abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 mei 2017 @ 19:49:15 #151
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_171253536
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 19:29 schreef vaduz het volgende:

[..]

Nou, ja ik ben ook maar een mens. Jij bent de negerkoning, aan jou het laatste woord.
Mijn laatste woord luidt dat je heus dankzij internetwerk kunt studeren.
pi_171253593
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 19:49 schreef Barrah het volgende:

[..]

Mijn laatste woord luidt dat je heus dankzij internetwerk kunt studeren.
Dan moet ik voor de kleinkinderen ook maar met internetwerk starten.
pi_171253599
Sigaartje, waar blijft die wikipagina?
pi_171253789
Aangezien de dagreis van Ad morgen niet doorgaat maar even eten bestellen voor de beste man.
Betaald.
pi_171253833
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 19:52 schreef vaduz het volgende:
Sigaartje, waar blijft die wikipagina?
Ben er nog mee bezig. Ik stop er tijd in omdat ik niet wil dat Ad het er niet mee eens is.

Ik heb al een begin gemaakt.
Tips zijn natuurlijk altijd welkom

Ad Looij is een vlogger op Youtube. Zelf hanteert hij de term foodvlog omdat hij in de meeste vlogs laat zien hoe hij zijn eten opeet, begeleid met niet al te veel commentaar. Zijn wokschotels zijn legendarisch.
Hij verwierf veel bekendheid dankzij een fanpagina op het forum van Fok! Ad Looij is een arbeidsongeschikte vrachtwagenchauffeur die zijn levensverhaal vertelt en veel praat over zijn lichaamsgesteldheid. Zijn grootste populairiteit is echter te danken dat hij in zijn vlogs vaak zwijgzaam zijn dagelijkse of nachtelijke maaltijden nuttigt op zijn bruinleren bank nadat hij iedere vlog begint met "Goeienavond. Mijn naam is Ad Looij en ik kom uit Zevenbergen", waarna hij eerst kort vertelt wat zijn dag bracht en daarna zijn eten uitpakt en verorbert. Zijn maaltijden bestaan vooral uit bezorgde familiezakken frites, hamburgers en biefstukken. Onder de fans zijn echter zijn eigen roerbakschotels befaamd, die ze ook zelf proberen na te maken. Looij communiceert in zijn vlogs met zijn fans die reacties geven op Youtube en de fanpage.

'''Leven'''
[uitwerken]
'''Menu'''
[uitwerken]
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171253933
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:03 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ben er nog mee bezig. Ik stop er tijd in omdat ik niet wil dat Ad het er niet mee eens is.

Ik heb al een begin gemaakt.
Tips zijn natuurlijk altijd welkom

Ad Looij is een vlogger op Youtube. Zelf hanteert hij de term foodvlog omdat hij in de meeste vlogs laat zien hoe hij zijn eten opeet, begeleid met niet al te veel commentaar. Zijn wokschotels zijn legendarisch.
Hij verwierf veel bekendheid dankzij een fanpagina op het forum van Fok! Ad Looij is een arbeidsongeschikte vrachtwagenchauffeur die zijn levensverhaal vertelt en veel praat over zijn lichaamsgesteldheid. Zijn grootste populairiteit is echter te danken dat hij in zijn vlogs vaak zwijgzaam zijn dagelijkse of nachtelijke maaltijden nuttigt op zijn bruinleren bank nadat hij iedere vlog begint met "Goeienavond. Mijn naam is Ad Looij en ik kom uit Zevenbergen", waarna hij eerst kort vertelt wat zijn dag bracht en daarna zijn eten uitpakt en verorbert. Zijn maaltijden bestaan vooral uit bezorgde familiezakken frites, hamburgers en biefstukken. Onder de fans zijn echter zijn eigen roerbakschotels befaamd, die ze ook zelf proberen na te maken. Looij communiceert in zijn vlogs met zijn fans die reacties geven op Youtube en de fanpage.

'''Leven'''
[uitwerken]
'''Menu'''
[uitwerken]

^O^ Ad zegt echter niet altijd goeieavond, maar past zijn openingszin aan het tijdstip van opname aan. Misschien kun je alvast de inleiding publiceren, zodat anderen die kunnen aanvullen?
pi_171254013
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:01 schreef Vliegbaard het volgende:
Aangezien de dagreis van Ad morgen niet doorgaat maar even eten bestellen voor de beste man.
Betaald.
Heel lief van je maar hij heeft net voor 200 euro boodschappen binnen. Had je beter kunnen doen op een armer moment. Maar het staat buiten kijf dat het superlief is van je O+
pi_171254081
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:09 schreef praadje het volgende:

[..]

Heel lief van je maar hij heeft net voor 200 euro boodschappen binnen. Had je beter kunnen doen op een armer moment. Maar het staat buiten kijf dat het superlief is van je O+
Ik doe hem nog een berichtje. Als hij er niet op zit te wachten dan niet. Kan sowieso pas morgen bestellen.
Maar ik dacht meer aan een verjasrdagskado.
Dat er toch mensen aan hem denken zeg maar.
pi_171254108
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:03 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ben er nog mee bezig. Ik stop er tijd in omdat ik niet wil dat Ad het er niet mee eens is.

Ik heb al een begin gemaakt.
Tips zijn natuurlijk altijd welkom

Ad Looij is een vlogger op Youtube. Zelf hanteert hij de term foodvlog omdat hij in de meeste vlogs laat zien hoe hij zijn eten opeet, begeleid met niet al te veel commentaar.[i] zonder commentaar Zijn wokschotels zijn legendarisch.
Hij verwierf veel bekendheid dankzij een fanpagina op het forum van Fok! Ad Looij is een arbeidsongeschikte vrachtwagenchauffeur die zijn levensverhaal vertelt en veel praat over zijn lichaamsgesteldheid. Zijn grootste populairiteit is echter te danken dat hij in zijn vlogs vaak zwijgzaam zijn dagelijkse of nachtelijke maaltijden nuttigt op zijn bruinleren bank nadat hij iedere vlog begint met "Goeienavond. Mijn naam is Ad Looij en ik kom uit Zevenbergen", waarna hij eerst kort vertelt wat zijn dag bracht en daarna zijn eten uitpakt en verorbert. Zijn maaltijden bestaan vooral uit bezorgde familiezakken frites, hamburgers en biefstukken. Onder de fans zijn echter zijn eigen roerbakschotels befaamd, die ze ook zelf proberen na te maken. Looij communiceert in zijn vlogs met zijn fans die reacties geven op Youtube en de fanpage.

'''Leven'''
[uitwerken]
'''Menu'''
[uitwerken]
[/i]
  zaterdag 27 mei 2017 @ 20:12:19 #160
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_171254142
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:10 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik doe hem nog een berichtje. Als hij er niet op zit te wachten dan niet. Kan sowieso pas morgen bestellen.
Maar ik dacht meer aan een verjasrdagskado.
Dat er toch mensen aan hem denken zeg maar.
Vaduz zijn negerzoon gaat morgen met hem naar het DAF-museum en daarna gaan ze een grote stiek eten bij een truckstop.

Maar je kunt het altijd proberen.
pi_171254166
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:12 schreef Barrah het volgende:

[..]

Vaduz zijn negerzoon gaat morgen met hem naar het DAF-museum en daarna gaan ze een grote stiek eten bij een truckstop.
Had ik maar de mogelijkheid -O-
pi_171254206
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:10 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik doe hem nog een berichtje. Als hij er niet op zit te wachten dan niet. Kan sowieso pas morgen bestellen.
Maar ik dacht meer aan een verjasrdagskado.
Dat er toch mensen aan hem denken zeg maar.
Stom dat we er niet aan gedacht hebben. Hadden we hem verjaardagskaarten kunnen sturen.
pi_171254232
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:15 schreef praadje het volgende:

[..]

Stom dat we er niet aan gedacht hebben. Hadden we hem verjaardagskaarten kunnen sturen.
Kan als nog. Geef je de post de schuld van de vertraging.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 20:16:27 #164
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_171254238
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:15 schreef praadje het volgende:

[..]

Stom dat we er niet aan gedacht hebben. Hadden we hem verjaardagskaarten kunnen sturen.
Wat een waardeloze fans zijn we.

Je hebt ook van die speciale kaarten voor als je kaart niet meer op tijd is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:16 schreef vaduz het volgende:

[..]

Kan als nog. Geef je de post de schuld van de vertraging.
Post uit Kenia is altijd te laat.
pi_171254347
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:16 schreef Barrah het volgende:
Post uit Kenia is altijd te laat.
Ad kijkt altijd op de stempels.
pi_171254493
Als ik de wikipagina af heb, laat ik hem eerst aan jullie zien. Zal volgende week zijn. Voorlopig nog warme dagen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 20:27:23 #167
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_171254507
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:20 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ad kijkt altijd op de stempels.
Logisch, zo'n Nederlandse postzegel met een Keniaanse stempel erop is veel waard :')
pi_171254541
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:26 schreef Sigaartje het volgende:
Als ik de wikipagina af heb, laat ik hem eerst aan jullie zien. Zal volgende week zijn. Voorlopig nog warme dagen.
Vitamine-D aan het opdoen, Sigaartje?
pi_171254593
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:16 schreef Barrah het volgende:

[..]

Wat een waardeloze fans zijn we.

Je hebt ook van die speciale kaarten voor als je kaart niet meer op tijd is.

[..]

Post uit Kenia is altijd te laat.
pi_171254597
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:28 schreef vaduz het volgende:

[..]

Vitamine-D aan het opdoen, Sigaartje?
:)
Ook daar besteed ik een regeltje aan. Ad is een kunstwerk op zich.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 20:38:06 #171
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_171254752
Ik ga Ad een vrachtwagenkaart sturen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_171254893
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:38 schreef Geelman het volgende:
Ik ga Ad een vrachtwagenkaart sturen.
Oh wat leuk Geelman.
pi_171254971
Ik had wel met Ad in een cabine willen zitten in het DAF-museum. Maar ja...
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171254976
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:45 schreef praadje het volgende:

[..]

Oh wat leuk Geelman.
Hoop dat hij een DAF stuurt. Geen Renault sturen, daar heeft Ad een hekel aan.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 20:50:52 #175
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171255004
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')