Heb mp3 spelert altijd mee onderweg ook, met western zadel kan ik 2 boxen aan de knop hangen.quote:
Heb jij ooit wel eens in Noord Holland met je paarden gereden? Ik kan me vaag iets herinneren van een paar met speakersquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb mp3 spelert altijd mee onderweg ook, met western zadel kan ik 2 boxen aan de knop hangen.
Nee wel paar keer op strand bij Noordwijkerhout, is dat Noord Holland?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens in Noord Holland met je paarden gereden? Ik kan me vaag iets herinneren van een paar met speakers
Op de grens van volgens mij. Maar volgens mij ben ik daar niet geweestquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee wel paar keer op strand bij Noordwijkerhout, is dat Noord Holland?
Heb een grote hei en zandverstuiving om de hoek.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op de grens van volgens mij. Maar volgens mij ben ik daar niet geweest
Zandverstuiving? Da's gewoon Stien die aan het smoken isquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:57 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb een grote hei en zandverstuiving om de hoek.
Op het paard rook ik nooit.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 00:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zandverstuiving? Da's gewoon Stien die aan het smoken is
Ahh ja inderdaadquote:
Tijdens het draaien al roken. Toch knapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |