Nope, helemaal nietsquote:Op donderdag 25 mei 2017 19:27 schreef Godshand het volgende:
Iedereen in dit topic aan het daten, of al in een relatie beland?
Gezellig. Doe mij tips want als alles goed gaat kom ik in jouw stad wonenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 02:20 schreef Andromache het volgende:
Op loze momenten aan het scrollen! Telt dat ook? En verder veel plezier aan het maken in de horeca/dansfeestjes etc.
Ze is diėtiste. Niemand van mijn afdeling kent haar verder.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 01:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hangt van de positie van die collega af en hoe lang je die baan wil houden.
Als je over een maand weg gaat, gewoon versieren. Niemand geeft een neuk als je eenmaal weg bent.
Je kan het proberenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:16 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ze is diėtiste. Niemand van mijn afdeling kent haar verder.
Tof! Bij de salsaevenementen hier zijn veel vrouwen te vinden en bachata isquote:Op vrijdag 26 mei 2017 02:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig. Doe mij tips want als alles goed gaat kom ik in jouw stad wonen
Salsa is af en toe wel leukquote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Tof! Bij de salsaevenementen hier zijn veel vrouwen te vinden en bachata isBen je daarvan?
Nope, niet echt de puf voor momenteel.quote:Op donderdag 25 mei 2017 19:27 schreef Godshand het volgende:
Iedereen in dit topic aan het daten, of al in een relatie beland?
Vanwege de hitte?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:21 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Nope, niet echt de puf voor momenteel.
Wordt nogal gespamd op fb zag ik... meh weet niet...quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:50 schreef Andromache het volgende:
Ik ben op de datingapp Once gestuit. Wel aardig, swipen als in Tinder maar bepaalde profielen worden extra uitgelicht. Een trucje, maar dan doe je wel meer moeite om te kijken of iemand iets voor je is. En je kunt matches op maat kopen.
Ik snap niet hoe het werkt.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:50 schreef Andromache het volgende:
Ik ben op de datingapp Once gestuit. Wel aardig, swipen als in Tinder maar bepaalde profielen worden extra uitgelicht. Een trucje, maar dan doe je wel meer moeite om te kijken of iemand iets voor je is. En je kunt matches op maat kopen.
wat als er maar 1 man leuk is? Zit je daar de hele dag te concurerenquote:Op zondag 28 mei 2017 10:35 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg regelmatig email van een relatiebemiddelingsbureau (sta zelf niet ingeschreven trouwens) en die organiseren regelmatig dagen waar je dus singles kunt ontmoeten.
De eerstvolgende keer is in Rotterdam; het kost 70 euro en je bent dan met n groepje van 4 vrouwen en 4 mannen. Aan de ene kant klinkt het wel leuk, aan de andere kant is het natuurlijk awkward als je de hele dag met elkaar moet optrekken en er is geen klik
Heeft iemand wel eens zoiets gedaan?
Ja dat is ook weer zoquote:Op zondag 28 mei 2017 11:02 schreef Allures het volgende:
[..]
wat als er maar 1 man leuk is? Zit je daar de hele dag te concurerenvoor 70 euro
lijkt me super kut
dat ook nog? Gouden conceptquote:Op zondag 28 mei 2017 11:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zode leeftijdsgroep is ook nogal breed en iemand van 45 vind ik best oud voor mij
En de 70 euro is ook vrij prijzig
Zouden ze een voorselectie maken? Dus dat er voor elke deelnemer iemand is die mogelijk bij hem/haar past en dat je zelf ter plekke mag uitvinden wie dat is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |