SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik teken er voor maar mijn verwachting is andersquote:Op woensdag 24 mei 2017 23:58 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Kwestie van goede tactiek. Mourinho heeft Ajax onschadelijk kunnen maken. Geen moment ons spel kunnen spelen.
Volgend jaar staan we er weer.![]()
Meer berusting dan teleurstelling hier. Al snel werd duidelijk dat het er niet in zat vandaag. Helaas, maar het is niet anders. Toch genoten van dit onverwachte EL seizoen![]()
![]()
Hier hoopte ik opquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef je een voldoende.(en daar gaat het om)
cl is boven het nl niveau of we moeten mensen als Sanchez kunnen behouden. In de Europa league moeten we gewoon goed kunnen presteren.quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik teken er voor maar mijn verwachting is anders![]()
Een kwartfinale is haalbaar mits je niet al te gek loot. Alles daarboven hoef je niet te verwachten imoquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:03 schreef Craptacular het volgende:
[..]
cl is boven het nl niveau of we moeten mensen als Sanchez kunnen behouden. In de Europa league moeten we gewoon goed kunnen presteren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mijn verwachting voor volgend seizoen is gewoon overwinteren en daarna kijken waar het schip strandt, net als dit seizoen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik teken er voor maar mijn verwachting is andersOh.![]()
was het maar zoquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:03 schreef Craptacular het volgende:
[..]
cl is boven het nl niveau of we moeten mensen als Sanchez kunnen behouden. In de Europa league moeten we gewoon goed kunnen presteren.![]()
Geen gekkigheden in de stad als ik het zo overzie. Dat is dan nog ietsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
het zou best kunnen, maar voorlopig is dat niet op kwaliteit gebaseerd, wie weet is het volgend seizoen beter/stabieler, dit seizoen was het verschil tussen uit en thuis veel te groot en achteraf bleek de finale ook een uit wedstrijdquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn verwachting voor volgend seizoen is gewoon overwinteren en daarna kijken waar het schip strandt, net als dit seizoen.![]()
Integendeel, volgens mij werd er nog voorzichtig een klein feestje gevierd nadienquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:08 schreef Tagliano het volgende:
Geen gekkigheden in de stad als ik het zo overzie. Dat is dan nog iets![]()
Mits je de as (eventueel zonder Klaassen) bij elkaar kan houden, zal het volgend seizoen sowieso wel stabieler worden, daar heb ik wel vertrouwen in. En eigenlijk was dit seizoen ook behoorlijk stabiel als je naar de Eredivisie kijktquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zou best kunnen, maar voorlopig is dat niet op kwaliteit gebaseerd, wie weet is het volgend seizoen beter/stabieler, dit seizoen was het verschil tussen uit en thuis veel te groot en achteraf bleek de finale ook een uit wedstrijdMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik bedoelde overwinteren in de EL hèquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zou best kunnen, maar voorlopig is dat niet op kwaliteit gebaseerd, wie weet is het volgend seizoen beter/stabieler, dit seizoen was het verschil tussen uit en thuis veel te groot en achteraf bleek de finale ook een uit wedstrijdCL kan alleen met een gelukkige loting
Maar dit seizoen is een prachtige ervaring geweest voor die jonkies, leren ze echt wel van.Oh.![]()
Tofquote:
De Ligt heb ik wel van genoten al blijft verdedigen makkelijker dan aanvallenquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedoelde overwinteren in de EL hèCL kan alleen met een gelukkige loting
Maar dit seizoen is een prachtige ervaring geweest voor die jonkies, leren ze echt wel van.![]()
Kan wel eens een Juve verdediger worden. Heel veel potentie. Verder was Ajax echt vreselijk. Heel jammer want United was ook niks. Maar het zat er geen seconde in. Die ingooi van Riedewald....quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Ligt heb ik wel van genoten al blijft verdedigen makkelijker dan aanvallen![]()
Zo ontzettend knap, 17 jaar en dan ditquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Ligt heb ik wel van genoten al blijft verdedigen makkelijker dan aanvallenDie gaat in zijn carrière nog wel vaker Europese finales spelen
Oh.![]()
Als hij de fijne kneepjes van 't vak kan leren van de achterhoede van Juventusquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan wel eens een Juve verdediger worden. Heel veel potentie. Verder was Ajax echt vreselijk. Heel jammer want United was ook niks. Maar het zat er geen seconde in. Die ingooi van Riedewald.....
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Een gevoel dat je als supporter van zo'n marginale provincieclub nooit zult hebben bedoelquote:
je.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je pakt 16 miljoen euro met een elftal van net geen 22 gemiddeld. Waanzinnige prestatie. Je centrale duo bestaat uit 1 van 17 en 1 van 18. Trots is wat we moeten zijn. Op Bosz en ook op de leiding (Overmars, Sar etc). Nu verder bouwen naar misschien wat mooiers en hopelijk gaat de FIFA daadwerkelijk regels invoeren waar al jaren over gesproken wordt met betrekking tot transfers etc.![]()
sanchez is 20 vgmquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
Je pakt 16 miljoen euro met een elftal van net geen 22 gemiddeld. Waanzinnige prestatie. Je centrale duo bestaat uit 1 van 17 en 1 van 18. Trots is wat we moeten zijn. Op Bosz en ook op de leiding (Overmars, Sar etc). Nu verder bouwen naar misschien wat mooiers en hopelijk gaat de FIFA daadwerkelijk regels invoeren waar al jaren over gesproken wordt met betrekking tot transfers etc.![]()
17 en 20quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
Je pakt 16 miljoen euro met een elftal van net geen 22 gemiddeld. Waanzinnige prestatie. Je centrale duo bestaat uit 1 van 17 en 1 van 18. Trots is wat we moeten zijn. Op Bosz en ook op de leiding (Overmars, Sar etc). Nu verder bouwen naar misschien wat mooiers en hopelijk gaat de FIFA daadwerkelijk regels invoeren waar al jaren over gesproken wordt met betrekking tot transfers etc.
Doet verder weinig af aan je verhaalMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sorry ja 20. Ze zijn ook allemaal zo jongquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
17 en 20
Doet verder weinig af aan je verhaal![]()
![]()
En hulde voor Eberhard van der Laan die na een aantal jaar weer een groot ajax evenement op het museumplein heeft toegestaan
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
En hulde dat het (zoals het nu lijkt) normaal verlopen is allemaalquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
En hulde voor Eberhard van der Laan die na een aantal jaar weer een groot ajax evenement op het museumplein heeft toegestaan
Klopt, en dan die stilte bij het fluitsignaal, het leek wel Dodenherdenking, respectquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:24 schreef Tagliano het volgende:
En hulde dat het (zoals het nu lijkt) normaal verlopen is allemaal
He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
dat was wel schrijnend inderdaad, toen wist ik ook wel dat het een hele moeilijke avond zou wordenquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan wel eens een Juve verdediger worden. Heel veel potentie. Verder was Ajax echt vreselijk. Heel jammer want United was ook niks. Maar het zat er geen seconde in. Die ingooi van Riedewald....![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:28 schreef skysherrif het volgende:
laten we deze samen nog even 1 keer kijken
Deze raakte mij het meest tochMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zat er werkelijk geen moment in vanavond maar we hebben het Ajax voetbal weer op de kaart gezet.quote:![]()
AjaxTVquote:![]()
Maken geweldige videos. Die 'Formidable' heb ik al 18 keer gezien maar nog steeds kippenvel!![]()
Heel hard vooruitgegaan dit seizoenquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:31 schreef MeneerDeSultan het volgende:
[..]
AjaxTV![]()
Maken geweldige videos. Die 'Formidable' heb ik al 18 keer gezien maar nog steeds kippenvel!
Daar gaat het om toch. Heb oprecht genoten van Ajax dit seizoen!quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zat er werkelijk geen moment in vanavond maar we hebben het Ajax voetbal weer op de kaart gezet.![]()
Finale verliezen is kut en al helemaal omdat je op tactiek verliest. Maar je mag gerust trots zijn als Nederlandse club wanneer je de finale terecht haalt.quote:![]()
Trots zeker. Het spel was lelijk, oerlelijk, maar ze hebben gevochten. Natuurlijk willen ze niet verliezen, maar ManU kon het spel van Ajax volledig ontregelen en dat is knap.
Trots op Ajax die een prachtig seizoen hebben gespeeld. Met veel puntverlies in de eerste Eredivisie wedstrijden toch nog tot de laatste wedstrijd meedoen om de titel, daarnaast met een erg vernieuwd team en nieuwe coach zo ver komen in Europa.
Ja, daar ben ik trots op. Met opgeheven hoofd naar huis gegaan. Hopelijk hoeven we voor de volgende finale niet zo lang te wachten.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Een 2e plek vierenquote:![]()
Mooi die olympische gedachte hier jongens. Meedoen is belangrijker dan winnen.Don't stop believing ouwe reus.quote:![]()
qua productie vind ik deze de mooistequote:Op donderdag 25 mei 2017 00:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel hard vooruitgegaan dit seizoen
maar die is nu wat te arrogant om te draaien.... of toch niet![]()
Kan ik me in vinden, maar die gaf mij niet het gevoel van Formidablequote:Op donderdag 25 mei 2017 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
qua productie vind ik deze de mooiste
maar die is nu wat te arrogant om te draaien.... of toch nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Typisch Nederlands dit weer, in 2010 ook alquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Een 2e plek vieren![]()
Mooi die olympische gedachte hier jongens. Meedoen is belangrijker dan winnen.![]()
![]()
Komt door de muziekquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden, maar die gaf mij niet het gevoel van Formidable![]()
Hij was voor de finale al arrogantquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
qua productie vind ik deze de mooiste
maar die is nu wat te arrogant om te draaien.... of toch niet![]()
natuurlijk en ik had er ook echt niet op gerekend maar als je dan in zo'n finale staat hoop je toch dat het niveau wat hoger is en dat was gewoon teleurstellend.quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Finale verliezen is kut en al helemaal omdat je op tactiek verliest. Maar je mag gerust trots zijn als Nederlandse club wanneer je de finale terecht haalt.
Tactiek speelde een rol maar gebrek aan kwaliteit een grotere.![]()
Nee, lekker je stad de tering in slaan na verlies van een club uit diezelfde stad, dat siert jequote:Op donderdag 25 mei 2017 00:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Een 2e plek vieren![]()
Mooi die olympische gedachte hier jongens. Meedoen is belangrijker dan winnen.
[..]
Don't stop believing ouwe reus.. Hou je toch lekker bezig met je eigen club. Jullie hebben de titel, geniet ervan en wees blij dat wij Nederland goed hebben vertegenwoordigd.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
joeloeloequote:Op donderdag 25 mei 2017 00:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, lekker je stad de tering in slaan na verlies van een club uit diezelfde stad, dat siert je. Hou je toch lekker bezig met je eigen club. Jullie hebben de titel, geniet ervan en wees blij dat wij Nederland goed hebben vertegenwoordigd.
Fijne zomervakantie.![]()
Helemaal met je eens dat het spel onder de maat was vandaag,je creëert gewoon geen enkele kans. Mourinho had het gewoon perfect voor elkaar door zijn tactiek en de goals die op een perfect moment vallen. Alles komt dan samen voor united.quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk en ik had er ook echt niet op gerekend maar als je dan in zo'n finale staat hoop je toch dat het niveau wat hoger is en dat was gewoon teleurstellend.
Tactiek speelde een rol maar gebrek aan kwaliteit een grotere.![]()
al met al minder frustrerend dan 96, toen was de kwaliteit er welquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Helemaal met je eens dat het spel onder de maat was vandaag,je creëert gewoon geen enkele kans. Mourinho had het gewoon perfect voor elkaar door zijn tactiek en de goals die op een perfect moment vallen. Alles komt dan samen voor united.![]()
Klopt helemaal. Vanaf de 2-0 was er berustingquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
al met al minder frustrerend dan 96, toen was de kwaliteit er wel![]()
Gewoon 30 mil bieden en hem nog 2 jaar bij Ajax laten rijpenquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als hij de fijne kneepjes van 't vak kan leren van de achterhoede van Juventus.
![]()
Vanaf de 1-0 eigenlijk alquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Vanaf de 2-0 was er berustingOh.![]()
Bij ons ook ouwe reusquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
al met al minder frustrerend dan 96, toen was de kwaliteit er wel![]()
![]()
Toen was het voor mij ook duidelijk.quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Vanaf de 2-0 was er berusting![]()
minder slechtquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi avontuur gehad, vandaag United helaas beter.![]()
Toen had ik berusting maar nog wel een sprankje hoopquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Goed om te zien dat het gezellig blijft in de stad, daar had ik toch even een hard hoofd in...
Op naar volgend seizoen met deze ervaring in de pocket!![]()
Het heeft er gewoon echt geen seconde in gezeten, maar dat is ook geen schande natuurlijkquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen had ik berusting maar nog wel een sprankje hoop![]()
Ja een goal kan altijd vallen maar had Ajax daarna niet zien doordrukken om nog een tweede te makenquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen had ik berusting maar nog wel een sprankje hoopOh.![]()
Valt die 1-0 niet had ik het wel willen zien. Staat er bij Ajax een stuk minder spanning op en het is niet dat United nou veel creëerde. Maar zoals het verliep heeft het er niet in gezeten inderdaad. Jammer, maar wel een tof seizoen gehadquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het heeft er gewoon echt geen seconde in gezeten, maar dat is ook geen schande natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
United verdedigde wel echt goed vond ik hoor.quote:
Ik wil niet mad overkomen, maar als je 600 miljoen per jaar investeert aan verdedigen dan mag je ook wel verwachten dat je wat presteert.![]()
Is ook niet moeilijk als je met 8 man rond je 16 blijft staan natuurlijk. 1 op 1 zijn zowel Blind als Smalling wanstaltig slechte verdedigers, maar zover kwam Ajax niet. Daarom dat ze ook zo kort op Younes zaten.quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
United verdedigde wel echt goed vond ik hoor.
Ik wil niet mad overkomen, maar als je 600 miljoen per jaar investeert aan verdedigen dan mag je ook wel verwachten dat je wat presteert.![]()
In elke situatie verdedigden ze goed. De dekking op Schöne, Ziyech, tja eigenlijk iedereen was tot in de puntjes verzorgd. Gewoon het betere team (al is het ook wel makkelijker als je verdedigend speelt)quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ook niet moeilijk als je met 8 man rond je 16 blijft staan natuurlijk. 1 op 1 zijn zowel Blind als Smalling wanstaltig slechte verdedigers, maar zover kwam Ajax niet. Daarom dat ze ook zo kort op Younes zaten.![]()
*WZAWZDTquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar dat boeit ook niet, immers WZAWZDB![]()
nu gaat het opeens om geld, je staat allebei in de finale en ik weet ook wel dat Ajax de underdog was maar je hebt gewoon heel weinig laten zien tegen een middelmatig team (europees gezien)quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
United verdedigde wel echt goed vond ik hoor.
Uiteraard maar dat geldt voor United ook en die moeten zich schamen met zulke uitgaves en inkomsten. Dat Ajax niet aan voetballen komt met een 22 jarig elftal zonder enige ervaring is nog wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu gaat het opeens om geld, je staat allebei in de finale en ik weet ook wel dat Ajax de underdog was maar je hebt gewoon heel weinig laten zien tegen een middelmatig team (europees gezien)![]()
Rare woorden van een feyenoord fan, maar dat maken ze niet minder waarquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Een 2e plek vieren![]()
Mooi die olympische gedachte hier jongens. Meedoen is belangrijker dan winnen.
[..]![]()
ik vind dat er weinig toe doen als je in zo'n finale staatquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat geldt voor United ook en die moeten zich schamen met zulke uitgaves en inkomsten. Dat Ajax niet aan voetballen komt met een 22 jarig elftal zonder enige ervaring is nog wat voor te zeggen.![]()
Doet er uiteindelijk ook niet toe, maar het is zoals vooraf gezegd David tegen Goliath. Dan mag je zeker van Goliath (United) dus wel wat meer verwachten ipv dat wanstaltige voetbal.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat er weinig toe doen als je in zo'n finale staat![]()
Dat ligt toch aan Ajax, want Smallig, Valencia en Blind is echt wel kapot te spelenquote:Op donderdag 25 mei 2017 00:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In elke situatie verdedigden ze goed. De dekking op Schöne, Ziyech, tja eigenlijk iedereen was tot in de puntjes verzorgd. Gewoon het betere team (al is het ook wel makkelijker als je verdedigend speelt)![]()
wat is wanstaltig als je die cup mee naar huis neemtquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doet er uiteindelijk ook niet toe, maar het is zoals vooraf gezegd David tegen Goliath. Dan mag je zeker van Goliath (United) dus wel wat meer verwachten ipv dat wanstaltige voetbal.![]()
Ja dat zeker, maar er stonden er geen 4, maar telkens 6 tot 8 en dat is vrij lastig. Ken ook geen enkele club die dan 2-3 keer scoort. Is erg lastig doorheen te komen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ligt toch aan Ajax, want Smallig, Valencia en Blind is echt wel kapot te spelen![]()
Niet als je steeds naar binnen gaat en pisbal voorzetjes geeft .quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ligt toch aan Ajax, want Smallig, Valencia en Blind is echt wel kapot te spelen
Dan kan zelfs Roda JC overeind blijven
RED ONS HENNIEGOD![]()
Valencia wordt wel wat onderschat, samen met Herrera de beste speler van MUFC dit seizoen. Ajax was gewoon triest, als je niet tegen Romero kan scoren verdien je het ook niet.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ligt toch aan Ajax, want Smallig, Valencia en Blind is echt wel kapot te spelen![]()
Nouja a) het ontregelen van aanvalsmachines / het ontwerpen van een sterk verdedigend team is altijd al Mourinho's specialiteit geweest en b) ze hebben inderdaad al dat geld om ook best wel aardige spelers neer te zetten om goed te dekken, duels te winnen, van halve kansen goals te maken, etc.quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu gaat het opeens om geld, je staat allebei in de finale en ik weet ook wel dat Ajax de underdog was maar je hebt gewoon heel weinig laten zien tegen een middelmatig team (europees gezien)
Tuurlijk was Ajax niet goed genoeg, maar ik zie nu weinig dingen of specifieke situaties die ze echt konden verbeteren.![]()
Dat ging echt nergens over nee. Waardeloze tacktiek gisteren. Helaas maar zo ken ik Bosz ook als het er om gaatquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet als je steeds naar binnen gaat en pisbal voorzetjes geeft .
Dan kan zelfs Roda JC overeind blijven. Je had United moeten laten komen. Die achterhoede kan er niks van. Counter je er zo uit.
![]()
met alle respect, geen enkele speler van dit ManU zullen we ons nog kunnen herinneren in een jaar of 10-20.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja a) het ontregelen van aanvalsmachines / het ontwerpen van een sterk verdedigend team is altijd al Mourinho's specialiteit geweest en b) ze hebben inderdaad al dat geld om ook best wel aardige spelers neer te zetten om goed te dekken, duels te winnen, van halve kansen goals te maken, etc.
Tuurlijk was Ajax niet goed genoeg, maar ik zie nu weinig dingen of specifieke situaties die ze echt konden verbeteren.![]()
Je maakt Mourinho het ook best makkelijk door al ruim van te voren je tactiek prijs te gevenquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ging echt nergens over nee. Waardeloze tacktiek gisteren. Helaas maar zo ken ik Bosz ook als het er om gaat. Je had United moeten laten komen. Die achterhoede kan er niks van. Counter je er zo uit.
![]()
Bosz countert liever niet .quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ging echt nergens over nee. Waardeloze tacktiek gisteren. Helaas maar zo ken ik Bosz ook als het er om gaat. Je had United moeten laten komen. Die achterhoede kan er niks van. Counter je er zo uit.
TjaRED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: