Oke, de reden is duidelijk.quote:... De leiders van de 28 NAVO-landen zijn donderdagavond op hun top in Brussel akkoord gegaan met een actieplan tegen terrorisme. Een belangrijk onderdeel daarvan is intensivering van de strijd tegen IS.
De militaire alliantie wordt lid van de door de VS geleide coalitie tegen de terreurbeweging, een stap die wordt gezien als tegemoetkoming aan Amerikaanse president Donald Trump. Een gevechtsrol voor de NAVO is echter niet aan de orde.
=?quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:08 schreef 2600 het volgende:
[..]
Woensdag een "aanslag" en donderdag beslissen over terreur ?
1+1
En als er na een aanslag niks gebeurd, is het ook een samenzwering oid. Kom op zeg, een beetje niveau aubquote:Op donderdag 25 mei 2017 21:08 schreef 2600 het volgende:
[..]
Woensdag een "aanslag" en donderdag beslissen over terreur ?
1+1
Stel, je moet op Donderdag een besluit nemen over terreur.quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:09 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
=?
Ik ken je gedachtengang niet en kan je gedachtes dus niet aanvullen. Het zou handig zijn wanneer je dat zelf zou doen.
Vergeet dat laatste maar. Helaas.quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En als er na een aanslag niks gebeurd, is het ook een samenzwering oid. Kom op zeg, een beetje niveau aub
Wat voor gewonden heeft z'n kennissen?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 07:58 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dus we hebben ook een fok-user (die nog nooit op BNW gepost heeft zover ik weet) die ook bij het complot hoort? Hij heeft namelijk kennissen die in het ziekenhuis liggen door deze aanslag.
Ze blijven zeggen dat 't allemaal kinderen waren maar als je naar de slachtoffer fotos kijken,zie je meestal fotos van 40ers en 50ers.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:06 schreef Baconbus het volgende:
Vind wel opmerkelijk hoeveel aandacht de vermeende slachtoffers krijgen. Deze, wat was het, 22 kinderen.
Er is nergens gezegd dat er alleen kinderen zijn gedood en verwond. Dat maak jij er nu zelf van.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:06 schreef Baconbus het volgende:
Vind wel opmerkelijk hoeveel aandacht de vermeende slachtoffers krijgen. Deze, wat was het, 22 kinderen.
Voor jou idem, nergens is gezegd dat alleen kinderen gewond en gedood zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ze blijven zeggen dat 't allemaal kinderen waren maar als je naar de slachtoffer fotos kijken,zie je meestal fotos van 40ers en 50ers.
Ik heb 3 of 4 verschillend verhalen gelezen dat er fotos van mensen die al lang dood zijn in 't buitenland nog levenden zijn.
Ik lees en hoor alleen verhalen over kinderen. Hele collages zijn ervan gemaakt.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Er is nergens gezegd dat er alleen kinderen zijn gedood en verwond. Dat maak jij er nu zelf van.
Geen idee wat jij dan leest.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik lees en hoor alleen verhalen over kinderen. Hele collages zijn ervan gemaakt.
De aanval?quote:Verder wel interessant hoe je als mod gelijk in de aanval schiet. Chapeau.
Had ook niet verwacht dat jij zou weten wat ik lees of hoor. Dat zou een beetje eng zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:39 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Geen idee wat jij dan leest.
http://m.telegraaf.nl/bui(...)a-aanslag-manchester
In alle MSM wordt nergens vermeldt dat het alleen om kinderen gaat.
[..]
Waar hoor jij dan precies dat het uitsluitend kinderen betreft?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat jij zou weten wat ik lees of hoor. Dat zou een beetje eng zijn.
Wij zijn de indruk gegeven dat 't 'n aanval specifiek op kinderen was.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Voor jou idem, nergens is gezegd dat alleen kinderen gewond en gedood zijn.
Disinfo zelf aan het verspreiden?
Ben vergeten mijn bronnenlijst bij te werken.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Waar hoor jij dan precies dat het uitsluitend kinderen betreft?
Door wie/wat is die indruk je gegeven dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wij zijn de indruk gegeven dat 't 'n aanval specifiek op kinderen was.
Disinfo doe ik niet.
Beetje vreemd dat je zoiets eenvoudigs niet kan noemen maar op dezelfde pagina het hebt over collages.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben vergeten mijn bronnenlijst bij te werken.
Collages onthoud ik omdat die online en op tv steeds voorbij komen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:53 schreef ems. het volgende:
Beetje vreemd dat je zoiets eenvoudigs niet kan noemen maar op dezelfde pagina het hebt over collages.
Gezien de locatie en het evenement lijkt me evident dat tieners en hun ouders het doelwit waren ja. Dat is toch niet vreemd aan de situatie? Alleen wordt er gesuggereerd dat er alleen kinderen gedood zouden zijn volgens "de media" maar dat lijkt niet te kloppen, zie ook de link die ik gaf.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wij zijn de indruk gegeven dat 't 'n aanval specifiek op kinderen was.
Disinfo doe ik niet.
Het was oprechte interesse hoor. Je hebt het erover dat sterk wordt geïnsinueerd dat het uitsluitend kinderen betreft. Zo heb ik dat helemaal niet ervaren, dus ik ben benieuwd hoe jij daar precies bij komt en welke bronnen je dan hanteert.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Collages onthoud ik omdat die online en op tv steeds voorbij komen.
Bronnen op een notitieblok bijhouden in t geval ems ernaar vraagt vind ik dan weer vreemd en niet eenvoudig.
Wel leuk dat je erop springt btw.
Ik geef aan wat ik ervan meekrijg. Dat is mijn persoonlijke beleving. Die zet ik hier neer enkel voor de statistieken en het nageslacht.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Het was oprechte interesse hoor. Je hebt het erover dat sterk wordt geïnsinueerd dat het uitsluitend kinderen betreft. Zo heb ik dat helemaal niet ervaren, dus ik ben benieuwd hoe jij daar precies bij komt en welke bronnen je dan hanteert.
Maar waarschijnlijk heb je het gewoon zelf verzonnen. De vraag rest dan alleen nog waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |