SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:48 schreef Selvaria het volgende:
Ik doe mee, want hee, er zit broccoli in je neus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wij hadden vandaag ook broccoli mayhem
ik had een beetje verdrongen hoe veel zooi het geeft
disclaimer
Laten liggen tot de volgende dagquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:51 schreef Selvaria het volgende:
Dat was ik ook vergeten inderdaad.Bij rijst pak ik gewoon de stofzuiger, maar broccoli is echt de kakkerlak van het eten wat dat betreft.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had eerst zo'n bureaustoelonderlegger van ikea liggen. Totdat ik die een keer optilde. Dan kun je beter couscous in je kieren hebbencomplete biotopen joh.
ligt er aan hoe vaak je m verplaatst denk ik. Hier groeide er dus schimmel onder...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:02 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat het een slimme oplossing was. Niet dus?
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan hoe vaak je m verplaatst denk ik. Hier groeide er dus schimmel onder...
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:51 schreef Selvaria het volgende:
Dat was ik ook vergeten inderdaad.Bij rijst pak ik gewoon de stofzuiger, maar broccoli is echt de kakkerlak van het eten wat dat betreft.
Die had ik ook, gewoon ook de onderkant schoonmaken en omdraaien om te drogen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had eerst zo'n bureaustoelonderlegger van ikea liggen. Totdat ik die een keer optilde. Dan kun je beter couscous in je kieren hebbencomplete biotopen joh.
waar helpt dat tegen dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:35 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Die had ik ook, gewoon ook de onderkant schoonmaken en omdraaien om te drogen.
Ik zeg gewoon want het is wel gedoe dus fuck dat ding.
Gelukkig hier laminaat zonder v-groef.
Wat ook helpt is extra vet/olie toevoegen aan het eten.
Ja, nog wel. Al had ze in het restaurant mijn citroentje te pakken en aan geliktquote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
En, sylver? Is het gelukt om haar van het eten weg te houden?
Wat een leuke filmpjes en foto'squote:Noud doet het echt geweldig. Hij vindt het ook leuk en schrikt niet van nieuwe smaken. Ik heb nog een paar keer gladgepureerd eten aangeboden maar daar kan ie niks mee (hapt het niet van de lepel af, kijkt me alleen verward aan. De smaak vond ie wel prima verder. ) Dus we gaan gewoon door met Rapley
niks. Meteen poetsen na het eten. Ik overdenk een vangnet om de kinderstoelquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:33 schreef Unihipili het volgende:
Makkelijker weg te poetsen.
Maar met echt hout misschien niet handig hoewel eten al gauw vet is. Wat doe je er nu onder dan?
Ik heb wel eens overwogen om een open paraplu omgekeerd onder de stoel te plaatsen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niks. Meteen poetsen na het eten. Ik overdenk een vangnet om de kinderstoel
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik overdenk een vangnet om de kinderstoel
Jongens, we zijn niet de eersten met dit probleem, dit is al uitgevonden!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb wel eens overwogen om een open paraplu omgekeerd onder de stoel te plaatsen.
Voor zover ik kan vinden met klittenband (de andere helft daarvan plak je dus onder de tafel of op de rand van het eetblad).quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Tof! Maar waar maak ik dat ding dan onderaan de tafel aan vast? Zuignap?
quote:Ik zie m'n dreumes er wel voor aan om een wedstrijdje 'gooi alles in de opvangzak' te gaan houden. Z'n lievelingswoord is al "happeteeee".
epic. Ik ga dit onderzoeken, thanks!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:02 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[..]
Jongens, we zijn niet de eersten met dit probleem, dit is al uitgevonden!
[ afbeelding ]
Te koop via https://www.mummaslittlehelpers.com.au/
Gezien via http://www.rapleyweaning.com/useful%20products.php
Beetje te duur geintje inclusief shipping vind ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:02 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[..]
Jongens, we zijn niet de eersten met dit probleem, dit is al uitgevonden!
[ afbeelding ]
Te koop via https://www.mummaslittlehelpers.com.au/
Gezien via http://www.rapleyweaning.com/useful%20products.php
Hoeslaken van wieg of verschoonkussen ofzo eronder?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niks. Meteen poetsen na het eten. Ik overdenk een vangnet om de kinderstoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |