Denk dat Schone volgend seizoen weer als 12e man begint, en zich rond de winter in de basis heeft geknokt.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan wordt Schone wel geslachtofferd en heb je ook minder minuten voor Frenkie de Jong. Of Nigel gaat 2 jaar op bank zitten?
Meer of evenveel als Schone tegen Man Utd.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat gaat die in de opbouw toevoegen dan? En kan die mee in het druk zetten?
Ik zie in Schone een ideale 13e man.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan wordt Schone wel geslachtofferd en heb je ook minder minuten voor Frenkie de Jong. Of Nigel gaat 2 jaar op bank zitten?
Heb mijn twijfels. 32 jaar, afbouwen in Turkije (banken bij Gala), al jaren niet bij het Nederlands elftal.. niet hoopvol gestemd.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meer of evenveel als Schone tegen Man Utd.
Een sterke gedreven speler die verdedigend sterk is kan Ajax goed gebruiken.
Zijn gebrekkige voetbalvermogen is overigens ook flink overdreven heel zijn carrière lang al heb ik geen idee hoe goed hij nu nog is.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meer of evenveel als Schone tegen Man Utd.
Een sterke gedreven speler die verdedigend sterk is kan Ajax goed gebruiken.
IJsland uit was hij wel ontluisterend slecht, 2 ballen vooruit en 36 terug ofzo.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn gebrekkige voetbalvermogen is overigens ook flink overdreven heel zijn carrière lang al heb ik geen idee hoe goed hij nu nog is.
Is in ieder geval niet zo gauw iemand op de markt die hetzelfde profiel heeft en goed bij Ajax past.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb mijn twijfels. 32 jaar, afbouwen in Turkije (banken bij Gala), al jaren niet bij het Nederlands elftal.. niet hoopvol gestemd.
bedankt!quote:Op maandag 29 mei 2017 14:35 schreef Komakie het volgende:
Gefeliciteerd mokkiemok.
1 ding dat nog mooier is dan het winnen van de CL door Ajax...
Dit lijkt me tenzij.quote:Op maandag 29 mei 2017 15:14 schreef marp0 het volgende:
Gefeliciteerd Mokkie! Zal de baby (mits een meisje) een naam krijgen van een van de vele Ajax godenzonen?
quote:Op maandag 29 mei 2017 15:14 schreef marp0 het volgende:
Gefeliciteerd Mokkie! Zal de baby (mits een meisje) een naam krijgen van een van de vele Ajax godenzonen?
eerst het geslacht maar weten, we hebben een lijstje met namen.quote:
wie zou er dan eerste moeten worden?quote:Op maandag 29 mei 2017 15:50 schreef Duveldrinker het volgende:
Volgend jaar weer 2e ? Misschien een 2e plek KNVB beker? Stelletje neuzen.
oh dat zou kunnen ja, ik dacht dat je het over de landstitel had.quote:
Westermann en Heitinga waren ook zo'n succes jaquote:Op maandag 29 mei 2017 16:43 schreef Poepz0r het volgende:
Nigel is geen verkeerde aankoop wat betreft ervaring/coaching in het veld etc.
Poulsen was anders prima. Overigens speelt De Jong nog elke week, klein verschil.quote:Op maandag 29 mei 2017 16:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Westermann en Heitinga waren ook zo'n succes ja
Is imo niet het type wat veel gaat spelen gezien de voorkeuren van Boszquote:Op maandag 29 mei 2017 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Poulsen was anders prima. Overigens speelt De Jong nog elke week, klein verschil.
Jawel want Schone gaat er langzaamaan uit. Ik denk niet dat hij De Jong elke week nodig heeft, maar het is wel handig om hem erbij te hebben aangezien hij ook op meerdere posities uit de weg kan.quote:Op maandag 29 mei 2017 16:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is imo niet het type wat veel gaat spelen gezien de voorkeuren van Bosz
Gebaseerd op dat stukje over controlerende en verdedigende middenvelders (staat hierboven ergens) denk ik niet dat Bosz zo'n type er echt bij wil gaan hebben. Als je heel creatief zou zijn zou je nog CV kunnen zeggen maar dat is imo ook niet logischquote:Op maandag 29 mei 2017 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel want Schone gaat er langzaamaan uit. Ik denk niet dat hij De Jong elke week nodig heeft, maar het is wel handig om hem erbij te hebben aangezien hij ook op meerdere posities uit de weg kan.
Poulsen prima, totdat je hem onder druk zet.quote:Op maandag 29 mei 2017 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Poulsen was anders prima. Overigens speelt De Jong nog elke week, klein verschil.
Als hij hem er niet bij wilt hebben dan zou Ajax er geen interesse in hebben denk ik?quote:Op maandag 29 mei 2017 16:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gebaseerd op dat stukje over controlerende en verdedigende middenvelders (staat hierboven ergens) denk ik niet dat Bosz zo'n type er echt bij wil gaan hebben. Als je heel creatief zou zijn zou je nog CV kunnen zeggen maar dat is imo ook niet logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |