Vaar regelmatig in je moeder, nooir klachtem gehadquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je er niet tegenaan vaart dan.
Noem je tiny tim dan ook de titanic?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vaar regelmatig in je moeder, nooir klachtem gehad
Dit slaat gewoon nergens meer op.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee je moeder eerder. Ijsschots in je scheur
Awsome, een neef van mij is kapitein bij HAL.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:07 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben van plan om vanaf 1 oktober, dan ben ik al een maamd weer helemaal fit als het goed is, bij de HAL te gaan werken
Ik heb genoten gisteren. pleurisjodenquote:
Zeker een gebruikte van Moquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik geef je een gratis vergiet als je weer komt schrijven.
Nee dan bedank ik er vriendelijk voor ...quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je dat wilt kunnen we dat vast wel regelen.
Kan ook gewoon een nieuwe hoor. En je weet, Yas houdt ook van vergietjes.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan bedank ik er vriendelijk voor ...
Die heeft al een eigen vergietje, ik doe niet aan die flauwekulletjes.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een nieuwe hoor. En je weet, Yas houdt ook van vergietjes.
Ik ook niet, een vergiet is ook maar een wok met gaatjes.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft al een eigen vergietje, ik doe niet aan die flauwekulletjes.
Zonder steel.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 01:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook niet, een vergiet is ook maar een wok met gaatjes.
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder steel.
Al sloop jij die er ook gewoon af ...
Jatterdquote:Op vrijdag 26 mei 2017 01:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook niet, een vergiet is ook maar een wok met gaatjes.
nu pas? Langslaperquote:
Had je je maar niet voort moeten planten. Het universum straft je op deze manierquote:Op vrijdag 26 mei 2017 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
nu pas? Langslaperik was om kwart voor zes al wakker
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 10:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Had je je maar niet voort moeten planten. Het universum straft je op deze manier
Ik om 4:45.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
nu pas? Langslaperik was om kwart voor zes al wakker
zul je wel moe zijnquote:
Ja. Ik sliep om kwart voor 2 ofzoquote:
Leuk gespoofd ouwe piraatquote:Op vrijdag 26 mei 2017 18:41 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Als ambulance onverzekerd rondrijden
Zal ik je een geheimpje vertellen? Alle hulpdienst/overheidsauto's zijn onverzekerd. Alle ambu's, alle polies, alle brandweer etc. Dat wagenpark is zo groot dat het goedkoper is om de schade die gereden wordt gewoon te betalen ipv verzekeringspremie voor al die voertuigen.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 18:41 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Als ambulance onverzekerd rondrijden
Google maar eens op MMT auto of politieauto en ga die kentekens maar eens doorvoeren.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen? Alle hulpdienst/overheidsauto's zijn onverzekerd. Alle ambu's, alle polies, alle brandweer etc. Dat wagenpark is zo groot dat het goedkoper is om de schade die gereden wordt gewoon te betalen ipv verzekeringspremie voor al die voertuigen.
Vreemd, want ze zijn toch echt niet verzekerd.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Google maar eens op MMT auto of politieauto en ga die kentekens maar eens doorvoeren.
Eerste 3(inclusief eenzelfde audi.) die ik vond waren gewoon WAM-verzekerd.
We worden hier gewoon keihard in het ootje genomen.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vreemd, want ze zijn toch echt niet verzekerd.
http://www.autoblog.nl/ar(...)na-16-miljoen-schadequote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We worden hier gewoon keihard in het ootje genomen.
Merciquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |