abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 25 juni 2017 @ 10:54:44 #151
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171929021
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 05:27 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Pleit niet voor die man, hij blijft er uitzien als een seriemoordenaar.

PS: afzeikamusement is echt niet meer van deze tijd.
Afzeiken is dramatisch natuurlijk maar mensen uitmaken voor seriemoordenaar is geen probleem _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zondag 25 juni 2017 @ 11:10:51 #152
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171929326
OldGod _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 25 juni 2017 @ 11:28:25 #153
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_171929671
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:54 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Afzeiken is dramatisch natuurlijk maar mensen uitmaken voor seriemoordenaar is geen probleem _O_
Ik heb niet gezegd dat Derksen een seriemoordenaar is, wel dat hij eruit ziet als een engerd. O~)

Wel vreemd allemaal. Derksen mag Louis van Gaal, de beste voetbalcoach die Nederland heeft gekend, een psychopaat noemen maar ik mag niet zeggen dat Derksen de uitstraling heeft van een Texan chain saw massacre killer.

[ Bericht 6% gewijzigd door Old_Pal op 25-06-2017 11:33:38 ]
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  Trouwste user 2022 zondag 25 juni 2017 @ 12:13:00 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_171930696
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 11:28 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat Derksen een seriemoordenaar is, wel dat hij eruit ziet als een engerd. O~)

Wel vreemd allemaal. Derksen mag Louis van Gaal, de beste voetbalcoach die Nederland heeft gekend, een psychopaat noemen maar ik mag niet zeggen dat Derksen de uitstraling heeft van een Texan chain saw massacre killer.
Ted Bundy


Richard Ramirez


Jeffry Dhamer


Kenneth Chambers


Richard Trenton


Ottis Elwood Tool


Aileen Warnos


Garry Ridgeway


John Bodkin Adams


Andrei Chicatilo


Johan Derksen


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171930987
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 12:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ted Bundy
[ afbeelding ]

Richard Ramirez
[ afbeelding ]

Jeffry Dhamer
[ afbeelding ]

Kenneth Chambers
[ afbeelding ]

Richard Trenton
[ afbeelding ]

Ottis Elwood Tool
[ afbeelding ]

Aileen Warnos
[ afbeelding ]

Garry Ridgeway
[ afbeelding ]

John Bodkin Adams
[ afbeelding ]

Andrei Chicatilo
[ afbeelding ]

Johan Derksen
[ afbeelding ]

:P
Johan lijkt daar meer op iemand uit een aflevering van Jambers.
standaarddrinker
  zondag 25 juni 2017 @ 12:45:52 #156
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_171931591
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 12:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ted Bundy
[ afbeelding ]

Richard Ramirez
[ afbeelding ]

Jeffry Dhamer
[ afbeelding ]

Kenneth Chambers
[ afbeelding ]

Richard Trenton
[ afbeelding ]

Ottis Elwood Tool
[ afbeelding ]

Aileen Warnos
[ afbeelding ]

Garry Ridgeway
[ afbeelding ]

John Bodkin Adams
[ afbeelding ]

Andrei Chicatilo
[ afbeelding ]

Johan Derksen
[ afbeelding ]

:P
Precies. Johan zou zijn snor moeten afscheren. :9
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_171945044
quote:
Louwerens heeft ook het populaire voetbaltalkshow Voetbal Inside onder zich. De zenderbaas vreest wel dat het misschien binnenkort gedaan is met het programma. Vaste gast Johan Derksen denkt namelijk aan pensioneren. ''Als Johan Derksen echt gaat stoppen is het denk ik het einde voor het programma.''
Ik trek 4 flessen champagne open als voetbal inside stopt :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171945952
Zonder Johan stopt het denk ik ook wel, dan gaat Genee bij een andere zender sportprogramma's presenteren en Gijpie gaat naast Wimpie Kieft zitten. Johan is onvervangbaar, zonder hem geen VI.
standaarddrinker
pi_171946495
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 19:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik trek 4 flessen champagne open als voetbal inside stopt :)
[ afbeelding ]
Ja leuk elke week het doodsaaie programma op de nos. Niemand nog een mening.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 25 juni 2017 @ 20:39:46 #160
436302 Brammess
Fina jou3
pi_171946611
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 19:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik trek 4 flessen champagne open als voetbal inside stopt :)
[ afbeelding ]
Die verschrikkelijke relnicht zal toch wel een manier vinden om zijn ongewilde mening te verspreiden.
pi_171946773
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 20:36 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ja leuk elke week het doodsaaie programma op de nos. Niemand nog een mening.
Van der Gijp, Derksen en Driessen hebben geen 'mening'. Die slingeren wekelijks aan het Rad van Fortuin. Zo willekeurig is het.
pi_171947042
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Van der Gijp, Derksen en Driessen hebben geen 'mening'. Die slingeren wekelijks aan het Rad van Fortuin. Zo willekeurig is het.
Ik heb jou in die 470.472 reacties ook nog niet op een leuke opmerking kunnen betrappen.
standaarddrinker
  zondag 25 juni 2017 @ 20:50:03 #163
436302 Brammess
Fina jou3
pi_171947062
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Van der Gijp, Derksen en Driessen hebben geen 'mening'. Die slingeren wekelijks aan het Rad van Fortuin. Zo willekeurig is het.
Gijp heeft wel een mening maar dat is vooral gebaseerd op hoe groot of hoe zwart iemand is
pi_171956125
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 19:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik trek 4 flessen champagne open als voetbal inside stopt :)
[ afbeelding ]
Je hoeft niet te kijken hè, stumper.
pi_171957210
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:54 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Afzeiken is dramatisch natuurlijk maar mensen uitmaken voor seriemoordenaar is geen probleem _O_
kluivert massaverkrachter
  maandag 26 juni 2017 @ 10:44:17 #166
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_171958618
Wilfred Genee: Ik ben altijd op mijn hoede

Met een groot feest op een boot vierde Wilfred Genee zaterdagavond zijn vijftigste verjaardag. Morgen is écht zo ver voor de presentator van Voetbal Inside en straks Tour du Jour. ,,Vijftig het nieuwe veertig? Wat een gelul!”

Het uitje in DierenPark Amersfoort zit erop. Wilfred Genee loopt met dochter Isabeau (7) en zoontje Luca (4) naar de uitgang. ,,Isabeau wilde nog even in de shop kijken, Luca liep voor me uit. Het was druk in dat winkeltje en plotseling ben ik ‘m kwijt. Echt, HET gebeurde binnen een paar seconden. Ik kijk om me heen, zie 'm nergens en ren terug naar het berenhok waar we vandaan kwamen. Als een gek begin ik te zoeken. Dan komen er wat mensen op me af. Of ik op de foto wil. Nou, even niet, roep ik. Hoor ik achter me: ‘Wát een arrogante klootzak’. Ik draai me om en zeg: Mag ik misschien heel even mijn zoontje zoeken?”

Een week na het curieuze einde van het middagje dierentuin is Genee nog verbaasd. Over Luca die hij gelukkig weer snel aantrof voor de ingang, -‘hij wilde alvast was doorlopen naar de auto’-, maar nog meer over de mensen om hem heen. ,, Geloof me, ik vind het absoluut niet vervelend dat ik word herkend. En ook niet om op de foto te gaan. Sterallures zijn mij vreemd, maar soms heb je het gevoel dat je je continu moet verantwoorden. Je moet er altijd rekening mee houden dat er iets van je gevonden wordt. Als ik op vakantie ben dan lijkt het volgens mijn vrouw net ook er iets van me afvalt. Dan ben ik niet meer op mijn hoede. Hier ben ik dat eigenlijk altijd.”

Het BN’er-schap is de ‘prijs die erbij hoort’, haast Genee zich te zeggen. ,,Nee,ik klaag niet. Vorige week hoor ik Peter R. de Vries in mijn uitzending van BNR zeggen: 'Als ik het allemaal opnieuw zou moeten doen, had ik het niet gedaan'. Hou nou toch op Peter! Ons werk heeft een enorme meerwaarde. Ik kom op bijzondere plekken, sta in Stockholm bij de Europa League-finale van Ajax, ik doe alleen maar leuke dingen! Ik ben een bevoorrecht mens.”

Jongensachtige uitstraling
Heb ik er alles uitgehaald, of moet ik nog een keer gas geven om écht mijn kwaliteiten te
Vijftig jaar wordt hij morgen. ,,Vijftig, vijftig…”, mijmert hij. ,,Toen ik jong was, zag ik vijftig als heel oud. Ik heb ook wel gezegd: wie het flikt om een Abraham in mijn tuin te zetten, zo’n pop met grijs haar en een enorme baard, heeft een probleem. Aan de andere kant: ik hoor mensen zeggen dat vijftig het nieuwe veertig is. Wat een gelul! Dat heeft iets wanhopigs. Iets als ‘Kijk nou, ik bén niet zo oud, hoor’. Maak het nou niet groter dan het is! Nou, ik ben 't, ik ben vijftig, so what?”

Je zou 't 'm niet geven, vijftig. Wilfred Genee heeft nog altijd een jongensachtige uitstraling, praat in de hoogste versnelling en heeft een aanstekelijke energie. Berusting is er zeker, maar dan voor wat betreft zijn ego. Programma’s als Wie Is De Mol, Chantal Janzen (‘Hoe aardig ook’) Blijft Slapen, ze hoeven niet bij hem aan te kloppen. ,,Erg leuk allemaal, maar ik ben op een punt gekomen dat ik moe word van al dat gelul over mezelf. Jij vraagt me omdat Tour du Jour begint en het gaat weer over mij…”

Twee dromen had Wilfred Genee in de tweede klas van het gymnasium: sport op zondagavond presteren en vader worden. Het eerst gebeurde op z’n 38ste, het tweede vier jaar later. Ambitieus is de geboren Fries, die later rechten studeerde, altijd gebleven. Hij maakte carrière bij SBS 6, Canal +, RTL 5 en Talpa, presenteerde De Wedstrijden, Voetbal International, Voetbal Inside, Tour du Jour, won de Televizier Ring, doet BNR Radio en schreef met zijn vrouw het boek Vullen & Voeden.

,,Als vijftig de leeftijd is om de balans op te maken, kan ik zeggen dat ik veel kruisjes kan zetten op mijn checklist. Alles wat ik in mijn hoofd had is gelukt. Ik ben gezond, heb een mooi gezin, we hebben het financieel goed en mijn carrière loopt lekker. Johan Derksen en René van der Gijp zullen me uitlachen, maar ik ben de laatste tijd steeds vaker dankbaar voor wat ik heb. Het vaderschap heeft een tijdje mijn ambities getemperd, maar nu de kinderen naar school gaan, is de onrust terug. Heb ik er alles uitgehaald, of moet ik nog een keer gas geven om écht mijn kwaliteiten te verzilveren? Of word je dan weer als arrogant gezien? Ik ben naast het presenteren aan het produceren gegaan, help en coach op de achtergrond jonge presentatoren en ga met Wat gaat er nu door je heen een iets serieuzere kant op. Daar moet je toch weer scherper en anders in de wedstrijd zitten. Kijk, veel mensen blijven hangen in hun banen. Ik zie steeds meer berusting om me heen. Wat is dat dan? Come on!”

Uitdaging
Ik probeer mijn kinderen met iets meer geloof in eigen kunnen op te voeden. Meer risico’s. Heb je dromen, jaag ze na

Wilfred Genee
Zaterdagavond vierde de presentator een groot verjaardagsfeest. Op een boot, met vrienden, gezang en uitbundigheid. Daar werd ook bekend dat de geboren Fries weer iets nieuws erbij gaat doen: chief executive officer (CEO), jawel, bij een familiebedrijf. Voor honderden werknemers. Op kantoor. ,,CEO for a year, eerst een jaar om uit te vinden of ik het kan en of we bij elkaar passen, en in combinatie met VI”, nuanceert hij. ,,Een prachtige uitdaging bij een mooi bedrijf. Toen ik werd gevraagd zei mijn vrouw meteen: moet je doen. Ze zei: je bent duidelijk, kunt verwoorden wat er goed en fout gaat zonder persoonlijk te worden en bent oplossingsgericht. Ze heeft gelijk, denk ik. Ik kan mensen in hun kracht zetten. Dat is wat bij Voetbal Inside ook doe.”

Wilfred Genee op kantoor, het is even een ander beeld. ,,Nou, ik kan me best voorstellen dat ik me straks helemaal terugtrek in de anonimiteit, hoor. Veel mensen zeggen: jij kunt niet zonder die media-aandacht en in het middelpunt staan. Eerlijk? Ik denk het wel. Het enige wat ik er jammer aan zou vinden –en dat is natuurlijk ook weer apart om van jezelf te zeggen-: ik denk dat ik best wel goed kan presenteren. Ik heb het gevoel dat ik daar ook nog niet klaar mee ben.”

Het presenteren voor honderdduizenden mensen, de sportreisjes naar het buitenland, de lezingen voor volle zalen, het valt, zegt Genee, ‘allemaal in het niet bij het zijn van een goede vader’. ,,Daarin word je elke dag beproefd. Een draaiboek voor het vaderschap is er amper. Ja, je krijgt ook iets mee van thuis. Mijn ouders hebben mij alles gegeven. Ik ben hun dankbaar voor de basis. Ik kon studeren. Ze waren lief, maar ook angstig. Kozen voor zekerheid. Ik probeer mijn kinderen met iets meer geloof in eigen kunnen op te voeden. Meer risico’s. Heb je dromen, jaag ze na. Doe je best ervoor, dan gaat het lukken. Ik geloof dat het leven tot op zekere hoogte maakbaar is, maar ik besef dat het voor kinderen niet altijd makkelijk is. Wat ze krijgen aan impulsen, opdrachten, verwachtingen. Heb ik het nog niet eens over social media, want mijn oudste is pas zeven. Maar ik bracht haar laatst naar de klas. Werden de banken uit elkaar geschoven, want er volgde een citotoets. Zag ik haar zitten, dat frêle meisje alleen. Zeven jaar! Dan denk ik: citotoetsen, donder toch op. Laat ze lekker spelen.”

Heel even valt het weg, die ogenschijnlijke afstandelijkheid van Wilfred Genee. ,,Afstandelijk en ongeïnteresseerd, zo kom ik vaak over, het zal wel.. Ik ben vaak lastig te lezen en onhandig met gevoel. Ik deed ooit een interview met Ron Jans. Daar stond boven: zachtheid is mijn kracht. Dat vond Ron van zichzelf. Stiekem herkende ik daar ook wel iets in. Ik weet niet of het zo is, maar laat ik het anders stellen: Lili kan volgens mij mijn zachtheid zien. Ik laat het haar op momenten zien, maar wacht nou even: nu gaat het wéér over mezelf… Tour du Jour, dáár ging het om toch?”

http://www.ad.nl/show/wil(...)mijn-hoede~a44d0687/
:D :P
  maandag 26 juni 2017 @ 10:51:59 #167
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_171958774
quote:
RTL7-baas Marco Louwerens: ''Vrees voor het einde van Voetbal Inside''

RTL7-baas Marco Louwerens vreest dat het binnenkort weleens einde oefening kan zijn voor het TV programma 'Voetbal Inside'. Dat laat de zenderbaas van RTL7 vandaag weten in een interview met de Telegraaf.

Johan Derksen, een van de vaste gezichten van Voetbal Inside wil namelijk serieus werk maken van zijn pensioen. Volgens bronnen is dit echt het allerlaatste seizoen van Johan Derksen bij Voetbal Inside. ''Als Johan Derksen echt gaat stoppen is het denk ik het einde voor het programma.'', aldus RTL7-baas Marco Louwerens.

Gelukkig heeft Marco Louwerens ook een aantal nieuwe ideeën in zijn hoofd. ''Ik wil een soort VI over politiek gaan maken op RTL-Z. Als tegenhanger van het serieuze Buitenhof'', verklapt hij aan de Telegraaf.
:N :N :N :N :N :N

Lekker de rest van m'n leven compilaties kijken van Olivier. *O*
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_171961766
Je kan prima verder gaan zonder Johan, evt Hugo Borst, Wim Kieft terughalen of die journalist die het wel leuk deed. Aad300.

of een type Perez.
  maandag 26 juni 2017 @ 13:18:03 #169
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_171961799
Als Derksen is opgerot dan ga ik waarschijnlijk weer kijken.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  maandag 26 juni 2017 @ 14:26:57 #170
206322 Seam
Pillz-E
pi_171963219
Of Schelvis terughalen _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_171963700
De presentator van Voetbal Inside vertelt in het interview ook over de keerzijde van de roem. Zo raakte hij onlangs in de dierentuin zijn zoontje van vier kwijt. “Ik kijk om me heen, zie ‘m nergens staan en ren terug naar het berenhok waar we vandaan kwamen. Als een gek begin ik te zoeken.” Toen vroegen een paar passanten of zij met Genee op de foto mochten. “Nou even niet, roep ik. Hoor ik achter me: wát een arrogante klootzak.”

Hele interview: http://www.ad.nl/show/wil(...)mijn-hoede~a44d0687/
pi_171964413
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De presentator van Voetbal Inside vertelt in het interview ook over de keerzijde van de roem. Zo raakte hij onlangs in de dierentuin zijn zoontje van vier kwijt. “Ik kijk om me heen, zie ‘m nergens staan en ren terug naar het berenhok waar we vandaan kwamen. Als een gek begin ik te zoeken.” Toen vroegen een paar passanten of zij met Genee op de foto mochten. “Nou even niet, roep ik. Hoor ik achter me: wát een arrogante klootzak.”

Hele interview: http://www.ad.nl/show/wil(...)mijn-hoede~a44d0687/
Bedankt Hans.
  Trouwste user 2022 maandag 26 juni 2017 @ 15:58:25 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_171965608
Waarom kan VI niet bestaan zonder Johan Derksen ? Natuurlijk is Derksen het boegbeeld en uithangbord. Iemand met een uitgesproken mening, de ene keer serieus de andere keer relativerend of humoristisch. Menigeen kende Derksen niet, of alleen van zijn column in de Voetbal International.
Als ieder programma zou moeten stoppen als de anchorman afscheid neemt, zou menig programma onnodig zijn gestopt. Peter van Ingen stopte 15 jaar geleden met Zomergasten, Het bestaat nog steeds. Een programma dat voor een vaste schare kijkers wordt gemaakt.

De Engelse jeugdserie Doctor Who is al 30 jaar razend populair, heeft al vele hoofdrolvertolkers gehad. Toen Sean Connery geen James Bond meer wilde zijn kregen we Roger Moore, die werd zelfs nog populairder. Na Klaas Boot kregen we Hans van Zetten bij het turnen. Plots was er Dione de Graaff i.p.v. Anette van Trigt. Wie was dat nou weer? Nu is iedereen verliefd. Anniko van Santen is een gruwelijk lekkere en capabele presentatrice van Opsporing Verzocht. Die volgde de eveneens populaire Wil Simons op.

De opvolger van Derksen moet te vinden zijn. Hugo Borst, Edwin Swinkels, Henk Spaan, Kenneth Perez, tong80, Gerald Sibon, Jan Everse..........

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 juni 2017 @ 16:04:59 #174
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_171965836
Als Derksen zelf zijn opvolger zou mogen kiezen wordt het waarschijnlijk Hugo Borst. Zou het programma ten goede komen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_171966450
RIP SigaarSnor
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')