Ik zat ook te wachten op het juiste momentquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat goed op te letten ja
en ik zat er op te wachten
quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:09 schreef Schuimpjes het volgende:
typischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja dat wist ikquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zat ook te wachten op het juiste moment
Ik dacht dat ze zei "je hebt wel een kleiner setje" maar ze zei "je hebt wel een klein accentje"quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:08 schreef Donder het volgende:
Klein pikkie.. Zit zeker weer aan de steroide?
Zijn gezicht is leuk maar ik houd niet zo van dat gespierde.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind hem wel wat hebben, qua uiterlijk dan
donkerblond noemen we datquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet hoor maar jantinus is echt niet blond.
Ik word daar nou niet gelukkig vanquote:
Oh doelde op Ruben:@quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn gezicht is leuk maar ik houd niet zo van dat gespierde.
Ik heb die wel gemist. Maar gezien jouw reactie.. Geen streepje?quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik word daar nou niet gelukkig van
Vanboven, of?quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
OwNee die vind ik niks. Ik vind een beetje lang haar altijd wel leuk bij een man.
Kale bedoening, dikke benen eronder... nee niet mijn dingquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:13 schreef Donder het volgende:
[..]
Ik heb die wel gemist. Maar gezien jouw reactie.. Geen streepje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |