Formule grasmaaier dusquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:27 schreef Geralt het volgende:
Ow FP2 is alweer bezig! Helemaal vergeten. Was naar grasmaaiers (op benzine duh!) aan het kijken die ik straks eentje nodig heb als we verhuisd zijn.
Als het wat oplevert vind ik het prima.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:26 schreef Tinos85 het volgende:
Het is trouwens wel een beste T-wing op de RB13
Koop een koe, heb je ook nog eens melkquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:27 schreef Geralt het volgende:
Ow FP2 is alweer bezig! Helemaal vergeten. Was naar grasmaaiers (op benzine duh!) aan het kijken die ik straks eentje nodig heb als we verhuisd zijn.
Zoveel gras is het helemaal niet. Zou prima met een handmaaier kunnen. Ik wilde eigenlijk een zitmaaier, maar dat mocht niet van Brenniequote:Op donderdag 25 mei 2017 14:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Koop een koe, heb je ook nog eens melk
Dat zeker!quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als het wat oplevert vind ik het prima.
twitter:autosportlive twitterde op donderdag 25-05-2017 om 14:34:18Button is asked if he wants "another go" and he says "if we've got time", so he stays out. #F1 reageer retweet
waarom dan niet eentje op elektriciteit? Zo lang hoeft het snoer niet eens te zijnquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoveel gras is het helemaal niet. Zou prima met een handmaaier kunnen. Ik wilde eigenlijk een zitmaaier, maar dat mocht niet van Brennie
Tuin is overigens 8 x 16 meter met voor en achter een terras en tussen die terassen in gras met een paadje in het midden. Dus een benzinemaaier is overkill denk ik
Omdat ik mezelf ken. Ik ben niet zo van het klussen en tuinieren in mn vrije tijd. Als ik dan voor de 3de keer die godverdommesehoerigekutkabel aan de kant moet leggen dan is mijn geduld op en gooi ik het dat het kotst.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarom dan niet eentje op elektriciteit? Zo lang hoeft het snoer niet eens te zijn
Een ouderwetse zeis dan?quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoveel gras is het helemaal niet. Zou prima met een handmaaier kunnen. Ik wilde eigenlijk een zitmaaier, maar dat mocht niet van Brennie
Tuin is overigens 8 x 16 meter met voor en achter een terras en tussen die terassen in gras met een paadje in het midden. Dus een benzinemaaier is overkill denk ik
Dit herken ik totaal niet.....quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf ken. Ik ben niet zo van het klussen en tuinieren in mn vrije tijd. Als ik dan voor de 3de keer die godverdommesehoerigekutkabel aan de kant moet leggen dan is mijn geduld op en gooi ik het dat het kotst.
Een robotmaaier dan?quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf ken. Ik ben niet zo van het klussen en tuinieren in mn vrije tijd. Als ik dan voor de 3de keer die godverdommesehoerigekutkabel aan de kant moet leggen dan is mijn geduld op en gooi ik het dat het kotst.
Heb ik ook naar gekeken, maar die zijn te duur vind ik. Dan kan ik net zo goed een zitmaaier kopenquote:
Dan moet je het goed doen:quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb ik ook naar gekeken, maar die zijn te duur vind ik. Dan kan ik net zo goed een zitmaaier kopen
En buiten dat zijn robotmaaiers natuurlijk wel een klein beetje heel erg gay. Niks tegen homo's verder ofzo, maar dat is gewoon zo.
Dus er moet een benzinemaaier komen.
quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je het goed doen:
[ afbeelding ]
Kijk, de oplossing wordt hier gewoon even tussen neus en lippen door gegeven: kunstgras.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]Die wil ik ook. Who cares dat ik kunstgras heb
Nee we nemen ook een hond dus dan moet er echt gras liggen vind ikquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk, de oplossing wordt hier gewoon even tussen neus en lippen door gegeven: kunstgras.
Opgelost.
Jij denkt ook maar aan 1 ding. Smeerpijp.quote:
Waarom is dat eigenlijk gedaan? Ik vind zo trouwens ook wel tof.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:49 schreef Geralt het volgende:
Blijft toch jammer dat ze de pits naar de andere kant verplaatst hebben vind ik.
ik zit nog steeds naar die dame op die tractor te kijkenquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij denkt ook maar aan 1 ding. Smeerpijp.
Honderd jaar geleden of hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:49 schreef Geralt het volgende:
Blijft toch jammer dat ze de pits naar de andere kant verplaatst hebben vind ik.
Wij hebben juist kunstgras vanwege m'n dochter, dit blijft tenminste heelquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee we nemen ook een hond dus dan moet er echt gras liggen vind ik
Je bent op dreef, voorspelt weer weinig goeds.quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zeg dat Max eerder crasht in de race dan Stroll.
Weer eraf gevlogen? Please laat het op die drempelcurbs zijnquote:
De voorvleugel was hem al voorbij hoorquote:
Moet je maar geen sky kijken.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:56 schreef Justevo het volgende:
Has Stroll Crashed?
If you're on this website, the chances are he has.
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moet je maar geen sky kijken.
Omdat je dan de crash van Stroll mistquote:
Waarom welquote:
Wat er tussen haakjes staat is een beetje onduidelijk.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snapte al niet waarom ik het gemist had, (zat wel niet naar stream te kijken maar geluid staat wel aan)
Max kan er anders ook wat van op Monaco hoorquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
Gaat weer een goed weekend voor Stroll worden
Omdat ik geen Ziggo kan ontvangen en omdat Sky beter is.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarom wel
Ziggo geen reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |