar Evans is natuurlijk ook nooit zo enorm dominant in het tijdrijden geweest.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje een choke van Evans en Sastre was toen wel in absolute topvorm, die had net daarvoor iedereen weggereden op de Alpe d'Huez. Quintana steekt toch niet in de vorm van zijn leven momenteel.
Ik vind het heerlijk. Die bloedhitte trek ik extreem slecht.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Komt hier opeens uit het niets windkracht 6 de hoek om.
Quintana niet, maar Pinot lijkt wel in orde.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje een choke van Evans en Sastre was toen wel in absolute topvorm, die had net daarvoor iedereen weggereden op de Alpe d'Huez. Quintana steekt toch niet in de vorm van zijn leven momenteel.
En waarom zou dat zijn denk je?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sastre op 29 seconden, in een tijdrit van 53 kilometer.
Maar dit is voor Pinot ook een geheel nieuwe situatie.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Quintana niet, maar Pinot lijkt wel in orde.
Evans had het ook opgehaald. Uit zijn bus.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pinot gaat echt niet bij Dumoulin in de buurt blijven in een vlakke tijdrit van 29 km.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat Boogerd (toen co-commentator bij de NOS) Menchov nog uitriep tot Tourwinnaar toen hij naar Sastre sprong bij zijn 1ste aanval.. Uiteindelijk vloog Sastre later nog een keer weg en werd Menchov als één van de eersten gelostquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
dat was wel een absolute topshow trouwens die etappezege van Sastre
Dachten we ook in de Tirreno.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Pinot gaat echt niet bij Dumoulin in de buurt blijven in een vlakke tijdrit van 29 km.
Maar ja, die heeft amper voorsprong..quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, dat werd hier verkondigd en ook toen werd dat niet ondersteund door cijfers. Het kon toen beide kanten op, met een licht voordeel van Sastre, gebaseerd op de tijdritten van de jaren ervoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, op zich ben ik het wel met je eens wat betreft Pinot en als die een halve minuut of driekwart minuut zou hebben was het een andere situatie, maar het zou mij echt verbazen mocht Pinot binnen tien seconden van Dumoulin blijven.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
voelde zich al wel beter dan gisteren.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:41 schreef kaasplankje het volgende:
Loon naar werken Pinot. Vraag me af of het beste er bij Tom af is?
Toen was het verschil 4 seconden over 10km, als je dat doorrekent, gaat het nu niet genoeg zijnquote:
Toen reed Tom wel een beetje minder dan nu.quote:
Hij heeft vooral in z'n eentje het gat op 15 seconde gehouden. Als de pijp leeg zou zijn, dan zat dat er niet meer in.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:41 schreef kaasplankje het volgende:
Loon naar werken Pinot. Vraag me af of het beste er bij Tom af is?
Ja maar Max kijken zal wel gedaan zijn in een kwartiertjequote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:45 schreef MakkieR het volgende:
Leuke dag morgen, 14 uur Max kijken en daarna zappen naar Eurosport
En 's avonds Indycarquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:45 schreef MakkieR het volgende:
Leuke dag morgen, 14 uur Max kijken en daarna zappen naar Eurosport
Kreeg toch wel aardig wat hulp van Jungels en Mollema (en Yates nog)quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft vooral in z'n eentje het gat op 15 seconde gehouden. Als de pijp leeg zou zijn, dan zat dat er niet meer in.
Dat is eigenlijk wel gekmakend ja, als je die twee minuten er nu weer bij doet.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:43 schreef marcodej het volgende:
Zonder schijtsessie hadden we nu al kunnen JUICHEN.
Toch wel 15 seconden. It's huge. The biggest attack anyone ever saw.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:45 schreef marcodej het volgende:
Het is ook niet zo dat Pinootje gisteren en vandaag enorme verschillen maakt op de klim he?
dan zappen we eerder naar Eurosportquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja maar Max kijken zal wel gedaan zijn in een kwartiertje
Klopt, maar denk dat Dumoulin meer kopwerk heeft gedaan dan Nairo , Nibs en Pinot.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kreeg toch wel aardig wat hulp van Jungels en Mollema (en Yates nog)
Die bedankte hij ook uitvoerig na de tijdrit bij dat interview
En voorin waren ze met zijn vijven, hoewel Zakarin en Pozzovivo niet zo enthousiast meewerkten, waardoor de samenwerking niet goed was.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kreeg toch wel aardig wat hulp van Jungels en Mollema (en Yates nog)
Die bedankte hij ook uitvoerig na de tijdrit bij dat interview
Heeft Tom de Giro al verloren?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het wel lief hoe Koffieplanter zich overal aan vast probeert te klampen.
Kan hij eindelijk een paar centen verdienenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:47 schreef Ooku het volgende:
Tom gewoon volgend jaar naar Sky toe en met een Skytrein zo'n grote ronde in. Wint hij op zn sloffen
Het kan alle kanten op. Milaan is nog ver.quote:
Ja, zeker dan Nairo. Maar dat zegt ook weer genoeg. Want morgen moet Nairo het alleen doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar denk dat Dumoulin meer kopwerk heeft gedaan dan Nairo , Nibs en Pinot.
Katusha's zijn al een tijdje geen tijdritgoden meer..quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:48 schreef Godshand het volgende:
Zal je zien dat Zakarin morgen opeens een tijdrit God is
Hij heeft nu al vet gecashtquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Kan hij eindelijk een paar centen verdienen
beter die fiets van Q checken morgen dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Gewoon even wat Spaanse motoren invliegen, die rijden altijd wel mooi als gangmaker voor de Movistarretjes in tijdritten.
Ik denk toch dat Pinot op 1 komt.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:49 schreef hhh38 het volgende:
Er kunnen straks gewoon 5 renners binnen een minuut van elkaar eindigen
Denk overigens dat Tom met 20 seconden voorsprong de Giro gaat winnen. Pinot 2e en Nibali of Quintana 3e.
Kan niet 29km vlakquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Pinot op 1 komt.
veel meer waard dan een eindzege voor Quintana natuurlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kroon mijzelf alvast tot koning van de FOK! subleague.
Anti-jinxen denk ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:51 schreef tja77 het volgende:
Waarom denken zoveel mensen dat Pinot de Giro gaat winnen? De tijdrit van Tom is toch veel beter.
Dat levert amper iets op, daar doen renners het in ieder geval niet voor.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij heeft nu al vet gecasht
2x ritwinst levert aardig wat op.
En dragen van de roze trui is ook extra cash? Of niet?
Dat kun je wel redelijk aflezen uit hun positie op de ranglijst.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
backstreetsboysfan en andriesjonkerfan zijn mani en stijn toch?
Jammer dat Rondewim de strijd tussen RockRacing en MarcelMaijerN1Fans compleet verwoest heeft.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kroon mijzelf alvast tot koning van de FOK! subleague.
https://docs.google.com/s(...)/edit#gid=1033975895quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:57 schreef Evertjan het volgende:
heeft iemand nog die berekening van de 1e 10 km van de 1e tijdrit maal 3??
Daar heb je vrij weinig aan, de verschillen gaan nu zeker niet zo groot zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:57 schreef Evertjan het volgende:
Als we eerlijk zijn kunnen we wel zeggen dat het nooit echt een strijd is geweest.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat Rondewim de strijd tussen RockRacing en MarcelMaijerN1Fans compleet verwoest heeft.
Dat is niet relevant.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:57 schreef Evertjan het volgende:
genot, nog effe wachten en dan een eurootje erop knallenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:32 schreef Szura het volgende:
Notering Zakarin al op 67.00 nu @Mexicanobakker
Hier trap ik niet in. Totdat Wim aan het Rad van Fortuin ging slingeren, waren wij beter.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als we eerlijk zijn kunnen we wel zeggen dat het nooit echt een strijd is geweest.
Net zoals Ajax beter was tegen United hahaha.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier trap ik niet in. Totdat Wim aan het Rad van Fortuin ging slingeren, waren wij beter.
Wacht, zijn er mensen die dit denken?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Net zoals Ajax beter was tegen United hahaha.
Stijn vond het een wonder dat Ajax daar niet won.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wacht, zijn er mensen die dit denken?
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Net zoals Ajax beter was tegen United hahaha.
Heb ik dat gezegd?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stijn vond het een wonder dat Ajax daar niet won.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stijn vond het een wonder dat Ajax daar niet won.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |