Dat is wat ik doe. Maar als we bijvoorbeeld curry eten met bloemkool erdoor eet hij 1, misschien 2 roosjes bloemkool. Eten we bloemkool met aardappels en vlees, eet hij 3x zoveel. Ik dacht dat het toeval was, maar dat is het dus blijkbaar niet.quote:Op woensdag 18 juli 2018 15:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Onderdelen van die samengestelde maaltijden voorafgaand aan het koken alvast apart houden een optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Zeg dit nou nietttt.quote:
jup. Drie keer waarschuwen en dan houden we er mee op. Dan gaat het eten weg en hij uit z'n stoelquote:Op maandag 6 augustus 2018 15:08 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Zeg dit nou nietttt.![]()
Hoe ga jij ermee om? Stop je met aanbieden na een aantal keer op de grond gooien? Geef je dan wat anders? Ik ben erg zoekende naar een manier die minder frustraties oplevert.
Hier was het wel een fase.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O. werd gisteren zeven maanden oud en nu dus iets meer dan een maand officieel bezig. Sinds kort over van vuistgrote repen naar kleine stukjes wegens obsessief alles (mijn tepels incluis) pincetgrijpen.
[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 10-08-2018 12:20:19 ]Let me see you stripped down to the bone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |